7 korakov za učinkovito pripravo na sejem

Obisk sejma zahteva obsežno pripravo in podjetja, ki so na sejmih (in po njih) najbolj prodajno uspešna, se pričnejo na njihovo izvedbo pripravljati že več mesecev pred dogodkom. Velika zahtevnost sejemskih priprav je predvsem posledica številnih aktivnosti, ki jih vsak obisk sejma zahteva, zato smo pripravili vodič, ki vam bo omogočil učinkovito in pregledno pripravo na vsak sejemski dogodek.

Prenesite vodič in se naslednjega sejma udeležite pripravljeni, brez paničnih zadnjih dni, pozabljenih materialov, zamujenih poslovnih priložnosti in prepozno dostavljenih oglasnih plakatov in stojal.
 

Poskrbimo za vaš celoten projekt

Sejemska postavitev

Ali znate izkoristiti vrednost, ki jo ponuja sejemska prisotnost? Jasno postavljeni cilji dajejo smernice pri oblikovanju sejemske stojnice ter usmerjajo pred-, med- in posejemske aktivnosti.

POS-stojala

Ali veste, kako se kupci odločajo o nakupih? Glavni namen POS-stojala je, da kupcu na njegovi nakupni poti spremeni nakupno namero, da namesto izdelka, ki ga redno kupuje, vzame vašega.

Marketing

Ali slišite, kaj si o vas mislijo vaši kupci? Z marketingom ustvarjamo odnose s strankami in skrbimo za njihovo zadovoljstvo. Na ta način povečujemo moč in ugled blagovne znamke.

Prostorske rešitve

Ali zmorete oblikovalskim projektom dati dokončno obliko in podobo? Najboljša izvedba je tista, ki upošteva tehnične zahteve proizvajalca, ki premisli detajle in ki sodeluje že v fazi projektiranja.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.