1.

Izvedba je profesionalna, če temelji na strokovnem pristopu in trdem delu.

2.

Izvedba je učinkovita, kadar se poslužuje sodobnih sredstev in prijemov.

3.

Zakulisna dogajanja so ključnega pomena za kakovostno izvedbo.

Dobra priprava je polovica izvedbe

Dopadljiva sejemska stojnica, inovativna POS-stojala ali grafično dodelan roll-up vselej ponujajo na ogled novosti in vabijo mimoidoče, da se za trenutek ustavijo in razmislijo o ponudbi. Kaj je v ozadju vsega?

Ni nam treba biti poznavalec panoge niti izvedbeni strokovnjak, da za tem prepoznamo:

  • garanje,
  • znanje,
  • vztrajnost,
  • zagnanost,
  • natančnost

in nepopisno srečo predanih ljudi, ki promocijski projekt izvedejo. Le premišljena in dovršena izvedba na eni ter zadovoljstvo naročnikov in njihovih strank na drugi strani dajejo pečat slehernemu promocijskemu projektu.

Kako pomemben je projekt za izvedbo?

Vsaka sejemska stojnica ali POS-izpostavitev je unikaten projekt, zato je dobra priprava še kako pomembna. Sejemski in POS-projekt sta na poti do dobre izvedbe ključna.

Zmotno je namreč prepričanje, da bodo ljudje, ki se ukvarjajo samo z izdelavo ali izvedbo, povedali:

  1. kaj naj se izvede ali izdela;
  2. kakšno naj bo oz. kako naj izgleda;
  3. kateri materiali so predvideni;
  4. kako je predvidena sestava in montaža;
  5. ali predlagano ustreza predvidenem proračunu.

Odgovore na ta vprašanja imajo arhitekt, projektant, industrijski in grafični oblikovalec ter marketingaš, ki projektno nalogo sestavijo.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.