Augmented Reality v Flaški

S svežim pristopom smo oblikovali poslovna novoletna darila, kjer smo Flaško predstavili na inovativen način. Z analizo potrošniških trendov smo oblikovali premišljen koncept, izpostavili značilnosti izdelka in spretno vključili storitev Augmented Reality. Tridimenzionalen pristop je ustvaril dosledno uporabniško izkušnjo, ki smo jo podkrepili z natančno pripravo 3D elementov in oblikovanjem intuitivnega uporabniškega vmesnika. Celoten proces se je zaključil z registracijo aplikacije v trgovinah, oblikovanjem privlačne embalaže ter skrbno distribucijo daril, pri čemer smo poskrbeli za pozitiven vtis prejemnikov.

1. Iskanje inovativnih pristopov

V zgodnji fazi smo z zanimanjem raziskovali in prepoznavali priložnosti za inovativno promocijo praktičnega izdelka. Preučevali smo marketinške trende in vedenjske vzorce potrošnikov, kar nam je omogočilo oblikovanje premišljenega koncepta. Osredotočili smo se na določanje jasnih ciljev, opredelitev proračuna in razvoj privlačnega koncepta, ki bi izstopal med tradicionalnimi marketinškimi pristopi.

2. Darilo, ki ima bistvo očem nevidno

Temeljito smo raziskali značilnosti izdelka - Flaška - z namenom, da ga bolje predstavimo ciljnemu občinstvu. Poglobljeno smo raziskali tako emocionalne kot praktične prednosti, še posebej pa smo izpostavili vtisnjeno vibracijo v steklu. Hkrati smo oblikovali nevsiljiv pristop za vključitev storitve Augmented Reality, ki je vključeval spretno prepletanje edinstvenih lastnosti izdelka s fascinantnim virtualnim svetom.

3. Vizualni načrt v akciji

Oblikovali smo podroben scenarij, moodboard in storyboard, ki so postali ključna orodja za doseganje želenih ciljev. Scenarij je zajemal različne uporabniške interakcije, moodboard je služil kot osnova za vizualno identiteto, medtem ko je storyboard nudil jasno zaporedje dogodkov. 


 

Ta tridimenzionalni pristop je bil ključen za ustvarjanje dosledne in poglobljene uporabniške izkušnje, ki se je izkazala za izjemno uspešno v doseganju postavljenih ciljev.

4. Tehnična priprava 3D okolja

S poudarkom na detajlih smo se posvetili pripravi 3D elementov, od modelov do tekstur in animacij. Natančno smo sledili estetskim smernicam ter upoštevali tehnične specifikacije, da bi dosegli harmonijo med virtualnim in resničnim okoljem. Vsak posamezen element je bil skrbno oblikovan z namenom podpore zgodbi ter izboljšanja celotne uporabniške izkušnje.

5. Preprost in učinkovit uporabniški vmesnik

Premišljeno smo oblikovali uporabniški vmesnik, ki je združeval privlačnost, intuitivnost ter funkcionalnost. Razvili smo ikone, menije, gumbe in navodila, ki so odražali prepoznavno podobo našega podjetja ter hkrati omogočali enostavno in učinkovito upravljanje z aplikacijo.

6. Produkcija Augmented Reality

V sami produkciji smo združili vse sestavine, od 3D okolja do uporabniškega vmesnika, in implementirali funkcionalnosti Augmented Reality.

 

Skozi natančno testiranje smo zagotovili nemoteno delovanje, poskrbeli za optimizacijo ter ustvarili uporabniško izkušnjo, ki presega pričakovanja.

7. Registracija aplikacije v Google Play in App Store

Po končani produkciji smo se osredotočili na formalnosti registracije aplikacije v trgovinah Google Play in App Store. Pripravili smo vse potrebne dokumente, skrbno vpisali informacije o aplikaciji ter sledili smernicam za uspešno objavo. Aktivno smo komunicirali s trgovinama, da bi pospešili postopek in zagotovili gladko registracijo.

8. Unboxing Experience

S premišljenim oblikovanjem smo ustvarili marketinško embalažo, ki je izražala našo identiteto in jasno komunicirala vrednost darila ter povezavo z Augmented Reality aplikacijo. V embalažo smo vključili praktična vizualna navodila, ki so prejemnike usmerjala k preprostem in uspešnemu prenosu ter uporabi aplikacije.

9. Distribucija daril

Na koncu smo stopili v najbolj prijetno fazo – razdeljevanje in razpošiljanje daril. Skrbno smo načrtovali logistiko, ki je vključevala natančno sledenje pošiljkam in zagotavljanje varne dostave. Vsaka Flaška, ki je zapustila naše skladišče, je bila več kot le darilo; postala je odraz naše pozornosti do naših poslovnih partnerjev.
Praktičnost Flaške je zaživela v rokah uporabnikov, saj so lahko z njo uživali v boljši – strukturirani vodi, najbolj subtilni pa so občutili vibracijo, ki jo Flaška nosi. Prejemniki so se odzivali s pozitivnim navdušenjem, saj so spoznali, kako lahko Flaška zdravo in hkrati stilsko dopolnjuje njihov vsakdan.

Predstavitev Flaške skozi Augmented Reality je dodatno okrepila dojemanje vrednosti darila. Uporabniki so ne le prejeli Flaško, temveč so v njej dobili izdelek, ki presega zgolj uporabnost, odkrivali so dodatne plasti zgodbe, ki so še poglobile njihovo povezavo s produktom.
Tako so novoletna darila postala zadnje poglavje zgodbe, ki smo jo ustvarili v letu 2023, in vsako darilo je postalo ne le fizični predmet, temveč tudi doživetje, ki je pustilo vtis.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.