CVS IAA Hannover glavna smer prihoda

Sejemska stojnica za rešitve sledenja CVS

Za podjetje CVS je to prva predstavitev na sejmu v tujini. Primarni namen sejemskega nastopa je seznanitev s konkurenco zaradi želje po širitvi na nemški trg. Za vstop na trg je treba podrobno spoznati delo konkurenčnih podjetij in njihov marketinški pristop.

 

Izhodišča naročnika

  1. Visokotehnološko podjetje z lastnim razvojnim oddelkom, kar jim omogoča številne prilagoditve in hitro odzivnost na potrebe naročnika.
  2. Njihova rešitev zagotavlja popolno sledenje in s tem dober nadzor.
  3. Konkurenčna prednost so rešitve, prilagojene številnim industrijam in narejene tudi po meri.
  4. Dobra prodajna aktivnost in podpora uporabnikom zaradi lastnega servisa.
  5. Ciljna publika so transportna, gradbena ipd. podjetja z manjšim in večjim voznim parkom.
     

Izziv


Prepričljivo prikazati dejansko uporabnost sistema in konkretizirati njegove prednosti. Komunicirati usmerjenost v prihodnost v smislu uspešnosti in rasti podjetja, ki uporablja njihov sistem.

Sejemska stojnica CVS Mobile za sejem IAA Hannover

O čem smo razmišljali?

  • Vrednost sistema želimo prikazati na drugačni, polnejši ravni: kaj ima končni naročnik prevoznik od uvedbe takšnega sistema?
  • Spraševali smo se, kaj je “zakaj” podjetja, zakaj sploh želimo slediti vozilom, kaj konkretno pomeni optimizirati pot in zakaj to počnemo.
  • Vožnja je kompleksen dogodek, vključuje množico faktorjev, ki vplivajo na njen izid. Poleg poti je pomembno tudi to, kaj se na njej dogaja. 
  • Največja frustracija podjetij je, kaj se bo zgodilo po uvedbi takšnega sistema v primeru, če bodo zrasli in če se bodo okoliščine spremenile. Bo sistem rasel z njimi, se bo prilagodil ali ga bodo morali menjati?
  • Kaj v takšni panogi pomeni transparentna in natančna komunikacija med udeleženci? Kaj zanje pomeni, da je komunikacija direktna, pisna in da poteka prek različnih, med seboj usklajenih naprav?
Moodboard inspiracija tahograf
Inspiracija - tahograf
moodboard inspiracija tovornjak hladilnik
Inspiracija - tovornjak hladilnik
Moodboard inspiracija na voznji
Inspiracija - na poti
Moodboard inspiracija sofer tovornjaka
Inspiracija - voznik
Moodboard inspiracija tovornjak
Inspiracija - tovornjak
CVS frontalni pogled na stojnico na sejmu IAA Hannover

Grafični koncept in komunikacija

Osrednja stena komunicira glavno marketinško sporočilo: Informacija je koristna, če je pravočasna. Uporabljena infografika konkretizira podatke, ki jih sistem zbira. Vse informacije so navedene jasno in podprte z intuitivno barvno simboliko. 

Izpostavljene so konkretne funkcionalnosti, za katere si morda sploh ne predstavljamo, da jih je mogoče spremljati in meriti. To naredi vtis o dejanski uporabnosti sistema.

Elegantna linija, ki povezuje elemente infografike, v izčiščeni obliki simbolizira pot vozila.

Zaradi priporočil sejmišča po kreativnih postavitvah smo na stojnico prinesli komunikacijsko interaktivnost – glavno steno z osrednjim marketinškim sporočilom smo dopolnili z LED-osvetlitvijo.

Stranska stena s komplementarno grafično obeležbo v kontrastni modri barvi dopolnjuje sporočilo o dejavnosti podjetja. Transparentna infografika komunicira medsebojno povezanost vseh udeležencev, posredno pa tudi nadzor nad dogajanjem na poti. 
 
Stena za točilnim pultom služi korporativni predstavitvi in postavlja podjetje na zemljevid Evrope kot enega glavnih igralcev v panogi. Komunikacija izpostavlja fleksibilnost rešitev, ki uporabnika pripeljejo ne samo na cilj, ampak celo dlje: na podlagi analize zbranih podatkov se lahko uporabnik bolje odloča, kar pomeni v prvem koraku prihranke, dolgoročno pa zagotavlja rast in razvoj. 

Stena v kotičku za udobnejše sedenje poziva k uporabi sistema, saj ta zagotavlja zadovoljstvo naročnikov, to pa je tudi “zakaj” podjetja, omogoča širitev posla. 

Na steno je nameščen TV-ekran. To bo obiskovalcem najbolj nazorno prikazalo konkretno delovanje sistema, njegovo uporabo in vrednost. 

Kot grafični element so v opazni tipografski rešitvi navedene panoge, v katerih podjetje deluje. 

Stranska stena z jasno vizualno podobo (voznik in vodja flote) na kontrastni modri podlagi sporoča, da je sistem prilagodljiv, in potolaži, da bo uporaben tudi, ko bo uporabnik n-krat večji (ali pa se bodo spremenile okoliščine). 

Kontrastne grafične obeležbe na mostovih komunicirajo konkretne koristi. Pod njimi je predviden prostor za module, ki s centralno umestitvijo dobijo status ‘magičnih škatlic’.

Tla so enobarvna, svetla, podpirajo izčiščenost sejemskega prostora in komunicirajo tehnološko inovativen profil podjetja. Prav tako predlagani stoli, mize in ozelenitev. 

Koncana sejemska stojnica CVS IAA
Fotografija postavljene stojnice po končani montaži
Koncana stojnica CVS
Stojnica je pripravljena na pričetek sejma
Hudič v sili še muhe žre
Prigode iz zakulisja
Ko se mudi, znižamo pričakovanja

Julija: »Žigaaaa! Daj samo konstrukcijo CVS, rabimo za sestanek. Brez grafik. Do tja, do kamor si prišel.«
Julija: »Ni treba, da je 100 %.«
malo premora
Julija: »Lahko je 98 % :P.«

A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.

Antoine de Saint-Exupery

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.