Devet mesecev pred sejmom začnite s pripravo na sejem
Sejemske postavitve
Uspešen sejemski nastop je tisti, ki privablja obiskovalce, s katerimi po sejmu lahko zaključimo prodajo.
Uspešen sejemski nastop je tisti, ki privablja obiskovalce, s katerimi po sejmu lahko zaključimo prodajo.
Devet mesecev pred sejmom začnite s pripravo na sejem
Šest mesecev prej oblikujte stojnico in marketinška sporočila
Tri mesece pred sejmom začnite pripravljati sejemsko opremo
En mesec pred sejmom je čas za zadnje priprave in zaključek opravil
Prisotnost na sejmih je ena od ključnih marketinških aktivnosti, toda vse prepogosto vidimo, da podjetja priprave nanje zanemarijo ali jih opravijo površno in brez jasnega načrta – na takšen način dobrih rezultatov ne moremo pričakovati.
»Uspešnost sejemskega nastopa se ne meri v številu obiskovalcev na stojnici, ampak v številu obiskovalcev, s katerimi imamo konkretne prodajne razgovore, ki vodijo v zaključek prodaje.«
Ko začnemo načrtovati udeležbo na sejmu, je prva naloga določitev merljivih in natančnih ciljev, razmisliti je treba tudi o tipu sejemske postavitve in aktivnostih, ki se bodo izvajale na stojnici. Že pred sejmom pa ne smemo zanemariti pomembnih promocijskih aktivnosti.
Vse skupaj zaokrožuje izbira prodajalca, ki mora imeti ustrezne sejemske prodajne veščine. Veliko vlogo pri tem ima njegova neverbalna komunikacija, ki mora biti pozitivno usmerjena – obiskovalce mora prepričati, da so dobrodošli in da je njegova stojnica prijetno in varno okolje, v katerem ne bodo deležni pretiranih prodajnih pritiskov. S svojo učinkovito prodajno držo jih mora vzpodbuditi k pogovoru, ki jih bo nagovoril k nakupu.
Med sejmom se prodajne aktivnosti vrtijo v smeri predstavitve podjetja, njegovih storitev in izdelkov, prodaje ter zbiranja kontaktov. Po sejmu pa moramo ohranjati pridobljene stike in graditi dolgoročne poslovne odnose.
Sejemska stojnica predstavlja obiskovalcu prvi stik z vami. Z domišljeno zasnovano stojnico naredite vtis, pritegnete pozornost, presežete zadržke obiskovalcev in premagate konkurente.
Kako želite izgledati v primerjavi s konkurenco?
Naša ponudba obsega prenosne in sistemske postavitve ter sejemske nastope po meri.
Prenosne postavitve se največkrat uporablja za konference, kongrese, srečanja in krajše dogodke. Pozitivne plati takšnih postavitev se kažejo v ugodnejši ceni, preprostosti in kompaktnosti.
Sistemske postavitve so primerne za vse vrste sejmov, dogodkov in predstavitev. Gre za najpogostejšo in tudi najprimernejšo izbiro podjetij, ki imajo omejen proračun in nudijo popolno razmerje med zglednim nastopom in realistično naložbo sredstev.
Sejemski nastopi po meri so namenjeni podjetjem, ki želijo izstopati in podjetje predstaviti na najvišjem nivoju. Če ste večji, boljši, uspešnejši od konkurence, morate to jasno pokazati tudi s sejemskim prostorom. Ker gre za večji projekt, je navadno tudi investicija višja, a nekateri sejemski elementi omogočajo večkratno uporabo.
Na ključne sejme se je potrebno pripravljati že slabo leto pred dogodkom, na vsakega pa vsaj 6 mesecev pred začetkom in sicer s seznamom aktivnosti. Ker so sejemske postavitve kompleksno področje, ki zahteva skrbno načrtovanje, vam pri tem pomagamo mi.
Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?
Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.
Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.
Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.
Stojnica Elrad Group je bila oblikovana z združitvijo funkcionalnosti in estetske dovršenosti. Dinamični elementi, kot sta pergola in transparentna stena, so prostoru dodali vizualno odprtost. Podosvetljene niše so elegantno izpostavile izdelke, medtem ko je premišljena uporaba barv in osvetlitve ustvarila sodoben, premium videz, ki je pritegnil obiskovalce.
Sveža, dinamična, moderna in ambiciozna sejemska stojnica s svojim videzom in komunikacijo na vsakem nivoju sporoča: »Donit na trgu ni več le podjetje srednjega ranga, ki deluje kot sledilec, ampak si zasluži sloves zaupanja vrednega "A-brand" trendsetterja.«
Primarni cilj je predstaviti Petrolove rešitve za dom, ki vključujejo tako ponudbo energentov kot energetskih rešitev, e-mobilnosti in tehnologij za pametni dom. Sejemski prostor naj daje občutek domačnosti s poudarkom na lesu kot glavnem materialu.
Stojnica naj vsebuje močne statemente, ki pojasnijo, da je Petrol energetski center: one-stop-shop in zato stičišče brezskrbnega udobja.
Prepričljivo in konkretizirano prikazati vrednost sveč visoke kvalitete, in sicer tako v ambientalnem segmentu kot klasični asortiment.
Komunicirati visoko strokovnost podjetja in njihovo tradicijo.
Ustvariti prijetno vzdušje, umirjeno atmosfero domačnosti; hkrati tudi classy nivo.
Primarni cilj vizualne komunikacije je predstavitev Energena kot proizvajalca kogeneracij za velike uporabnike oz. velike sisteme. Stojnica odseva mladost in inovativnost ekipe v tradicionalni branži, kot je energetika.
Sejemski prostor prepleta dvoje - s prikazom hitre in enostavne montaže radiatorja nagovarja monterje, s prikazom različnih funkcionalnosti radiatorja pa pri sejemskem obiskovalcu vzbuja željo "Tudi jaz bi tako imel."
Razgibana arhitekturna zasnova sejemske stojnice komunicira prilagodljivost in je podpora glavni sporočilnosti sejemskega nastopa, da z nami ni nič nemogoče.
Arhitekturna in grafična dovršenost sejemske stojnice komunicira, da je poročni salon White Couture pozoren na sleherni detajl, kar vodi k popolnosti dogodka, kot ga vidijo bodoče neveste.
Premium okolje sejemske stojnice predstavi podjetje Modul kot kompetentnega sogovornika podjetij, ki imajo najvišje standarde. Njihova zavezanost je ustvarjati prestižne škatle.
Stojnica obiskovalcem sporoča vrednost, ki jo Steklarna Hrastnik prek razvojnih projektov nudi kupcem. Razdeljena je na dva logična sklopa: unikatno oblikovani izdelki in družine serijskih izdelkov.
Izhodišče za arhitekturno in grafično zasnovo stojnice je zgodba o skupini toplih ljudi. Osrednji element je velika, prostorna miza, ki je pozitiven, prepoznaven simbol trdnosti, zaupanja, povezanosti, družinske topline.
Vsi se ukvarjamo s formulo, kako prihraniti čas. V proizvodnji je to še toliko bolj pomembno. Glavna zgodba sejemske stojnice Alping je sestavljena iz prepoznavni obliki peščene ure pretekajočih se kolesc in odgovorom na večno dilemo, kako prihraniti čas.
Za podjetje CVS je to prva predstavitev na sejmu v tujini. Primarni namen sejemskega nastopa je seznanitev s konkurenco zaradi želje po širitvi na nemški trg. Za vstop na trg je treba podrobno spoznati delo konkurenčnih podjetij in njihov marketinški pristop.
Glavno marketinško sporočilo sejemske stojnice je, da je dom odraz skrbi za naše zdravje. Primarni namen nastopa je predstavitev čistilnika zraka Aerocide in parnega čistilca EV 3000i.
Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.