Razvoj blagovne znamke Pisarna Kovač

Za manjše podjetje Pisarna Kovač smo njihove ključne vrednote uspešno ujeli v celostno grafično podobo. S skrbno izbiro barv, tipografije in oblikovnih elementov, skupaj s smernicami za spletno stran in kreativnim fotografiranjem, smo dosegli preplet elegance, harmonije in profesionalnosti. Celoten koncept odraža njihovo dejavnost ter ustvarja prepoznavno identiteto, skladno z njihovim poslanstvom in cilji.

Projektna naloga

Podjetje Pisarna Kovač, ki se ukvarja z računovodstvom za mala in srednje velika podjetja, je k nam pristopilo z jasnimi cilji in ambiciozno vizijo, ki ju želi uresničiti v svojem poslovanju. Njihov glavni fokus je bil pridobiti vrhunske stranke ter doseči večje uspehe na trgu, kar vključuje tudi širitev njihovega dosega in izboljšanje storitev, ki jih ponujajo. Naša naloga je bila, da te vrednote in ambicije ujamemo v njihovo celostno grafično podobo, kar bo odražalo njihov profesionalen in ekskluziven pristop k računovodskim storitvam ter krepi njihovo prepoznavnost v industriji.

Izhodišče


Naš cilj je bil oblikovati podobo, ki ne le da odraža vrednote podjetja Pisarna Kovač, ampak tudi pritegne pozornost potencialnih strank. Želeli smo ustvariti preprost in eleganten dizajn, ki subtilno izraža profesionalnost, zanesljivost in kakovost njihovih storitev, kar omogoča, da se podjetje izpostavi na trgu računovodskih storitev.
 

Navdih simbola

Navdih za logotip je izhajal iz simbolike povezanosti, ki jo predstavljajo elementi, kot so veriga, rokovanje in vozel na vrvi. Ti elementi predstavljajo moč in zanesljivost, kot tudi partnerstvo in sodelovanje, skupaj pa odražajo filozofijo podjetja Pisarna Kovač, ki se osredotoča na močne odnose s strankami ter zagotavlja zanesljive in trajne rešitve v svetu računovodstva.  Sam simbol je preprost in subtilno namiguje na povezanost, zaupanje ter poudarja poštenost. Njegova zasnova omogoča funkcionalno uporabo v različnih kontekstih, bodisi kot samostojen element bodisi kot dekorativni ali povezovalni element v širši grafični podobi. Tako simbol učinkovito dopolnjuje celotno identiteto podjetja Pisarna Kovač in krepi sporočilo, ki ga prenaša.

Pomembne vrednote podjetja
Vizualno prikazane vrednote
Stilizirana grafična rešitev

Izpeljava

Dodelava logotipa temelji na skrbno zastavljeni mreži, ki harmonično in simetrično podpira osnovno idejo. Ta struktura omogoča, da so elementi logotipa uravnoteženi in skladni, kar dodatno poudarja eleganco in profesionalnost podjetja. Z uporabo geometrijskih oblik in jasno definirane barvne palete smo ustvarili vizualno identiteto, ki odraža vrednote in poslanstvo Pisarne Kovač.

Simbol z imenom

Proporci so premišljeni z namenom, da znakovni del deluje uravnoteženo tudi v kombinaciji s tipografskim delom. Ta skrbna zasnova zagotavlja, da oba dela logotipa, tako simbol kot besedilo, tvorita harmonično celoto, ki je vizualno privlačna in enostavna za prepoznavanje. 

Barvna shema

Temno modra barva v kombinaciji s pastelnimi toplimi barvami prinaša ravnotežje med zanesljivostjo in prijaznostjo, kar podjetju Pisarna Kovač omogoča, da izraža profesionalnost in dostopnost hkrati. Pastelni odtenki omehčajo resnost temno modre, kar podjetju pomaga, da se predstavi kot eleganten in ugleden partner v svojem poslovnem okolju. Ta kombinacija barv ne le, da pritegne pozornost, temveč tudi vzbuja občutek zaupanja in udobja pri strankah. To je služilo kot odkočna deska pri zasnovi spletne strani, saj smo s prepoznavanjem barvne palete ustvarili trdno osnovo za celostno oblikovanje, ki odraža vrednote podjetja in zagotavlja prijetno uporabniško izkušnjo. Ustvarjanje harmonije med barvami je omogočilo, da so vse vizualne komponente spletne strani delovale usklajeno in privlačno.

Kdo pravi, da računovodska spletna stran ne more biti tudi zabavna?

Nadaljevali smo k smernicam spletnega mesta, kjer smo se osredotočili na zagotavljanje usklajenosti z barvno paleto ter oblikovnimi elementi, ki odražajo identiteto podjetja Pisarna Kovač. Pri oblikovanju smo skrbno upoštevali uporabniško izkušnjo, da bi ustvarili intuitivno in dostopno spletno stran, ki strankam omogoča enostavno iskanje informacij ter komunikacijo s podjetjem. S tem smo zagotovili, da lahko obiskovalci hitro najdejo potrebne podatke, kar povečuje njihovo zadovoljstvo in angažiranost. Hkrati pa smo obdržali tudi nekaj igrivosti, ki jo izražajo zaposleni v podjetju Pisarna Kovač, kar dodatno prispeva k prijetnemu vzdušju in dostopnosti spletne strani. Ta element igrivosti ne le, da razbremeni resnost računovodskih storitev, ampak tudi gradi občutek povezanosti med zaposlenimi in strankami.

Smernice spletne strani in kreativnega fotografiranja
Preplet dostopnosti in profesionalnosti
Kontrastna in mladostna uporabniška izkušnja
Vnaprej pripravljeni modelirani 3D diagrami
Samo fotografiranje (najbolj zabaven del sodelovanja)
*Čarovnija*, ki se zgodi v postprodukciji

Kreativno fotografiranje

Da smo dodatno podprli igrivost spletnega mesta, smo izvedli kreativno fotografiranje, pri katerem smo zaposlene v podjetju Pisarna Kovač fotografirali v kombinaciji z statistični elementi, ki so značilni za področje računovodstva (diagrami). S tem smo sporočili njihovo profesionalnost in znanje ter hkrati poudarili njihov mladosten in dostopen značaj.

Pred začetkom fotografiranja smo pripravili 3D modele, ki so temeljili na zastavljenih smernicah spletnega mesta. S pomočjo natančnega načrta smo skrbno zasnovali celoten potek fotografiranja, kar nam je omogočilo, da smo zajeli vizualne elemente, usklajene z identiteto podjetja Pisarna Kovač, ter nadgradili izkušnjo na spletni strani.

Portretno fotografiranje

Naslednji korak so bili tudi klasični portreti, s katerimi smo zajeli individualnost in profesionalnost zaposlenih v podjetju Pisarna Kovač. Ti portreti ne le, da predstavljajo ekipo, temveč tudi dodatno okrepijo zanesljivost in strokovnost podjetja v očeh strank in poslovnih partnerjev. Vsaka podrobnost, od izbire obleke do poz, je bila skrbno premišljena, da bi čim bolje prikazali edinstvene osebnosti zaposlenih, hkrati pa ohranili uniformnost, ki jo prinaša profesionalna podoba podjetja. Kombinacija kreativnega in klasičnega pristopa v fotografiji omogoča, da spletna stran odraža celovito identiteto podjetja, ki je hkrati dostopna in profesionalna. 

Še malce bolj resne fotografije ...
Ali pa tudi ne ... :)

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.