Poslovno uspešen sejemski nastop

Pri svojem delu s sejemskimi projekti se dnevno srečujemo s slabo ali povsem nepripravljenimi podjetji, ki ne vedo povedati nič več kot to, na kateri sejem nameravajo iti, do podjetij, ki skozi leta svojih sejemskih aktivnosti niso niti malo razvijala. Rezultati so pričakovani – cilji naložb v sejme niso doseženi, ponekod pa niso niti vnaprej določeni.

Da bi vsem, ki še iščete optimalen sejemski nastop, olajšali načrtovanje udeležbe na sejmu, smo pripravili zbornik -  vodič za uspešnejše načrtovanje, komunikacijo, postavitev stojnice in prodajo na sejmu.

Prenesite zbornik


 

Nezgrešljivi med policami

V zadnjih nekaj letih smo v 3D artu nekoliko spremenili pristop do našega dela. V tem procesu smo zapisali in narisali precej internih in javnih vsebin, ki nam vsakodnevno pomagajo bolje razumeti izzive in cilje maloprodajnih POS-projektov.

Odločili smo se, da vsebine zberemo v zborniku, jim dodamo konkretne primere iz prakse in vam vse skupaj ponudimo kot pomoč pri prihodnjih marketinških projektih.

Prenesite zbornik


 

Vsebinski pristopi POS-projektov

Promocijske akcije s POS-stojali imajo različne cilje, zato morajo biti stojala s svojo obliko in sporočilom temu prilagojena. V dokumentu smo zbrali kategorije, v katere spadajo stojala glede na sporočila, ki jih komunicirajo, in cilje, ki naj bi jih dosegla.

Prenesite dokument in preverite, katera stojala so najbolj primerna za cilje vaše promocijske kampanje.

Prenesite dokument


 

Hitri vodič za udeležbo na sejmu

Obisk sejma zahteva obsežno pripravo in podjetja, ki so na sejmih (in po njih) najbolj prodajno uspešna, se pričnejo na njihovo izvedbo pripravljati že več mesecev pred dogodkom. Velika zahtevnost sejemskih priprav je predvsem posledica številnih aktivnosti, ki jih vsak obisk sejma zahteva, zato smo pripravili vodič, ki vam bo omogočil učinkovito in pregledno pripravo na vsak sejemski dogodek.

Prenesite vodič in se naslednjega sejma udeležite pripravljeni, brez paničnih zadnjih dni, pozabljenih materialov, zamujenih poslovnih priložnosti in prepozno dostavljenih oglasnih plakatov in stojal.

Prenesite vodič


 

Seznam opravil za udeležbo na sejmu

V hitrem vodiču smo pripravili seznam opravil in aktivnosti, ki so potrebne za uspešno organizacijo sejma.

Opravila so razdeljena na aktivnosti povezane s stojnico, grafično podobo, logistiko dogodka, oglasne in promocijske aktivnosti in razne splošne aktivnosti. Prenesite seznam opravil in za vsako opravilo določite odgovorno osebo in roke, tako da boste ob naslednji sejemski predstavitvi pravočasno pripravljeni na vse, kar zahteva.

Prenesite


 

Hitri vodič: Kako oblikovati POS stojalo, ki prispeva k prodaji

POS stojala so lahko odlična marketinška sredstva in sredstva za pospeševanje prodaje, vendar morate znati stopiti iz povprečja, da jih bodo kupci sploh opazili.

Danes ni dovolj, da POS stojalo zgolj postavite v prodajalno, ampak morate z obliko, barvami in sporočili prekiniti nakupno rutino vsakega posameznega kupca ter ga prepričati v to, da bo izdelek ne le pogledal, ampak tudi kupil.

Kako spremeniti svoj pristop in izstopiti iz povprečja, da bodo stranke opazile vaše izdelke na POS stojalu, smo strnili v hitrem vodiču »Kako oblikovati POS stojalo, ki prispeva k prodaji«. Le nekaj preprostih ukrepov vas loči od boljših rezultatov.

Prenesite


 

Učinkovito usmerjanje in informiranje na prodajnih mestih

Obiskovalci si želijo jasne predstave o tem kaj ponujate in kako lahko z najmanj napora najdejo to, kar v trenutku obiska potrebujejo. Notranji napisi vam pomagajo izboljšati usmerjanje kupcev in izboljšati njihovo nakupno izkušnjo.

Prenesite brezplačni vodič in si oglejte, kako oprema prostorov vpliva na počutje obiskovalcev, tako da boste ob naslednjem obisku pustili najboljši možni vtis.

Prenesite


 

Hitri vodič za organizacijo poslovne konference ali dogodka

Nekaj nasvetov, kako se izogniti pastem, da ne boste z neustreznim pristopom odvrnili udeležencev, ter poskrbeti, da bo konferenca odlično obiskana in bodo udeleženci naslednje leto ponovno prišli ali pa vas priporočili prijateljem in znancem, najdete v hitrem vodiču za organizacijo poslovne konference ali dogodka. V njem je tudi seznam opravil ob organiziranju konference, ki vam bo pomagal pri celotnem načrtovanju dogodka.

Prenesite vodič