Pucihar ISH pogled na sejemsko stojnico

Sejemska stojnica za pritrdilne elemente Pucihar

Razgibana arhitekturna zasnova sejemske stojnice komunicira Puciharjevo prilagodljivost in je podpora glavni sporočilnosti sejemskega nastopa, da "z nami ni nič nemogoče". Ustvarjen je preprost, razgiban in inovativen prostor.

Ponudba vrednosti na osrednjem panelu na humoren način komunicira Puciharjevo inovativnost, da njihovi nosilci pritrdijo vse. Dokaz za osrednjo trditev je na steno pritrjen los iz cevi. Obiskovalca nagovarjamo z vprašanjem, kaj je bil zanj najbolj nor "izziv", ki ga je kdaj koli želel pritrditi. 

Izhodišča naročnika

  1. Področje dela: HVAC fixing accessories. So proizvajalec konzol, nosilcev in sponk, zlasti v radiatorskem in prezračevalnem segmentu.
  2. Njihova prednost je fleksibilnost: imajo kratke dobavne roke, naročilu se prilagodijo procesno in vsebinsko.
  3. Vse v hiši: brizganje plastike, preoblikovanje kovin, varjenje, prašno lakiranje, pakiranje.
  4. Njihove stranke so proizvajalci za prvo vgradnjo in veletrgovci.
  5. Zanje je pomembno, da se ljudje na njihovi sejemski stojnici počutijo dobro.
     

 

Pucihar ISH stojnica frontalni pogled
Raznolik nabor izdelkov potrebuje povezovalno rdečo nit
Pucihar ISH pogled z desne
Šank - namesto pulta - za sproščene sestanke in druženje
Pucihar ISH mesto za sestanke

Kako smo razmišljali?

  • Kako lahko ustvarimo prijetno, domače, sproščeno vzdušje, da bo stojnica še vedno služila primarnemu namenu, tj. predstavitvi izdelkov in sestankom? Kateri so elementi domačnosti na sejemskem prostoru?

  • Kako smo na sestankih doživeli Puciharja in njegovo poslovno filozofijo? Kako vključiti njegovo žilico za inovacije in nove projekte?

  • Poleg kakovosti izdelkov cenijo stranke pri njem prilagodljivost. Kaj konkretno to pomeni v tem poslu?
     
  • ​​​​Kaj so pritrditveni sistemi v HVAC-segmentu? Kje vse se uporabljajo in kakšne elemente lahko nosijo, pritrdijo?
  • Kaj se lahko zgodi, če nosilec ne opravi svojega dela? Kakšne težave ima monter, če nima dobrih komponent?
  • Predstaviti moramo raznolike izdelke. Kako jih umestiti v sejemski prostor, da bo celota delovala urejeno, hkrati pa ne monotono? V kakšen kontekst lahko te izdelke umestimo?

 

Pucihar ISH skrajno desno

Komunikacija in grafični koncept

Los iz cevi komunicira, da z nami lahko pritrdite, kar koli si zamislite. Na drugi ravni komunikacije poudarimo, da nismo samo proizvajalci, ampak strokovnjaki za pritrjevanje. 

Levi panel nas s pozivom k akciji natančno in jasno umesti v segment, v katerem delujemo: z nami se dobro opremite za kateri koli HVAC-posel. Z našimi pritrditvenimi sistemi se boste izognili težavam. Tako zanesljivi smo, da vas ne bomo nikdar pustili na cedilu ali spravili v nerodno situacijo. 

Leva stran levega panela obiskovalce umesti v zgodbo in povabi k raziskovanju: vaše ideje spreminjamo v produkcijo. 
 

 

Prostor za izdelke je z materiali in komunikacijo organsko umeščen v zgodbo sejemskega prostora ter v dveh razgibanih segmentih obkroža osrednje sporočilo. Artikli na izpostavljenih ploščah pa delujejo kot svojevrstne umetnine.

Sprednja stran točilnega pulta je izkoriščena za komunikacijo bolj sproščenih dejavnosti, ki se bodo odvijale v popoldanskem času. Poleg naslova “Happy hours” je prostor namenjen pisanju s kredo, s čimer se zapisuje aktualno dogajanje. S tem v prostor vnesemo življenje. Pult s svojim sporočilom komunicira Puciharja kot nekoga, ki mu je resnično mar za stranko. 

Grafična obeležba ustvarja razgibano in sproščeno vzdušje. Z betonskim potiskom in vzorcem OSB-plošč komuniciramo, da smo v srcu posla in s srcem v poslu. Izbrane barve ustvarjajo potrebne detajle. Logotip je umeščen na vsa ključna mesta in omogoča dobro vidnost ne glede na smer prihoda. Beseda “fix” je izvedena s 3D učinkom in je podosvetljena - tako pritegne pozornost že od daleč in predstavlja izkustveni del stojnice. 
 

Pucihar ISH pogled iz ptičje perspektive
Pogled na stojnico iz zraka
Pucihar ISH sejemska vizitka
Popotnica: predlog za vizitko
Pucihar ISH stojnica frontalni pogled

Oblikovna zasnova in oprema

Stojnica je odprta in pretočna s treh strani. Zagotoviti je bilo treba dobro vidnost razstavljenih izdelkov in njihov dostop. Arhitekturna zasnova glavne stene z nakloninami komunicira Puciharjevo prilagodljivost in je podpora glavni sporočilnosti sejemskega nastopa, da "z nami ni nič nemogoče". Ustvarjen je preprost, razgiban, igriv in inovativen prostor. Oprema dopolnjuje domače delavniško vzdušje, ki pa je vendarle tudi na zelo profesionalni in fini ravni. 

Razsvetljava je pomemben del stojnice; ustvarjen je svetel sejemski prostor, stene osvetljujejo luči v konstrukcijskih in posebnih namestitvah. Tla pokriva siv vinil s potiskom, kar ustvari tehnološki ambient in dvigne stojnico na profesionalno raven. 
 

 

Interpretacija domačnosti
Prigode iz zakulisja
Pivo

Matej (Pu): »Na tla dodan aluminij. Nama z Julijo se zdi super.«
Matej (Pe): »Izgleda dobro, ampak ne pomaga pa pri pridihu domačnosti.«
Julija: »Pivo na šanku zna pomagat pri domačnosti (cwl).«

Če hočemo, da na stojnici pride do izraza ena "crazy" reč, potem mora bit "crazy" samo ena. Zeleno-karirasta grafika, je preveč.

Matej Puklavec

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.