Flaska logotip na steklenici

Nadgradnja vizualne identitete in komunikacijske strategije Flaška

Za podjetje Flaška smo izvedli celovito prenovo vizualne identitete in komunikacijske strategije. Posodobili smo logotipe, barvno shemo in uvedli elemente svete geometrije, ki poudarjajo spiritualnost podjetja. Prenovili smo embalažo in nadgradnjo njihovih motivov, izboljšali predstavitev izdelkov z 3D vizualizacijami, ter nadgradili komunikacijo, ki zdaj bolje odraža vrednote trajnosti, dobrega počutja in povezanosti z naravo.

Projektna naloga

Flaška je podjetje, ki nudi posebne strukturirane steklene izdelke, njihova vibracija je zapisana s pomočjo inovativne tehnologije Glass&Vibe. Z močno zavezanostjo k trajnosti in spoštovanju narave smo za Flaško izvedli celostno prenovo njihove vizualne identitete in komunikacijske strategije. Prenovljena podoba vključuje nadgradnjo logotipov, barvnih shem ter uvedbo elementov svete geometrije, ki odražajo povezanost z naravo, ter podpirajo Flaškino spiritualnost. Nova komunikacijska strategija pa bolje izraža ključne vrednote in povezanost uporabnikov s produktom ter se učinkovito prilagaja zastavljenim ciljnim skupinam, odraža sodobne trende, obenem pa namiguje na brezčasnost. 
 

Izhodišče

Flaška je prepoznala potrebo po nadgradnji svoje celostne podobe, saj prejšnja strategija ni v celoti izkoristila priložnosti in potenciala, ki jih ponuja blagovna znamka. Kljub uspehu na trgu so ugotovili, da njihova vizualna podoba ni dovolj učinkovito nagovarjala občinstva, ki se identificira z duhovnostjo ali tistega z aktivnim življenjskim slogom. Z nadgrajeno strategijo smo ustvarili bolj usklajeno in privlačno vizualno ter komunikacijsko podobo.

Vizija in vrednote

Vizija podjetja Flaška je ustvariti globoko povezavo med človekom, vodo in naravo, z osredotočenostjo na spiritualnem in holističnem načinu življenja. Njihovi izdelki niso le funkcionalni, temveč prispevajo k izboljšanju počutja. Flaška poudarja vrednote hvaležnosti, povezanosti z naravo in dobrega počutja. Določili smo tudi arhetip blagovne znamke, ki predstavlja univerzalni vzorec vedenja, ki se povezuje z osnovnimi človeškimi potrebami – pri Flaški gre za sočutje in skrbnost, zato ji je bil določen arhetip negovalca. Njihovo poslanstvo je omogočiti dostop do kakovostne, strukturirane vode in ljudi spodbujati k boljšemu zdravju in harmoniji z naravo. 

Emocionalna povezanost uporabnikov s Flaško

Flaška ustvarja globoko emocionalno vez med uporabnikom in naravo, saj vsak njen izdelek spodbuja trenutke miru, hvaležnosti in zavedanja. S svojo zasnovo in uporabo naravnih materialov Flaška vabi uporabnike, da se ustavijo in cenijo preprost užitek pitja vode. Ta povezava presega zgolj uporabnost – Flaška postane spremljevalka v njihovem vsakdanjiku, ki jih opominja na pomen ravnovesja in harmonije. Ravno zaradi njihove močne zgodbe in povezave z ljudmi, smo Flaško nadgradili, ter ji pomagali, da doseže nivo, ki si ga zasluži in ga nudi svojim uporabnikom.

Emocionalna povezanost Flaške z uporabnikom

Prenovljena in nadgrajena vizualna identiteta

Vizualna identiteta Flaške je zasnovana na podlagi svete geometrije, ki simbolizira ravnovesje, harmonijo in naravne zakonitosti. Posodobljeni logotipi in barvna shema prinašajo svežino, obenem pa ohranjajo prepoznavnost blagovne znamke. Poudarek na čistih linijah in organskih oblikah izraža tako estetsko dovršenost kot tudi trajnostne vrednote, ki so jedro Flaškine identitete. Vse vizualne komponente so zasnovane tako, da ustvarjajo jasna in povezana sporočila, ki nagovarjajo uporabnike na globlji, čustveni ravni. Ljudje se za nakup odločamo na podlagi različnih dejavnikov, projekt Flaška pa je ponovno dokazal, da so kljub vsemu čustva še vedno na prvem mestu.

Flaška kuverta
Flaška socialna omrežja
Flaška papirna kocka
Flaška darilna vrečka
Prenova in nadgradnja vizualne identitete

Sveta geometrija

Sveta geometrija je univerzalni jezik oblik in vzorcev, ki jih najdemo povsod v naravi, umetnosti in arhitekturi. Temelji na matematičnih zakonitostih in harmoniji, ki se izražajo skozi simbole, kot so zlati rez, spirale in Roža življenja. Te oblike so pogosto povezane z duhovnostjo, saj predstavljajo globoko povezanost med vesoljem in življenjem na Zemlji. Flaška jo v svoji vizualni identiteti uporablja, da poudari povezanost med človekom, naravo in energijo vode. Sveta geometrija pa je pri Flaški še prav posebnega pomena. Izhaja namreč iz heksagonalne strukture,

ki jo tvori strukturirana voda, od tod smo tudi črpali tudi inspiracijo za uvedbo harmoničnih vzorcev in tekstur. Njihovi logotipi in grafični elementi temeljijo ravno na teh vzorcih, saj ti simbolizirajo kaj Flaška želi prenesti na svoje uporabnike. Sveta geometrija tako odraža osnovno vrednoto blagovne znamke – strukturirano vodo in našo povezanost z univerzalnimi energijami. Tudi če teh vzorcev in tekstur ne opazimo na zavedni ravni, so te prisotni na nezavedni, ter to začuti Flaškina ciljna skupina, ki se med elementi svete geometrije počuti doma.

Embalaža

Embalaža Flaške je zasnovana s poudarkom na estetiki, preprostosti in trajnosti, kar odraža identiteto blagovne znamke. Uporaba elegantne modre barve, ozadje sestavljeno s pomočjo svete geometrije in jasno izpostavljeni oznaki, kot sta "Made in EU" in "Patented," zagotavlja prepoznavnost in poudarja evropsko kakovost ter inovativnost, ki se poveže z obema ciljnima skupinama. Dizajn embalaže je minimalističen, a bogat z vizualnimi elementi, ki prikazujejo simboliko in vrednote Flaške. Flaškini izdelki so tako predstavljeni na način, ki izraža njihovo visoko kakovost in naravne materiale, ki dodajajo občutek povezanosti z naravo.
 

Prenovljena embalaža 3D vizualizacija
3D vizualizacija Flaška embalaž
Flaška embalaža
Flaškina embalaža prej in potem
Flaška embalaža
3D vizualizacija embalaže Flaška
Nadgradnja obstoječega motiva Dance
Nadgradnja obstoječega motiva Beautiful
Nov spiritualen motiv Abundance

Nadgrajen izbor motivov

Flaška je razširila in nadgradila svoj izbor motivov, med njih smo dodali tudi take, ki mnogo bolj izražajo duhovnost. Novi dizajni vključujejo elemente svete geometrije in naravnih vzorcev, ki ustvarjajo harmonijo med estetiko in funkcionalnostjo. Motivi, zasnovani z mislijo na holističen pristop in osebni stil, omogočajo uporabnikom, da izberejo Flaško, ki najbolj ustreza njihovim vrednotam in življenjskemu slogu, hkrati pa dodajo pridih edinstvenosti vsakemu izdelku. Nekaj izmed njihovih obstoječih dizajnov pa smo le smiselno in estetsko nadgradili.

3D vizualizacije

Pri 3D vizualizacijah imamo popoln nadzor nad prikazom izdelkov, saj omogočajo natančno upodobitev detajlov brez motenj, ki jih lahko povzročijo svetloba, odsevi ali sence. V primeru Flaške to pomeni, da lahko izdelke prikažemo v popolni čistosti, kar poudari njihove linije, teksture, estetsko dovršenost in naravne materiale.  

3D vizualizacije omogočajo tudi hitro prilagajanje kompozicije in postavitve, kar zagotavlja doslednost celotne serije izdelkov. V primerjavi s fotografijo, ki sicer prinaša avtentičnost, 3D vizualizacija zagotavlja popolno natančnost in prilagodljivost ter je zato idealna za tehnično dovršeno predstavitev steklenih izdelkov.

Spletna stran

Sodelovali smo tudi pri sami prenovi spletne strani Flaška, ki je zasnovana kot sodobna, uporabniku prijazna platforma, ki na jasen in privlačen način predstavlja široko paleto izdelkov in osrednje vrednote blagovne znamke. Z modernim dizajnom, premišljeno strukturo vsebin in enostavno navigacijo spletna stran omogoča brezhibno uporabniško izkušnjo, ki obiskovalce intuitivno vodi do informacij o posameznih izdelkih, njihovi uporabi in tehnologiji Glass&Vibe. Vizualno bogata in konsistentna vsebina v kombinaciji z dosledno uporabo izbranih barvnih palet in tipografije ustvarja povezan in estetsko dovršen vtis, ki odseva Flaškino zgodbo in nagovarja obiskovalce na globlji, čustveni ravni.

Pravilna komunikacija

Flaškina komunikacija temelji na vrednotah trajnosti, hvaležnosti in povezanosti z naravo, z iskrenim in pristnim tonom, ki navdihuje uporabnike k zdravem, uravnoteženem življenjskem slogu. Flaška nagovarja dve ključni skupini uporabnikov: spiritualne iskalce, ki jih zanimajo duhovnost oziroma spiritualnost, narava in povezovanje z energijami,

tako kot tudi zdrave in aktivne navdušence, ki iščejo izdelke za podporo zdravju in njihovemu hitremu življenju. Obe skupini pa na korporativnem nivoju, sestavljajo ekološko ozaveščeni potrošniki, ki jim je pomembna skrb za okolje in izbira ekoloških izdelkov. Vsaka persona v Flaški prepozna kakovostno, odgovorno znamko, ki podpira njihov način življenja in vrednote. 

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.