Hitri vodič za organizacijo poslovne konference ali dogodka

Oglejte si brezplačni vodič za pripravo nepozabnih poslovnih dogodkov

Prenesi

Konference

Konference in seminarji so dogodki, ki jih večina podjetij dobro pozna. Organizirajo in udeležujejo se jih že leta, saj so koristen način za povezovanje z ljudmi z enakega področja, pridobivanje novih informacij in znanj ter srečanja s strankami in partnerji.

Čeprav konference nudijo vrsto koristi in priložnosti, se pogosto ujamemo v rutino – vedno znova jih obiskujemo in organiziramo na isti način. Zberemo nekaj vizitk, slišimo nekaj govorcev, pojemo kakšen kanape, pokramljamo z znanci. Kako se lahko izognemo rutini in naredimo konference koristnejše?

Čas je vedno bolj dragocen, zato si ne morete privoščiti priprave dolgočasnih dogodkov. Ustrezno komunicirajte vsebino in vrednost vsakega dogodka, obenem pa poskrbite, da bo udeležba za obiskovalce kar najmanj naporna. Primerne oznake, napotki in marketinška komunikacija na konferenci zagotovijo, da se bodo obiskovalci zlahka znašli na dogodku in se osredotočili na koristno vsebino, ki ste jo pripravili.

Oglejte si naš priročnik za pripravo konferenc in seminarjev ter spodnja orodja, ki vam bodo pomagala pri opremljanju konferenčnih prostorov.

Stojala

Stojala so večnamensko marketinško orodje, ki ima pri pripravi konferenc in dogodkov prav posebno mesto. Tam služijo več kot le za predstavitev podjetja in njegovih storitev ali izdelkov; pripravna so tudi za usmerjanje in obveščanje udeležencev.

Ste se že kdaj udeležili dogodka, kjer ob prihodu v konferenčni center ni bilo nobenega napisa ali usmeritve? Ste že kdaj ugotovili, da obiskovalci tavajo po centru, in v zadnjem trenutku na vrata in prehode lepili neugledne papirne napise? Občutek nelagodja, ki spremlja prve minute obiska dogodka, je nepotrebna motnja za vaše obiskovalce. Ustrezno jih obvestite in usmerite, tako da bodo imeli vsak trenutek občutek, da vam za njihovo počutje ni vseeno.

Izbirate lahko med različnimi vrstami stojal:

  • stojala za plakate,
  • ulična stojala,
  • stojala za iPad,
  • info stojala,
  • namizna in stenska stojala,
  • talna stojala za prospekte,
  • pingvin stojala,
  • roll-up stojala.

Za kaj jih lahko uporabite na konferencah?

Usmerjanje

Udeležencem na dobro viden, a še vedno nevsiljiv način pokažite, v katerem prostoru bo konferenca oziroma posamezno predavanje. Stojala postavite pri glavnih vhodih prireditvenega prostora, nato pa udeležence z njimi še na nekaj ključnih točkah usmerite v pravo smer.

Dodatne informacije

Udeležencem s stojali podajte tudi dodatne informacije, kot so na primer program konference, termini posameznih predavanj in morda celo njihovi kratki opisi, ali pa jim zgolj izrecite dobrodošlico.

Marketing

Stojala ostajajo odlično marketinško sredstvo, ki ga zlahka prilagodite svojim potrebam in motivom. Uporabite jih lahko za izpostavitev plakatov, revij, letakov in drugih tiskovin ali pa se odločite za pingvin in roll-up stojala, ki so zaradi izjemne prenosljivosti priljubljeno orodje za sejme, konference in druge dogodke.

Oglejte si naš brezplačen vodič za organizacijo poslovne konference ali dogodka

Reklamne zastave

Reklamne zastave so praktičen in predvsem opazen marketinški pripomoček. Prilagajate jih lahko glede na vrsto dogodka, ki se ga boste udeležili, ter možnosti za njihovo postavitev. Izbirate lahko med velikimi zastavami in malimi namiznimi zastavami, nanje pa umestite poljubne motive.

Prednosti reklamnih zastav:

  • zastave zaradi svojih (živih) barv in velikosti oz. višine pritegnejo pozornost že od daleč,
  • če jih uporabljate na prostem, plapolajo v vetru in s svojim gibanjem pritegnejo dodatno pozornost,
  • odlično dopolnijo predstavitveni prostor na sejmu in popestrijo govorniški oder ali pult,
  • zavzamejo malo prostora – med transportom, v konferenčnih dvoranah ali na razstavnih mestih.

 

Velike reklamne zastave

Če se odločite, da boste na svoje podjetje ali blagovno znamko opozarjali z reklamnimi zastavami, lahko izbirate med številnimi oblikami in velikostmi. Na voljo so vam zastave v obliki kaplje, peresa in pravokotnika v različnih dimenzijah.

Ker imajo zastave lahko aluminijasto ogrodje, ki se enostavno zloži in sestavi ter je preprosto tudi za transport, jih lahko uporabite za promocijo na različnih dogodkih: konferencah, sejmih, promocijskih dogodkih in podobno.

Male (namizne) zastave

Z malimi zastavicami lahko na diskreten in nevsiljiv način predstavite svoje podjetje, blagovno znamko ali izdelke. Nanje se običajno natisne ali izveze logotip, po želji pa lahko izberete tudi drug motiv.

Male zastave so izjemno praktične in uporabne na konferencah, kjer predavatelji sedijo skupaj za dolgo mizo, saj z njimi jasno poveste, iz katerega podjetja ste. Če je govorec samo en, ima lahko zastavico tudi na govorniškem pultu. Zastavice lahko uporabite tudi za druge priložnosti in namene, kot so sejmi in oprema poslovnih prostorov.

Identifikacija

Ko organizirate konferenco, je pomembno, da vsem udeležencem razdelite tudi identifikacijske kartice. S tem boste imeli boljši pregled nad tem, kdo ima dostop do česa, hkrati pa bodo tudi udeleženci lažje ločili organizatorje od udeležencev konference. To je na primer pomembno, ko potrebujejo pomoč ali si želijo mreženja.

Ko izdelate identifikacijske kartice, je najbolje, da jih vstavite v prozoren žepek, ki jih zaščiti pred manjšimi poškodbami. Za enostavnejšo ter predvsem udeležencem in organizatorjem prijaznejšo uporabo lahko izbirate med različnimi dodatki, s katerimi se jih pritrdi oziroma nosi:

  • identifikacijski žepek s priponko, s katero se pripne na oblačilo,
  • identifikacijski žepek s trakom iz blaga, ki ga obesimo okrog vratu,
  • identifikacijski žepek z izvlečno vrvico, ki omogoča, da je žepek pripet na oblačilu in se dolžina vrvice poljubno prilagaja.

Na voljo so tudi samo identifikacijski žepki, trak iz blaga pa kupite ločeno in dodate poljuben potisk (naziv podjetja ali blagovne znamke, logotip in podobno).

Oglejte si naš brezplačen vodič za organizacijo poslovne konference ali dogodka