Mnenje o vašem podjetju si ustvarimo ob prvem ogledu vaših poslovnih prostorov
Prostorske rešitve
Ustvarite profesionalen in urejen prvi vtis vsem obiskovalcem.
Ustvarite profesionalen in urejen prvi vtis vsem obiskovalcem.
Mnenje o vašem podjetju si ustvarimo ob prvem ogledu vaših poslovnih prostorov
Poslovni prostori pomembno vplivajo na dojemanje vaše blagovne znamke
Poslovni prostori naj bodo prijetna in udobna oaza dobrega počutja
Načrtujemo pisarne, »showroom«-e, sejne sobe, »shop-in-shop«-e ter stanovanjske prostore.
Pri projektiranju sledimo sodobnim oblikovalskim smernicam, a vendar dajemo prednost identiteti podjetja, ciljem projekta in ljudem, ki bodo prostor uporabljali.
Projekt vključuje razpravo o ciljih projekta, analizo obstoječih prostorov, funkcionalno zasnovo prostora, izris notranje opreme, svetovanje pri izboru razsvetljave, barv, notranjih materialov, dekoracije in senčil, končne 3D vizualizacije ter pripravo tehničnih risb za izvajalce. V primeru poslovne rabe je vključeno tudi grafično oblikovanje in priprava tekstovnih vsebin.
Ljudje se, če jim ponudite virtualni sprehod po svojih poslovnih ali promocijskih prostorih, na spletni strani zadržijo dlje. Ljudje si na svoji nakupni poti želijo v najkrajšem času in še pred obiskom priti do čim več informacij o podjetju, da se na koncu lažje odločijo.
Zakaj je svet podob vse bolj nadomešča 360° virtualna predstavitev?
360° virtualna predstavitev je dinamična in interaktivna, prostor in podjetje predstavi gledalcu na razumljiv in doživet način.
Lahko je realistična ali pa simulacija prostora, ki v realnem svetu ne obstaja. Z njo celovito predstavljate svoje podjetje, posel, izdelke in storitve. Vanjo lahko vključite besedilo, glasbo, zvočne efekte in pripoved. Z virtualno predstavitvijo komunicirate transparentnost, ki pri obiskovalcih vzbuja zaupanje.
Sodi med atraktivne vsebine, njegov namen pa je, da ljudje dobijo boljšo predstavo o tem, kaj podjetje počne. Je dinamično doživetje prostora, zaradi katerega bodo uporabniki čutili večjo afiniteto do sodelovanja z vami.
Pri prodaji kompleksnejših izdelkov in storitev, ki jih ni mogoče ujeti v objektiv, je v virtualni sprehod po prostoru smiselno umestiti domišljijske elemente in povezave, ki bolje pojasnijo, s čim se podjetje ukvarja.
Kadar v realnem svetu nimamo ustreznih prostorov, ki bi na primernem nivoju predstavili podjetje, se poslužujemo simulacije prostorov.
Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?
Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.
Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.
Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.
Barve so premišljeno dozirane tako, da prostor nekoliko poživijo, ga povežejo z grafičnimi vsebinami ter elementi opreme in ga s tem naredijo prijetnejšega. Mehka talna obloga ima pozitiven vpliv tudi na akustične lastnosti prostora – zvok razprši in duši.
Podjetje Škrlj je želelo opremiti prostor, v katerem bodo razstavljali izbrane izdelke iz svojega proizvodnega programa. Showroom je bilo treba obdelati tako, da bo počutje v njem prijetno in domačno ter s tem pri obiskovalcih pustilo pozitiven vtis.
Showroom v sklopu trgovine Alpeks v Ljubljani je namenjen premium predstavitvi izbranih izdelkov najvišje kakovosti. Showroom daje vtis višjega nivoja, kar daje premuim izdelkom, ki so v njem razstavljeni, ustrezen kontekst.
Hodnik v drugem nadstropju poslovne stavbe Metronik, na oddelku programerjev, je treba urediti tako, da bo svetlejši, prijaznejši in zanimivejši.
Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.