Sejemska stojnica Bial za sejem ISH

Sejemska stojnica radiatorjev Bial

Arhitekturno inovativna sejemska stojnica ustvari tehnološko izčiščeno, tehnično natančno, a še vedno domačno vzdušje. Izbrane barve, skice in drugi grafični elementi utrjujejo podobo Biala kot naprednega proizvajalca kopalniških radiatorjev in razdelilnikov, ki z izvirnimi pristopi prispeva k razvoju panoge.

Sejemski prostor prepleta dvoje - ustvarjanje prepoznavne monterske zgodbe in misel na topel, človeški efekt, kar zbuja pozitivne asociacije. Subtilne fotografije zgodbo umestijo v žlahtno okolje, logotip pa je uporabljen na vseh ključnih mestih, da zagotavlja dobro vidnost.

Izhodišča naročnika

  1. 50 % stojnice nameniti razdelilnikom in 50 % radiatorjem.
  2. Utrditi zavedanje, da je Bial proizvajalec in ne trgovec.
  3. Pri radiatorjih osredotočenost na dodatke in modularnost.
  4. Zgraditi zaupanje in zavedanje, da gre za edinstven izdelek; zaradi spletnega konfiguriranja je postopek hiter in personaliziran.
  5. Cilj je, da inštalater usmerja končnega kupca na spletno stran, kjer lahko sam skonfigurira radiator in pridobi popust na prikazano ceno.
  6. Skrajšanje časa pri montaži radiatorja.
  7. Razdelilniki in kretnice: za trgovce, ki podpirajo inštalaterje, ter proizvajalce, ki prodajajo pod svojo blagovno znamko.
  8. Zavedanje, da so one-stop shop (radiatorji, grelci in ventili). Kupec dobi vse na enem mestu.
  9. 1-2 sales pointa sta že del sejemskega prostora. 
Prihod na sejemski prostor Bial na sejmu ISH
Proizvodno podjetje, ki razume, kako potuje voda po hiši
Ureditev sejemskih eksponatov na POS-stojalih
POS-stojala, na katerih so eksponati, so uporabni tudi drugje
Tloris razstavnega prostora Bial za ISH
Celosten pogled na stojnico kaže na njeno uravnoteženost
Pogled v ambient in na glavno steno sejemske stojnice
Voda na poti od razdelilnikov v kotlovnici do radiatorja
Pogled v notranjost sejemske stojnice na sejmu ISH
Na TV so predstavljeni različni tipi in dizajn radiatorjev
Razstavni prostor Bial s frontalnega pogleda

O čem smo razmišljali?

Kaj je največja bolečina monterjev pri namestitvi kopalniškega radiatorja? S kakšnimi situacijami se srečajo in kaj vse gre lahko narobe? 

Se monterji zanašajo na svoje izkušnje in občutek ali navodila? Kako se spopadejo s situacijo, ko gre kaj narobe? 

Kako pripraviti kupce k razmišljanju, da kopalniški radiator vendarle ni nekaj, kar predlaga inštalater, ampak da je lahko tudi estetski in hkrati uporaben?

Kako pomembni sta oblika in izgled? So vizualizacije namesto fotografij realne in ali nagovarjajo prave kupce? 

Kaj Bial dela drugače od ostalih proizvajalcev kopalniških radiatorjev? Kaj v bistvu so: proizvajalci, razvijalci, oblikovalci, vse troje? Kaj jim je pomembno pri njihovem delu, zakaj se toliko ukvarjajo z razvojem in izboljšavami?

Poleg tega, da mora biti stojnica na visoki ravni, moramo vanjo umestiti čustveni element, toplino – v dobesednem in prenesenem pomenu. Kam in kako subtilno vnesti domačnost, da bi lahko prostor čim bolj poistovetili z domom? Kaj sploh naredi dom-dom?

Kako v zgodbo vplesti Bialov brand mission statement, da bi zaživel v pripovedi in bil podprt z vizualijami?
 

Opis komunikacije

Glavna stena pripoveduje zaokroženo zgodbo o tem, kaj se dogaja s toplo vodo na njenem potovanju po hiši. Z zasnovo najdaljše sejemske stene povežemo vse predstavljene oz. poudarjene segmente: začnemo z razdelilniki, nadaljujemo prek procesa osebne konfiguracije radiatorja in zaključimo z dostavo in montažo na lokaciji. 

Desni del osrednje stene se organsko nadaljuje v urejen razstavni prostor z radiatorji na POS-stojalih. Povezovalni člen je stena s televizorjem, ki z obeh strani komunicira, da gre za vaš najljubši multifunkcijski radiator. 

Sporočilnost osrednje zgodbe poudarja naslov na portalu stojnice, ki arhitekturno podčrta glavni prostor in je viden že na daleč. Smo tisti, ki razumemo vse postaje na potovanju vaše tople vode. 

Levi del sejemskega prostora ustvarja občutek domačnosti in topline, na ta način dodamo tehničnemu osrednjemu delu bolj čustveno noto. Ta čustvena zgodba se razvije in nadaljuje tudi na panelih okoli stebra – s sporočilnim minimalizmom v zavest prikličemo občutek pravega, toplega, atraktivnega in urejenega doma. 

Zunanje stene desnega dela jasno komunicirajo korporativne elemente: Bial je proizvajalec in oblikovalec personaliziranih radiatorjev, inovativnih inštalacij ter uporabnih dodatkov. Na arhitekturno izpostavljenem mestu s kratkimi, tehnično konkretiziranimi in marketinško premišljenimi sporočili ustvarimo podobo Biala kot samozavestnega strokovnjaka. 
 

Oblikovna zasnova in konstrukcija

Stojnica je odprta z dveh strani, v enem delu je bilo treba upoštevati steber. Prav ta je narekoval iskanje kreativnih rešitev za umestitev skladišča, prostora za točilni pult in oblikovanje enovitega, a še vedno dinamičnega prostora z razstavljenimi izdelki. Arhitekturna zasnova je inovativna – tako v konstrukcijskih elementih kot tudi pri izbiri miz za sestanke. Omogočeni sta dobra interakcija z obiskovalci in fluidna pretočnost. Prostor stojnice je enovit, razigran in pregleden; komunicira sodobnost in tehnološko dovršenost. Okrogline v horizontalah in vertikalah oblikujejo moderen in topel ambient. Pomemben del stojnice je tudi razsvetljava; ustvarjen je svetel sejemski prostor, stene osvetljujejo luči v konstrukcijskih in samostoječih namestitvah. Tla pokriva preproga v mehki sivi barvi in toplo zaokroži sejemski prostor.
 

Sejemska stojnica Bial za sejem ISH
Fotografija končane stojnice na sejmu ISH v Frankfurtu
Montaža konstrukcije sejemske stojnice Bial na sejmu ISH
Montaža sejemske konstrukcije na sejmu ISH v Frankfurtu
Je Joker imel hči?
Prigode iz zakulisja
Generično je brez veze

Julija: »Obupna fotografija.«
Matej (Pe): »Ma ni tok, no.«
Matej (Pu): »Tamala izgleda kot hči od Jokerja iz Batmana. Sicer je pa fotografija kot taka meni tudi dobra.«

Zunaj sneži, še dobro da danes delam od doma. O, glej ga zlomka, poštar je pa vseen pršu.

Matej Peternelj

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.