Učinkovito usmerjanje in informiranje na prodajnih mestih

Oglejte si, kako oprema vaših poslovnih prostorov vpliva na stranke.

Prenesi

Oprema za prodajne prostore

Si predstavljate avto salon s praznimi stenami in brez slikovne ter grafične popestritve prostora? Obiskovalcu takšen prostor v trenutku sporoča 2 stvari. A - Ta poslovalnica ni zanesljiva, saj v opremo prostora niso vložili čisto nobenega truda in denarja. B - Jutri lahko prostor oddajo drugemu najemniku, bodo naslednji teden sploh še tu?

Ni naključje, da imajo stavbe, ki jih za svoje poslovalnice gradijo banke, trden izgled, pogosto celo s stebri podprte vhode, velika vrata in marmornata tla. Preden nekomu zaupamo svoj denar, se moramo namreč dobro prepričati, da poslujemo z zanesljivim podjetjem. Pri nakupnih prostorih ni nič drugače; okolje mora kupcu dati vtis, da je ponudnik v opremo in prisotnost vložil trud in napor. Poleg tega morajo marketinške vsebine v prostorih poudariti ponos, ki ga podjetje čuti do znamk izdelkov, ki jih ponuja, in stranki ponuditi še kakšne trenutne argumente, ki podprejo njeno nakupno odločitev.

 

Oglejte si naš brezplačen vodič za učinkovito usmerjanje in informiranje na prodajnih mestih

Oprema za pisarniške prostore

Vzdušje v pisarniških prostorih namesto na stranke vpliva predvsem na zaposlene in obiskovalce. Zaposleni so v premišljeno postavljenih in sodobno opremljenih prostorih bolj produktivni, napisi in opisi izdelkov ali storitev podjetja pa nudijo dnevni opomin o poslanstvu podjetja zaposlenim, ki morda niso v dnevnem stiku s strankami ali izdelki.

V poslovnih prostorih so navadno razstavljeni sejemski ali konferenčni promocijski napisi in stojala, stene pa popestrijo okvirji ali panoji, ki poudarjajo koristi, ki jih podjetje nudi svojim strankam. Tako tudi zaposleni v računovodstvu, logistiki in drugih oddelkih, ki nimajo dnevnega stika z osnovnim poslom podjetja, ne pozabijo na skupne cilje podjetja in potrebe strank.


Usmerjanje

Spomnite se zadnjega obiska poslovne stavbe, kjer so bili oddelki ali podjetja raztreseni po neustrezno označenih nadstropjih. Obiskovalci vaših poslovnih prostorov se potrudijo in na sestanek pridejo pravočasno, potem pa izgubijo dragocene minute v tavanju okrog dvigal in spraševanju pogosto slabo obveščenih vratarjev.

Je to ustrezen uvod v vaše sestanke s strankami in partnerji ali si želite sproščenega vzdušja, ki se ne začne z vsakokratnim opravičevanjem za zamude in negotovostjo? Napisi, stojala in transparenti, ki učinkovito usmerjajo vse obiskovalce podjetja, so najpogosteje spregledan vpliv na kakovost sestankov in dogovorov.

In ljudje se težko otresemo prvih vtisov in občutkov, ko z nekom stopimo v stik. Odstranite negativne vplive in učinkovito usmerjajte vse obiskovalce vašega podjetja.

Oprema poslovnih prostorov

Napisi, transparenti, okviri in stojala so neizogiben del večine poslovnih prostorov. Na prodajnih mestih podpirajo razstavljene izdelke in izpostavljajo njihove prednosti, prispevajo k percepciji vrednosti blagovne znamke in promovirajo ugodnosti, ki prodajalcem pomagajo pri prepričevanju stranke, naj odločitve o nakupu ne prestavi na jutri.

V pisarnah in skupnih prostorih podjetij napisi, stojala in transparenti pomagajo pri usmerjanju obiskovalcev in ustvarjajo sliko podjetja, na katerega so zaposleni lahko ponosni.