Modul fach pack nurnberg pogled na stojnico

Sejemska stojnica za prestižno embalažo Modul

Premium okolje sejemske stojnice predstavi podjetje Modul kot kompetentnega sogovornika podjetij, ki imajo najvišje standarde. Njihova zavezanost je ustvarjati prestižne škatle za prestižne izdelke. 

Izhodišča naročnika

  1. Predstavitev dejavnosti podjetja: premium škatle za prestižne izdelke, tj. embalaža višjega cenovnega razreda. Izdelujejo jo po meri in se prilagajajo željam naročnika. Kadar ta ne ve, kaj bi pravzaprav rad, mu svetujejo. Imajo vrhunsko strojno opremo.
  2. Na stojnici je predstavljen izbor konkretnih izdelkov, tj. škatel različnih velikosti in značilnosti.
  3. Vsebinska izhodišča kataloga: a) so proizvajalec deluxe škatel, b) detajli, ki jih ločijo od ostalih, c) lastnosti proizvodnih procesov, d) značilnosti uporabljenih materialov in tiska.
     

Komunikacija na več ravneh prikaže vrednost škatel visoke kakovosti: premium je podjetje Modul, premium so škatle, ki jih izdeluje, premium so izdelki, ki jih dajemo v te škatle, premium so tudi uporabniki, ki bodo te škatle prejeli. 

Modul stojnica Nurnberg frontalni pogled

Izzivi in izhodišča

  • Prepričljivo in konkretizirano prikazati dejansko vrednost škatel visoke kakovosti tako za naročnika škatel kot za končnega prejemnika izdelka v tej škatli. 
  • Komunicirati visoko strokovnost podjetja in njihovo zavezanost ustvarjati prestižne škatle za prestižne izdelke. 
  • Katerim izdelkom so namenjene njihove škatle? To ni transportna embalaža, ampak pomemben element samega produkta, saj mu poveča vrednost. 
     
  • Nekateri produkti potrebujejo škatlo, da se ne poškodujejo, druge produkte pa prav škatle umestijo v kontekst. Kako to dosežemo in kaj vpliva na našo percepcijo vrednosti izdelka?
  • Lepe škatle asociirajo na darila, pri njihovem odpiranju imamo pozitivne občutke, preveva nas sladko pričakovanje kot v otroštvu.
  • Škatle komunicirajo celotno zgodbo; pomembna je od trenutka, ko jo dobimo, ob odpiranju in še potem, ko jo shranimo za druge vsebine.
  • Do lepih škatel imamo pozitiven odnos, četudi so navsezadnje samo embalaža.

Grafični koncept in komunikacija

Glavna stena povabi obiskovalca k razmišljanju, ali se spomni zadnje izkušnje z odpiranjem škatle. Izhajali smo iz občutka, kako lepo je odpreti škatlo, ker nosimo v sebi pričakovanje, kaj se v tej škatli skriva. Vzdušje pričakovanja smo povezali s trditvijo, da pakiranje, ki si ga zapomnimo, v nas pusti dolgotrajni vtis. 

Levi panel sejemske stojnice komunicira dolgo tradicijo podjetja, ki je strokovnjak na področju pakiranja, narejenega po meri. Škatla da izdelku vrednost, zato se s to škatlo ukvarjamo skrbno.

Stene stojnice so namenjene komunikaciji produkcijskih značilnosti in s trditvami “Reliable. Exclusive. Unique.” še enkrat poudarjajo vrednost Modula kot izkušenega partnerja v najzahtevnejših projektih. 

Desni panel s profesionalno fotografijo konkretizira detajle, ki iz škatle kot embalaže naredijo škatlo kot prefinjen izdelek visoke vrednosti. Z napisom “Details matter” opozorimo, da je vsebina panela tista, ki Modul loči od konkurence.

Stojnica Modul Fach pack pogled z leve
Detajli štejejo - komunikacija je pomemben del funkcije stojnice
Modul stojnica iz pticje perspektive
Kljub svoji majhnosti je stojnica lahko ekskluzivna
Modul brosura CGP

Grafična obeležba

Ta izhaja iz geometrije in mreže kot temeljnih premislekov za urejenost in natančnost – tako na nivoju poslovanja kot proizvodnje. Oba elementa, zlasti mreža, sta temelj njihove dejanske proizvodnje, izdelava škatle se namreč začne prav z mrežo. Škatla kot končni izdelek je vpeljana tudi v samo grafiko – iz črt, linij, njihovih povezav in umestitev na steno dobimo 3D-efekt. Ta učinek lahko vidimo ali ne, vsakdo od nas vzorec vidi po svoje, s tem stojnica intuitivno komunicira z obiskovalci, jih pritegne, da se ustavijo in raziskujejo, kaj pravzaprav vidijo.

Uporabljena črna in zlata delujeta ekskluzivno. Grafični poudarki v velikosti, barvi, postavitvi podpirajo marketinško sporočilnost stojnice. Ustvarjajo eleganten look in premium ambient. Vizualno podobo dopolnjujejo skrbno izbrani arhitekturni elementi. Temeljno premium vzdušje dopolnjujejo tudi tla v potisku parketa ribje kosti, s čimer komunicirajo prijetnost, domačnost in tradicijo.

Iz dane grafične mreže škatel je izdelana diskretna, a učinkovita izpeljava črke M. Deluje organsko in ne komunicira intuitivno, kar učinkovitost izpeljave še poveča.  
 

Modul prenova CGP 1
Razvoj grafične podobe - najprej smo narisali škatlo
Modul prenova CGP 2
Razvoj grafične podobe - nato smo narisali še več škatel
Modul prenova CGP 3
Razvoj grafične podobe - iz škatel smo izpeljali logotip M
Modul prenova CGP 4
Razvoj grafične podobe - ekskluziven logotip
Modul prenova CGP 5
Razvoj grafične podobe - naslovnica brošure
SSKJ
Prigode iz zakulisja
Invazija krtov

Matej (Pu): "A v ERP je namenoma "skrajšana firma" Modul d.o.o.? A ni to "skrajšano ime"?
Julija: "Uporablja se termin skrajšana firma."
Matej (Pu): "Pol pa kul. Prvič slišim."
Julija: "Nisi imel predmeta Gospodarsko pravo, si imel samo Statiko in Visoke gradnje :P!"
Matej (Pu): "Toporišič se tok obrača, da na Žalah mislijo, da je invazija krtov."
Cela ekipa: "LOL, ROFL, CWL!"

SMS 10 minut pred začetkom sejma

Pošiljam nekaj slik s Fachpacka. Začenjamo, bomo videli odziv. Dobro zgleda. Mislim, da smo drugačni, zanimivi.

Vesna Obretan, Modul

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.