Blagovna znamka je VTIS, ki ga imajo ljudje o vašem podjetju, izdelkih ali storitvah.
Marketing
Marketing je ustvarjanje pozitivnih izkušenj, takšnih, ki preživijo vse oglase in napise na brošurah.
Marketing je ustvarjanje pozitivnih izkušenj, takšnih, ki preživijo vse oglase in napise na brošurah.
Blagovna znamka je VTIS, ki ga imajo ljudje o vašem podjetju, izdelkih ali storitvah.
Blagovna znamka je SIMBOL, ki nas spomni na izkušnjo s podjetjem, izdelkom ali storitvijo.
Blagovna znamka je ČUSTVENI OKUS, ki ostane po izkušnji z izdelkom, storitvijo ali podjetjem.
Marketing se v podjetje prikrade prav potiho, ko se nekdo zave, da ključni cilj podjetja ni razvoj in prodaja, ampak izpolnjevanje potreb strank.
V pomoč pri razumevanju sta nam lahko dve definiciji marketinga, ki bosta zgornjim trem besedam dodali malo več “mesa”.
“Cilj marketinga je to, da naredi prodajo nepotrebno.” – Peter Drucker
“Cilj marketinga je ustvarjanje, komunikacija in dostava vrednosti ciljnemu tržišču, na način, ki ustvarja dobiček.” – Philip Kotler
Uvedba ali prenova marketinga se mora začeti pri definiciji vrednosti. Kakšno vrednost ustvarja naše podjetje, za koga in kako lahko to vrednost povečamo? Vprašamo se, kaj dejansko delamo?
Vsako podjetje, ki na trgu obstaja, ustvarja vrednost za kupce. Če želimo našo ponudbo in vrednost razvijati, izboljšati ali približati kupcem, jo moramo natančno razumeti.
Kaj delamo in kaj je obljuba vrednosti, ki jo komuniciramo kupcu, je temelj vseh marketinških aktivnosti. Ko svojo ponudbo prilagodimo potrebam kupca, se nam odprejo nove poti, ki podjetje lahko popeljejo v naslednje obdobje razvoja in rasti.
Vsakdo v podjetju zna v nekaj besedah povedati, kaj dela. Eni proizvajajo plastične izdelke, drugi prodajajo rože, tretji so lokalna restavracija. Ko se vprašamo za koga to delajo in zakaj, v čem so boljši in zakaj ljudje kupujejo pri njih, odgovori ne padejo več sami od sebe. Iz vsakodnevnega razmišljanja o lastnih izdelkih, maržah, dobaviteljih, je težko izstopiti iz lastne kože in se vprašati, kaj stranka dejansko potrebuje. Kupec, ki v tehnični trgovini kupuje vrtalko, največkrat ne potrebuje orodja, ampak luknjo v steni. Luknjo, v katero bo vstavil vijak in nanj obesil sliko. Tak kupec bo glede na svojo potrebo – obešeno sliko – vrednotil vrtalke na policah. Težko mu boste prodali boljši ali slabši izdelek od tistega, ki je ravno prav zmogljiv, da reši njegov problem. Ko se vprašamo, kaj je problem, ki ga kupec rešuje, kmalu vidimo, da konkurenca niso samo drugi proizvajalci vrtavk, ampak tudi ponudniki dvostranskih lepilnih trakov, ki kupcu obljubljajo, da bo sliko na steno obesil brez napornega vrtanja lukenj.
Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?
Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.
Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.
Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.
3D animacija dopolnjena z arhivskimi posnetki za prikaz delovanja peči za žganje živosrebrove rude ki, edina ohranjena na svetu, bogati razstavo v Centru za upravljanje z dediščino živega srebra Idrija.
Za podjetje Flaška smo izvedli celovito prenovo vizualne identitete in komunikacijske strategije. Posodobili smo logotipe, barvno shemo in uvedli elemente svete geometrije, ki poudarjajo spiritualnost podjetja. Prenovili smo embalažo in nadgradnjo njihovih motivov, izboljšali predstavitev izdelkov z 3D vizualizacijami, ter nadgradili komunikacijo.
Podjetje Alpod, znan specialist za talne obloge, je spoznalo potrebo po osvežitvi svoje marketinške pojavnosti in identitete. Izvedli smo celovito prenovo njihove grafične podobe, ki ne le da odraža njihove vrednote, temveč tudi odgovarja na potrebe potrošnikov. Naša kreativna ekipa je razvila podobo, ki je usmerjena v oblikovanje močne in trajne povezave med podjetjem Alpod in njegovimi strankami.
Kako nefotogenične in generične podobe težav s plesnijo, vlago, neprijetnimi vonjavami, ... narediti simpatične in zanimive?
Animirana predstavitev SIQ-jeve vloge kot ključnega partnerja, ki podjetjem pomaga pri razvoju uspešnih in konkurenčnih izdelkov na globalnem trgu.
Celostna grafična podoba in marketinška pojavnost sta ključno orodje za dosego konkurenčne prednosti na trgu. Za podjetje Unior, ki je vodilno podjetje v razvoju ročnega orodija, odkovkov in strojegradnje sta oblikovanje in identiteta temeljnega pomena pri gradnji močne blagovne znamke.
Privlačni ključni vizuali in shelf branding ter kreativna POS-stojala za uspešno lansiranje prenovljenih izdelkov Rio Mare Pate, ki poudarjajo italijansko dediščino in vrhunsko kakovost.
Podjetje Elektronika Naglič je želelo skozi vizualno privlačen element predstaviti svoj napredni varnostni sistem "Guardian Grid", ki omogoča hitro odzivanje v kritičnih situacijah na delovnem mestu. Glavni izziv je bil ustvariti animacijo, ki bi bila hkrati tehnično natančna in emocionalno dostopna širšemu občinstvu.
Za manjše podjetje Pisarna Kovač smo njihove ključne vrednote uspešno ujeli v celostno grafično podobo. S skrbno izbiro barv, tipografije in oblikovnih elementov, skupaj s smernicami za spletno stran in kreativnim fotografiranjem, smo dosegli preplet elegance, harmonije in profesionalnosti.
Edinstvena, vizualno privlačna predstavitev, ki pritegne obiskovalce. S pomočjo optičnih iluzij stojnica izstopa v množici, spodbuja interakcijo in radovednost ter učinkovito predstavlja izdelke ali storitve na inovativen način, povečuje angažiranost in ustvarja trajen vtis.
S svežim pristopom smo oblikovali poslovna novoletna darila, kjer smo Flaško predstavili na inovativen način. Z analizo potrošniških trendov smo oblikovali premišljen koncept, izpostavili značilnosti izdelka in spretno vključili storitev Augmented Reality.
Podjetje Luznar se je udeležilo svetovno znanega dogodka Dubai Expo 2020. S svojo video predstavitvijo je bilo prisotno v času tematskega tedna Space v času med 17. in 23. oktobrom 2021 z naslovom: »How do we safely and productively explore new frontiers«.
Glavni namen etikete je ustrezno podajanje ključnih informacij za uporabnika. Predlog je oblikovan tako, da je preprosto razširljiv na vse izdelke znotraj posamezne kategorije in tudi na ostale kategorije.
Podjetje je po končanem sejmu želelo obiskovalce, ki niso opravili nakupa na sejmišču, ponovno spomniti na svojo ponudbo in jim še zadnjič ponuditi izdelek s sejemskim popustom.
Prenova brošur za dva študijska programa: Hotelirstvo in turizem in Zdravstveni turizem. Izvedene storitve: grafično oblikovanje, tekstopisje, priprava za tisk.
Energetika Ljubljana je distributer plina metan CNG, ki je izjemno gorivo za avtomobile. Izjemno zaradi ekonomičnosti in čistosti. Nagovarjamo ljudi, ki so v procesu nakupa avtomobila in so vsaj pomislili na katerega od alternativnih pogonov.
Predlagani logotipi izhajajo iz dejanskih kontur in vsebinskih značilnosti posameznih področij. Funkcionirajo kot dejanske vizualne prezentacije posameznega področja. So učinkovit prepoznavni znak in ne splošna reprezentacija.
Blagovno znamko definira, kako naši naročniki vidijo naš posel. Prizadevanje za izgradnjo blagovne znamke ustvari z njimi dolgoročen odnos. Smisel gradnje identitete je torej vzpostavitev dolgoročnega zaupanja.
V par črk smo skušali uloviti kompleksno zgodbo, ki stoji za podjetjem: učinkovitost, zanesljivost, kakovost. Pa tudi eleganco, harmonijo in skladnost. Dobre zgodbe domujejo … ja, kje drugje kot v prikupnih malih hiškah!
Krog, simbol popolnosti in neskončnosti, je osnovni gradnik nove podobe. Črki X in P sta stilizirani in združeni v nov grafični znak, ki v sebi skriva simbol plamena/sveče, kar je pravzaprav bistvo svečarskega podjetja.
Cilj kampanje je vzbuditi zanimanje, ne ponujati odgovorov ali pripovedovati zgodovine eksponatov. To bo obiskovalec že sam doživel v Parku vojaške zgodovine.
Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.