05. 09. 2017

Zakaj se beach flagi prodajajo že več kot 40 let?

Beach flag zastava je nepogrešljivo marketinško orodje. Njeni priljubljenosti ne pride do živega niti vzpon digitalnega marketinga. Kljub temu da oglase namesto v časopisu beremo na spletu, je dogodek vseeno treba izpostaviti tudi v fizičnem svetu.

Z beach flag zastavami dogodke označujemo že več kot 40 let. So vidne od daleč, pritegnejo pozornost in so enostavne za montažo. Ni slučaj, da jih organizatorji največjih dogodkov uporabljajo ne glede na to, ali gre za športni ali resen poslovni dogodek.

Reklamne zastave

Beach flag zastava, nasprotno od prevoda, ni vezana le na plaže. Niti ni to tipičen poletni, zunanji reklamni rekvizit. Dobro se obnese povsod, tudi v notranjosti objektov. Največkrat jih zasledimo na indoor promocijah ter za označevanje shop-in-shop trgovin. Uporabljamo jih predvsem za časovno omejene dogodke.

Beach flag

V angleškem jeziku se poleg izraza beach flag pogosto uporabljajo tudi feather flag, teardrop flag, blade flag ... Ne, ker bi bila zastava narejena iz perja, pač pa, ker na perje, solzo ali rezilo spominja kroj.

Zgrešeno je tudi prepričanje, da gre za sorazmerno moderen oglaševalski pripomoček. Beach flag zastava svojo funkcijo opravlja že skoraj 50 let. In to zelo dobro, saj velja za enega najbolj učinkovitih tradicionalnih oglaševalskih rekvizitov nasploh.

Vzpon popularnosti v zadnjih 20 letih gre pripisati predvsem internetu. Konkurenca in globalizacija sta beach flag zastave bistveno pocenila in jih na ta način približala malim naročnikom.

Beach flag

Prednosti beach flag zastav

Za relativno majhen finančni vložek beach flag zastave pritegnejo veliko pozornosti. Ne le da na ta način prispevajo k prepoznavnosti blagovne znamke, pač pa lahko na račun navzočnosti, vidnosti in postave služijo tudi kot magnet ali svetilnik za mimoidoče.

Kaj komuniciramo z beach flag zastavami?

Beach flag zastave niso namenjene dolgovezenju in zapletenim komunikacijskim sporočilom. Dovolj sta že kratek napis z največ dvema besedama in logo.

Upoštevati velja tudi to, da se beach flag zastave najbolje obnesejo v skupini. Ne trdimo, da je ena brez učinka, je pa ta bistveno večji, kadar se v vetru pozibava več zastav skupaj, saj so primarno namenjene označevanju dogodkov ali trgovin, ki morajo biti vidne od daleč.

Kaj pa lokacija?

Beach flag zastave morajo biti vidne ter stati čim bližje objektu in prometu, če jih uporabljamo za njihovo označevanje. Če je vhod v poslovne prostore v stranski ulici, postavite beach flag zastavo na glavno, kjer je več mimoidočih.

In še nekaj. Beach flag zastave ob pretirani rabi zbledijo. Ne zgolj na soncu. Če se jih namreč ljudje preveč privadijo, jih ne opazijo več. Zato je smiselno vsebino na beach flag zastavah menjati, zastave pa vsekakor postavljati ob posebnih priložnostih, med promocijo dogodkov, akcijske ponudbe, novih izdelkov ali storitev.

Zakaj se jih še splača izbrati?

  • Zahtevajo zelo malo prostora.
  • So enostavne za montažo.
  • So lahke in enostavne za prenos.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.

Priložnost na vidiku!

Kaj pravite, se skupaj lotimo naslednjega projekta?
Spletemo lahko celovito komunikacijsko zgodbo, ki bo prepričala.
Ne obvladamo vseh marketinških trikov, spretni pa smo v snovanju trženjskih strategij.

Izpolnite obrazec in začnimo projekt!