Nezgrešljivi med policami

V zborniku si preberite o primerih dobrih praks s področja POS-stojal.

Prenesi

POS stojala so prodajno in ne marketinško orodje

Kupci v maloprodajnih trgovinah se ne obnašajo enako kot kupci, ki si izdelke ogledujejo na spletu ali pred izložbami. Med policami, napolnjenimi s stotinami izdelkov, so izpostavljeni več tisoč sporočilom, znamkam in embalažam. Za nakup imajo omejen čas in med potjo po trgovini razmišljajo o seznamu izdelkov, ki jih morajo prinesti do blagajne.

V takšnem okolju se kupec osredotoči na najbolj učinkovito izbiro izdelkov. Išče tiste, ki jih na prvi pogled pozna, in ne išče več najboljšega izdelka. Ne primerja na stotine cen in ne poglablja se v nove znamke. V tako napornem okolju podzavestno išče en izdelek – tistega, ki ga je kupil ob zadnjem obisku trgovine, če le ni bil nad izbiro razočaran.

Če želijo vplivati na nakupne odločitve, morajo POS stojala tako izpolniti 3 kriterije:

  • z inovativno obliko morajo v trenutku zbuditi pozornost,
  • jasno in dovršeno morajo predstaviti izdelke, ki jih izpostavljajo,
  • kupca morajo pozvati, naj izdelek vzame v roke.

POS stojala, pa naj bodo stoječa ali namizna, so uspešna, če z omenjenimi pristopi prepričajo kupce, da spremenijo svoj prvotni nakupni načrt in za trenutek razmislijo o nakupu izdelka, ki si ga pobliže ogledujejo.

POS stojala morajo s svojo obliko zbuditi pozornost

Vsako POS stojalo mora komunicirati identiteto blagovne znamke, vrsto izdelka in trenutne promocijske aktivnosti. Poleg tega mora ustrezati potrebam kampanje. Nekatera stojala so namenjena kratkoročnim postavitvam, druga morajo kljubovati vplivom okolja, udarcem in umazaniji po več mesecev.

Zato v 3D art partnerjem nudimo po meri oblikovana POS stojala iz različnih materialov, ki ustrezajo teži in obliki razstavljenih izdelkov ter času in okolju, v katerem bodo uporabljena.

 

Oglejte si naš brezplačen vodič: POS stojala, ki prispevajo k prodaji

Od ideje do izvedbe

Vsako novo POS stojalo začne svojo pot med pogovorom s partnerjem in v obliki skice. Skica je podlaga za oblikovanje stojala v 3D vizualizaciji, ki naročnikom omogoča boljšo predstavo in spremembe, preden izdelava prototipov ali serij stojal prinese materialne stroške.

Oglejte si nekaj primerov razvoja POS stojala:

Določijo se cilji in temeljne zahteve promocijskih kampanj, ki jih bodo stojala podpirala. Naročnik posreduje materiale in izdelke.

Začne se izdejni razvoj stojala s prvimi predlogi konstrukcij in materialov. Predlogi se prilagajajo in izbirajo na podlagi skladnosti s proračunom in željami stranke.

Končni predlog je dostavljen v 3D vizualizaciji, ki je tudi podlaga za izdelavo prototipa.

V projektu vizualizacije je natančno opredeljen tudi tehnični načrt, ki omogoča natančno oceno stroška izdelave za določeno količino proizvedenih stojal.

Končno se pripravijo še grafični elementi za tisk trajnih in izmenljivih grafik na stojalu.

Prototip in testiranje

Reakcije obiskovalcev na posamezno POS stojalo ali sporočilo na njem je pogosto težko predvideti. Naši strokovnjaki, ki imajo dolgoletne izkušnje, lahko predlagajo različne zanesljive pristope, vendar lahko ob večjih akcijah, ki se odvijajo na številnih prodajnih mestih po vsej državi, že male izboljšave prinesejo bistveno boljše prodajne rezultate.

Zaradi tega v takih primerih priporočamo izdelavo več prototipov in njihovo preizkušnjo v praksi, preden se naročnik odloči za investicijo v izdelavo serije enakih stojal, ki bodo daljši čas in na številnih prodajnih mestih zagotavljala izboljšanje prodaje.

Različni materiali

Oglejte si primere stojal iz različnih materialov, ki smo jih v zadnjem času pripravili za različne potrebe naročnikov:

  • lepenka;
  • plastika;
  • kovina;
  • les.

Obiščite nas na brezplačnem posvetu

Obiščite nas v našem razstavnem salonu in se posvetujte z našimi maloprodajnimi strokovnjaki ter oblikovalci. Skupaj se bomo poglobili v prodajne načrte vaše kampanje in predstavili rešitve, ki po naših izkušnjah prinesejo najboljše rezultate.

Oglejte si naš brezplačen vodič: POS stojala, ki prispevajo k prodaji