Kako izbrati ustrezno promocijsko stojalo

POS-stojala so lahko odlična marketinška sredstva in sredstva za pospeševanje prodaje, vendar morate znati stopiti iz povprečja, da jih bodo kupci sploh opazili. Danes ni dovolj, da POS-stojalo zgolj postavite v prodajalno, ampak morate z obliko, barvami in sporočili prekiniti nakupno rutino vsakega posameznega kupca ter ga prepričati v to, da bo izdelek ne le pogledal, ampak tudi kupil.

Kako spremeniti svoj pristop in izstopiti iz povprečja, da bodo stranke opazile vaše izdelke na POS-stojalu, smo strnili v vodiču. Le nekaj preprostih ukrepov vas loči od boljših rezultatov.
 

Poskrbimo za vaš celoten projekt

Sejemska postavitev

Ali znate izkoristiti vrednost, ki jo ponuja sejemska prisotnost? Jasno postavljeni cilji dajejo smernice pri oblikovanju sejemske stojnice ter usmerjajo pred-, med- in posejemske aktivnosti.

POS-stojala

Ali veste, kako se kupci odločajo o nakupih? Glavni namen POS-stojala je, da kupcu na njegovi nakupni poti spremeni nakupno namero, da namesto izdelka, ki ga redno kupuje, vzame vašega.

Marketing

Ali slišite, kaj si o vas mislijo vaši kupci? Z marketingom ustvarjamo odnose s strankami in skrbimo za njihovo zadovoljstvo. Na ta način povečujemo moč in ugled blagovne znamke.

Prostorske rešitve

Ali zmorete oblikovalskim projektom dati dokončno obliko in podobo? Najboljša izvedba je tista, ki upošteva tehnične zahteve proizvajalca, ki premisli detajle in ki sodeluje že v fazi projektiranja.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.