Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.
Profesionalna fotografija za poslovne potrebe – kreativna, privlačna in prilagojena vašim ciljem. V 3D Art poskrbimo, da vsaka fotografija pripoveduje zgodbo in ustvarja podobe, ki navdihujejo vaše stranke in partnerje. Ste pripravljeni, da vaše podjetje izstopa s prepoznavno podobo? Pridružite se podjetjem, ki nam zaupajo že vrsto let.
Ste prejeli darilni bon?
Za portretno fotografiranje v stilu Graphic ali Classic svoj termin lahko rezervirate tukaj.
────────
Za fotografiranje v stilu Colour svoj termin lahko rezervirate tukaj.
────────
Niste prejeli darilnega bona? Pošljite povpraševanje.



Zakaj so profesionalne fotografije ključne za vaš posel?
1. Gradnja zaupanja in kredibilnosti
Profesionalni portreti ustvarjajo vtis kredibilnosti, ki je ključnega pomena tako za vašo ekipo kot za vaše stranke.
2. Poudarjanje profesionalnosti in enotnosti
Z urejenimi in usklajenimi fotografijami zagotavljate, da vaša vizualna podoba odraža profesionalnost, enotnost in strokovnost.
3. Izboljšanje prepoznavnosti na trgu
Premišljene fotografije poudarjajo edinstveno identiteto vašega podjetja in pomagajo, da izstopate na konkurenčnem trgu.
4. Krepitev konkurenčne prednosti
Kakovostne poslovne fotografije, od vodilnih kadrov do prodajnega tima in svetovalcev, so strateško orodje, ki vas postavijo korak pred konkurenco.
Profesionalne fotografije so več kot le vizualna predstavitev – so ključno sredstvo za krepitev zaupanja, prepoznavnosti in dolgoročnega uspeha.
Tri stilske interpretacije vašega portreta
Colour
Fotografije v stilu Colour izstopajo s temnim ozadjem, poudarjenim z barvnimi lučmi, ki dodajo dramatičen učinek in sodobno estetiko. Primerne so za tiste, ki želijo poudariti svojo dinamičnost, samozavest in kreativnost, saj se barvni kontrasti popolnoma ujamejo z močno osebno podobo.
Graphic
Stil Graphic združuje kreativne grafične elemente in izrazite barve, kar ustvarja igriv, a profesionalen učinek. Fotografije s tem pristopom so idealne za posameznike ali ekipe, ki želijo poudariti svojo unikatnost in sodobno identiteto. Ta stil pritegne pozornost s svojim drznim in inovativnim pristopom.
Classic
Classic je sinonim za eleganco in brezčasnost. Črno-beli ton poudari čisto estetiko, preprostost in profesionalnost. Ta pristop je odličen za formalne portrete, ki izražajo zaupanje, prefinjenost in resnost – brez nepotrebnih dodatkov.

Kako bolje izraziti kreativnost kot skozi svoje projekte?
Kako bolje izraziti svojo kreativnost kot skozi projekte, ki jih soustvarjamo? Namesto klasičnih portretov in ločenega prikaza marketinških rešitev smo združili obe plati – osebnost in delo – v unikatne fotografije, ki pripovedujejo našo zgodbo.
Vsak portret je premišljeno in kreativno vpet v projekte, na katere smo ponosni: prenova celostne grafične podobe podjetja Unior, inovativni sejemski nastop podjetja Petrol in celovite POS-maloprodajne rešitve blagovne znamke Rio Mare. Na ta način ne prikazujemo zgolj rezultatov svojega dela, temveč tudi način, kako razmišljamo, sodelujemo in oblikujemo zgodbe, ki izstopajo.
Namesto običajnih portretov smo ustvarili vizualne zgodbe, ki združujejo osebnost in rezultate dela. Vsaka fotografija je izraz naše predanosti projektom in kreativnosti, ki presega pričakovanja. To je naš način, da pokažemo, kdo smo – skozi edinstvene rešitve, ki povezujejo ljudi in projekte na nov način.







Skozi okvir v svet kreativnosti
Te fotografije kažejo, kako združiti ljudi, estetiko in simboliko v vizualne zgodbe, ki izražajo preboj iz običajnega in navdihujejo. Namenjene so podjetjem, ekipam ali posameznikom, ki želijo komunicirati svojo ustvarjalno in prilagodljivo naravo.
1. Igrivost in dinamika
Poze in okvir simbolizirajo preboj iz ustaljenih okvirjev, kar odraža inovativnost in fleksibilnost v pristopu. Vsaka poza izžareva samozavest in energijo, ki jo posameznik prinaša v svoj projekt ali ekipo.
2. Kontrast in barvitost
Svetlo rumeno ozadje v kombinaciji s preprostim okvirjem izstopa ter simbolizira optimizem, energijo in sveže ideje. Kontrast z oblačili in postavitvijo dodaja vizualno privlačnost.
3. Unikatnost posameznika
Vsaka fotografija pripoveduje zgodbo posameznika, ki je postavljena v kontekst sodelovanja in izstopa iz množice – skozi osebno noto in prilagoditev.


Za projekt Pisarna Kovač smo želeli ustvariti vizualne zgodbe, ki poudarjajo njihovo strokovnost, timsko delo in povezavo z računovodstvom na kreativen način. Namesto običajnih studijskih fotografij smo zasnovali koncept, ki združuje osebnost ekipe s simboliko njihove dejavnosti.
Vsakega člana ekipe smo fotografirali v preprostih studijskih pogojih (before), nato pa smo njihove portrete postavili v kontekst, ki odraža njihov poklic. Pri skupinski fotografiji smo uporabili različne barvne bloke, ki ponazarjajo stolpčne grafe – prepoznaven simbol računovodstva. Z uravnoteženim dizajnom in pozornostjo do detajlov smo oživili vizijo podjetja ter prikazali, kako njihova ekipa skupaj gradi uspešne zgodbe.
"Before" fotografija prikazuje klasično postavitev ekipe na studijskem ozadju, medtem ko "After" prinaša svež, igriv pristop, ki združuje profesionalnost z inovativnostjo. Ta transformacija jasno komunicira vrednote Pisarna Kovač in njihov edinstven pristop k računovodstvu. Projekt poudarja, kako lahko fotografija preseže okvir običajnega in postane orodje za pripovedovanje zgodb, ki navdihujejo.
Zgodbe narave in trajnosti skozi portrete ekipe Flaške
Ekipo Flaške smo fotografirali na način, ki poudarja njihovo povezanost z naravo, vrednote trajnosti in osebno noto blagovne znamke. Namesto klasičnega studijskega okolja smo izbrali naravni ambient z vodo in kamni, ki simbolizirajo pristnost, dobro počutje in povezanost z naravo – ključne elemente, ki so vtkani v zgodbo Flaške.
Vsakega člana ekipe smo umestili v sproščen naravni kontekst, kjer vsak portret izraža njihovo osebnost in pomembno vlogo v podjetju. S tem smo želeli prikazati ne le ljudi, ki stojijo za Flaško, temveč tudi njihovo strast do narave in skrb za okolje. Flaška kot izdelek je na subtilen način integrirana v fotografije, kar ustvarja povezavo med blagovno znamko, njeno ekipo in okoljem, iz katerega črpa navdih.
Cilj fotografij je bil ustvariti avtentične portrete, ki pripovedujejo zgodbo o trajnosti, medsebojni povezanosti in pomenu narave za blagovno znamko. Takšen pristop daje Flaški močno vizualno identiteto, ki nagovarja stranke na čustveni ravni in utrjuje vrednote, ki jih podjetje predstavlja.




Fotografije, ki utrjujejo kredibilnost
Črno-beli portreti za Kirurški center Toš niso zgolj estetska izbira, temveč premišljen način komunikacije, ki poudarja njihovo profesionalnost, kredibilnost in strokovnost – ključne vrednote v medicini. Tak pristop omogoča pristno povezavo s pacienti in dodatno utrjuje njihovo zaupanje.
Ključni razlogi za črno-bele portrete
1. Profesionalnost in zaupanje
Črno-bela fotografija ustvarja vtis formalnosti, ki je ključen v medicinski branži. S preprosto barvno paleto se poudarijo izrazi in osebnost posameznika, kar krepi občutek zaupanja pri pacientih.




2. Brezčasnost
Črno-beli portreti so brezčasni in ne podlegajo trendom. To je še posebej pomembno za organizacijo, ki si želi dolgoročno ohranjati močno profesionalno podobo.
3. Osredotočenost na posameznika
Odstranitev barv usmeri pozornost na obraz, izraz in držo. Tako portreti postanejo bolj intimni in neposredni, kar je ključnega pomena pri gradnji osebne povezave med zdravstvenim osebjem in pacienti.
4. Enotnost in skladnost
Črno-bela estetika zagotavlja vizualno skladnost celotnega niza portretov. To je še posebej pomembno pri ekipnih predstavitvah, saj ustvarja enoten in profesionalen vtis.
5. Izraznost in moč čustev
Črno-bela fotografija odstrani moteče barvne elemente in omogoči, da čustva, izrazi in podrobnosti na obrazu pridejo v ospredje.
6. Prilagodljivost za različne platforme
Črno-beli portreti so izjemno vsestranski in delujejo enako dobro na spletnih straneh, promocijskih materialih in v tiskanih medijih, saj ohranjajo nevtralnost ne glede na kontekst.

Uspešni projekti
