Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

Portretna fotografija Colour | dinamične barvne igre
Portretna fotografija Graphic | kreativni grafični dodatki
Portretna fotografija Classic | eleganca črno-belega tona

Profesionalna fotografija za poslovne potrebe – kreativna, privlačna in prilagojena vašim ciljem. V 3D Art poskrbimo, da vsaka fotografija pripoveduje zgodbo in ustvarja podobe, ki navdihujejo vaše stranke in partnerje.

Ruda v peči
Animiran prikaz delovanja peči za žganje živosrebrove rude

3D animacija dopolnjena z arhivskimi posnetki za prikaz delovanja peči za žganje živosrebrove rude ki, edina ohranjena na svetu, bogati razstavo v Centru za upravljanje z dediščino živega srebra Idrija.

POS-stojalo prenovljene linije Argeta Junior

Za Argetino prenovljeno linijo Junior smo razvili POS stojalo, ki nagovarja mlajše občinstvo s pomočjo lika igrivega račka Juniorja. Ta ikonični junak linije je zasnovan kot otrokov prijatelj in vzornik, ki ga spremlja pri njegovih dogodivščinah, igranju in sanjah.

Ko sta steklo in identiteta strukturirana

Za podjetje Flaška smo izvedli celovito prenovo vizualne identitete in komunikacijske strategije. Posodobili smo logotipe, barvno shemo in uvedli elemente svete geometrije, ki poudarjajo spiritualnost podjetja. Prenovili smo embalažo in nadgradnjo njihovih motivov, izboljšali predstavitev izdelkov z 3D vizualizacijami, ter nadgradili komunikacijo.

Priročnik celostne grafične podobe Alpod
Priročnik celostne grafične podobe Alpod

Podjetje Alpod, znan specialist za talne obloge, je spoznalo potrebo po osvežitvi svoje marketinške pojavnosti in identitete. Izvedli smo celovito prenovo njihove grafične podobe, ki ne le da odraža njihove vrednote, temveč tudi odgovarja na potrebe potrošnikov. Naša kreativna ekipa je razvila podobo, ki je usmerjena v oblikovanje močne in trajne povezave med podjetjem Alpod in njegovimi strankami.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.