Kaj prodajate in kako dolgo traja kampanja?
POS-stojala
POS-stojalo je uspešno, kadar prepriča kupca, da spremeni svoj prvotni nakupni načrt ter za trenutek razmisli o nakupu predstavljenega izdelka.
POS-stojalo je uspešno, kadar prepriča kupca, da spremeni svoj prvotni nakupni načrt ter za trenutek razmisli o nakupu predstavljenega izdelka.
Kaj prodajate in kako dolgo traja kampanja?
Komu prodajate in kdo kupuje take stvari?
Kako POS-stojalo vpliva na nakupno odločitev?
Kako definirati povrnitev investicije?
POS-stojala so učinkovito prodajno orodje, kadar kupcu vzbudijo pozornost, jasno predstavijo izdelek in mu pomagajo narediti naslednji korak k nakupni odločitvi.
Če želijo vplivati na nakupne odločitve, morajo trgovinska POS-stojala izpolniti 3 kriterije:
Nudimo vam po meri oblikovana POS-stojala iz različnih materialov, ki ustrezajo teži in obliki razstavljenih izdelkov ter času in okolju, v katerem bodo uporabljena.
Inovativna in kreativno domišljena POS-stojala pritegnejo pozornost kupca, ohranijo zanimanje, povečajo prodajo in izpostavijo konkurenčno prednost.
Za vsako uspešno prodajo se skriva dobra zgodba in nič drugače ni s POS-stojali, ki morajo predstavljati popolno celoto izdelka. Skrbno načrtovana POS-stojala učinkovito vabijo k nakupu ter skrbijo za prepoznavnost znanih in tudi še neuveljavljenih znamk. Gre za učinkovito komunikacijsko sredstvo, s katerim izpostavimo izdelek, dvignemo zanimanje in povečamo prodajo. V podjetju 3D art vam pomagamo skozi celoten proces – od ideje do izvedbe.
Nudimo vam brezplačne posvete. Poglobimo se v načrte vaše kampanje, poiščemo ustrezne rešitve in poskrbimo, da stopite iz povprečja.
Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?
Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.
Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.
Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.
Nosilna konstrukcija multi-brand stojala je modularna in v celoti kovinska. Kovinske so tudi prestavljive police, ki imajo na zadnji strani zatiče, ki se zatikajo v perforacijo na kovinski konstrukciji na poljuben nivo. Stojalo je prilagodljivo na raznovrstne izdelke.
Merkur se želi obiskovalcem trgovine predstaviti ne le kot prodajalec posamičnih komponent/naprav za ogrevanje, temveč kot ponudnik celovitih ogrevalnih rešitev, ki so v koraku z aktualnimi trendi.
Stojalo s svojim premium izgledom ogrevalni sistem Danfoss samo še povzdigne na višjo raven. Stojalo je interaktivno in njegova sporočilnost, da gre za ogrevanje, je več kot jasno nakazana.
Stojalo je pregledno in preprosto, obiskovalce obvešča o dogodkih ter omogoča, da si sami postrežejo z vrečkami, knjigami in ostalimi informacijami.
Podjetje Apinature je uvoznik za prehranska dopolnila in medene izdelke proizvajalcev Brezzo, Tongil in Apicuba. Na stojalu želi izdelke predstaviti pod blagovno znamko Apinature, saj se bodo izdelki postopoma razvijali pod imenom te blagovne znamke.
Konkurenčna prednost, ki jo imajo Božnarji pred večino ostalih čebelarjev, je kozmetika, zato smo likovno govorico stojala naslonili na kozmetiko, kjer je tudi večja dodana vrednost.
S stojala v nekaj sekundah, kolikor imamo pozornosti potrošnika, razberemo nekaj informacij: naselje hišk, problemi, kot so plesen, vlaga in slab zrak, in prezračevalni sistem.
Podjetje s POS-stojalom na prodajnih mestih izpostavlja celostni sistemski rešitvi za polaganje tal - klasični „mokri“ pristop in inovativen „suhi“ pristop. Glavna prednost obeh rešitev je hitrost izdelave.
Rešitev izziva je generična podkonstrukcija stojala, »ovoj oz. plašč« pa je tisti, ki se grafično in arhitekturno prilagodi na blagovno skupino, ki je na stojalu predstavljena. Ta je na konstrukcijo pritrjen z ježki in je v celoti izmenljiv.
POS-stojalo na atraktiven način predstavlja visokokakovostne izdelke uveljavljene blagovne znamke Argeta in še dodatno povečuje njeno prepoznavnost. Zasnovano je na način, da so izdelki dostopni z dveh strani, omogočeno pa je tudi prilagajanje grafičnih elementov. Stojalo s svojo obliko pritegne pozornost.
Obe različici POS-stojal sta oblikovani sodobno, elegantno in izražata zgodbo, ki nagovori kupca. Položaj steklenic s penino omogoča večjo izraznost, obenem pa se z njihovim nakupom odpirajo zgodbe, v katerih se prepozna vsak kupec.
Stojalo s svojo obliko in grafično podobo vzbuja asociacije na tradicijo staranja viskija v sodih in destilarno. Izdelki so postavljeni v zabojčke oz. kubuse črne barve, ki služijo kot nevtralno ozadje razstavljenim izdelkom. Polovica soda, ki smo jo izkoristili za grafiko in komunikacijo, nas vedno znova spomni, kje viski nastaja.
Kompaktna in domišljeno oblikovana info točka Häfele je izdelana je kot prostor za razstavne eksponate, v konstrukcijo pa je vključen tudi prostor za sestanke. Posebno pozornost smo namenili svetlobi in zvoku, ki še dodatno nadgrajujeta učinkovitost in privlačnost info točke.
Zaradi svoje dovršenosti v detajlih in enotnega zgodbarskega koncepta je stojalo opazno in vpadljivo. Kot je kraft pivo na policah, je kraft (umetniško) že samo stojalo.
Stojalo s svojo obliko in grafično vsebino vzbuja asociacijo na hišo, dom in gradnjo, kjer je predvidena uporaba izdelkov.
Oblikovanje pultnega stojala za bonbone je del zastavljene projektne naloge za predstavitev izdelkov Perger in vključuje dva predloga. Prvi je v obliki srca, drugi pa temelji na konceptu satovja, ki predstavlja simbolični element medenih izdelkov. Stojalo je namenjeno tako predstavitvi bonbonov kot tudi grafični komunikaciji.
Stojalo s svojo obliko ponazarja tradicionalno primorsko/kraško hišo, kjer se je od nekdaj dobro jedlo. Izbrane barve stojala so tako nevtralne, da smo sledili ideji hiše, pa tudi zato, ker so razstavljeni izdelki izjemno barviti, raznoliki in vizualno zelo močni.
Gre za izvedbeni projekt, kjer je bilo treba showroom Mimovrste v Ljubljani urediti s POS-stojali za izdelke Philips. Stojala so brez polic za zalogo artiklov, vsi izdelki so le razstavljeni na površini pultov.
Na POS-stojalu, ki predstavlja strešnike, so izpostavljene tudi informacije, podprte z grafičnimi simboli. Zaradi domišljeno zasnovane oblike stojalo vzbuja pozornost, izstopa med konkurenco in nagovarja z elementi domačnosti. Konstrukcija zagotavlja dolgo življenjsko dobo in omogoča enostaven transport.
V duhu nove komunikacijske platforme so predstavljeni trije predlogi za stojalo Jägermeister, namenjeno predstavitvi izdelkov. Prvi poudarja ikonično nemško preciznost, drugi alkimijo in skrivnostnost, tretji urbano kreativnost. Vse skupaj zaokrožajo drobni in premišljeni detajli, ki prebujajo domišljijo kupca.
Kakšno naj bo POS-stojalo, ki bo učinkovito komuniciralo 250 let staro metodo izdelovanja sveč? Kakšne so sveče, ki so jih dobili v dar Nelson Mandela, papež Janez Pavel II, dr. Janez Drnovšek in drugi?
Oblika in grafična podoba stojala se navezujeta na izdelke, ki so na njem razstavljeni, s čimer se izpostavlja in veča prepoznavnost blagovne znamke.
Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.