Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

image fotografija prenovljenih etiket piskar
Glavni namen etikete je podajanje ključnih informacij
grafični predlog prenove etikete piskar1
Predlog nastavljen tako, da je razširljiv in nadgradljiv
grafični predlog prenove etikete piskar1
S prilagajanjem glavnih elementov dosežemo razlikovanje

Glavni namen etikete je ustrezno podajanje ključnih informacij za uporabnika. Predlog je oblikovan tako, da je preprosto razširljiv na vse izdelke znotraj posamezne kategorije in tudi na ostale kategorije.

predstavitev likalnega sistema euroflex smooth
Vse koristi profesionalnega likalnega sistema tudi doma
komercialni pogoji za nakup likalnega sistema euroflex smooth
Likanje lahko postane najljubše hišno opravilo

Podjetje je po končanem sejmu želelo obiskovalce, ki niso opravili nakupa na sejmišču, ponovno spomniti na svojo ponudbo in jim še zadnjič ponuditi izdelek s sejemskim popustom.

Vsaj 9 razlogov zakaj postati študent VŠHTB
Diplomanti v službah opravljajo vodilne poklice
Ustvarjanje inovativnih kombinacij zdravstvene preventive in turizma
Z VŠHTB do znanja, ki je potrebno za uspeh na turističnem trgu

Prenova brošur za dva študijska programa: Hotelirstvo in turizem in Zdravstveni turizem. Izvedene storitve: grafično oblikovanje, tekstopisje, priprava za tisk.
 

Cilj je prepričljivo prikazati vrednost sveč visoke kvalitete
Glavni motiv kot odličen zasnutek komunikacijsko širše zgodbe

Prepričljivo in konkretizirano prikazati vrednost sveč visoke kvalitete, in sicer tako v ambientalnem segmentu kot klasični asortiment.
Komunicirati visoko strokovnost podjetja in njihovo tradicijo.
Ustvariti prijetno vzdušje, umirjeno atmosfero domačnosti; hkrati tudi classy nivo.

Energen MCE pogled na stojnico
Kogeneracija lahko z elektriko in toploto oskrbi celo mesto
Energen MCE niz mostov
Elektrika in toplota sta ponazorjeni z LED trakovi
Energen MCE izroček zadnja stran
Izroček skladen s podobo in sporočilnostjo stojnice

Primarni cilj vizualne komunikacije je predstavitev Energena kot proizvajalca kogeneracij za velike uporabnike oz. velike sisteme. Stojnica odseva mladost in inovativnost ekipe v tradicionalni branži, kot je energetika.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.