Iluzija v 3D animaciji Megamobil

Podjetje Megatekstil je želelo na prihajajočih sejmih na stojnico dodati vizualno in vsebinsko privlačen element, ki bo učinkovito pritegnil pozornost obiskovalcev in zagotovil večjo zapomnljivost stojnice.
Tlorisi stojnic, na katerih naročnik razstavlja avtodome, so veliki. Glavnino prostora na tlorisu vedno zasedajo avtodomi, ki so tudi precej velikih dimenzij. Grafična podoba sten in ostalih konstrukcijskih elementov sejemske stojnice zato nima takega učinka, kot običajno.
Dodatni element naj bo povezan s predstavljeno vsebino (avtodomi). Izraža naj sodobnost, tehnološko naprednost in kvaliteto razstavljenih vozil, asociira naj na svobodo, avanturo in doživetja.

O čem smo razmišljali?

Sejemska hala je v času trajanja dogodka izredno nasičen prostor, v katerem se vsi nastopajoči borijo za pozornost obiskovalca. Kjerkoli v hali se nahaja, vanj z vseh strani silijo osvetljeni logotipi, pomenljivi slogani, kričeče grafične podobe, bučna glasba, in velikanski zasloni. Če želimo v takem okolju izstopati in pritegniti poglede, je potrebno pripraviti nekaj neobičajnega, nekaj česar ni na vsakem vogalu, nekaj kar preseneti.
Na stojnici imamo možnost na najvišji del konstrukcije postaviti velik zaslon, ki se razteza čez vogal. Položaj zaslona omogoča umestitev točke optimalnega zornega kota na križišče dveh hojnic ob stojnici. Tak zaslon je optimalen za prikaz učinkovite 3D iluzije globine prostora z uporabo anamorfne perspektive. V zadnjem času se ta tehnika vse več uporablja za marketinške namene, predvsem v mestnih središčih, na sejemskih dogodkih pa še ni razširjena in bo zato nekaj posebnega, nepričakovanega in zanimivega.

 

Anamorfna perspektiva

 

Izraz "anamorfna" izvira iz grških besed "ana" in "morphe", ki pomenta "spremenjena oblika." Anamorfna perspektiva je tehnika, ki namerno popači sliko ali predmet, tako da se zdi pravilno oblikovana le, ko jo gledamo iz določenega kota ali z uporabo posebnega pripomočka, kot je ogledalo ali leča. Ta tehnika se pogosto uporablja v umetnosti in arhitekturi za ustvarjanje osupljivih vizualnih iluzij, ki presegajo običajno zaznavo prostora. Gledalec mora zavzeti točno določeno točko gledišča, da lahko vidi pravo obliko, kar ustvarja občutek presenečenja in občudovanja.

Vogalni zaslon na stojnici

Opis zasnove

V animaciji predstavljamo avtodome v treh različnih okoljih oz. scenarijih.

  • Abstraktni tunel - je edinstveno oblikovan in osvetljen, z elementi, kot so svetlobni efekti, futuristične oblike, svetleče linije in geometrične strukture ustvarja občutek gibanja, futurizma in vznemirljivega prehoda skozi prostor, ki presega običajno dojemanje resničnosti.
  • Brezpotja vas vabijo, da se odmaknete od vsakdanjika, raziskujete skrite kotičke narave in doživite občutek popolne neodvisnosti. Skozi ta potovanja se vračate k bistvu – svobodi, raziskovanju in lepoti neodkritih poti.
  • Moderno mesto z napredno arhitekturo in infrastrukturo. Visoki nebotičniki s steklenimi fasadami segajo v nebo, mestne luči, ustvarjajo futuristično vzdušje. Mestne ceste in nadvozi so dinamično oblikovani, kar poudarja gibanje in napredek, ustvarja vizijo mesta prihodnosti, kjer tehnologija in arhitektura oblikujeta edinstveno urbano izkušnjo.

 

Animacija abstraktni tunel
Abstraktni tunel
Animacija brezpotja
Brezpotja
Animacija moderno mesto
Moderno mesto
Logotip podjetja
Logotip MegaMobil

Zakaj anamorfna perspektiva?

Anamorfna perspektiva je izjemno uporabna za sejemske naročnike, saj ustvarja vizualno privlačne in interaktivne predstavitve, ki pritegnejo pozornost obiskovalcev.

S to tehniko stojnica izstopa, saj anamorfna iluzija ponuja edinstveno izkušnjo.

Omogoča kreativno predstavitev izdelkov, ki spodbuja radovednost in pomnjenje, kar vodi do večjega zanimanja za vašo ponudbo.

Učinki

Eye-catcher

Rešitev pritegne pozornost mimoidočih ter tako gostiteljem na stojnici ponudi možnost večje interakcije z obiskovalci.

Krepitev znamke

Z izpostavitvijo posameznega produkta ali logotipa podjetja na inovativen način zagotovi, da obiskovalcu videno ostane v spominu še dolgo potem, ko zapusti sejmišče.

Privlačnost in zapomnljivost

3D iluzija je zelo učinkovita pri vzbujanju pozornosti, zaradi česar bodo obiskovalci stojnico bolj verjetno opazili in pristopili k njej. Edinstvena vizualna izkušnja je zapomnljiva, kar povečuje verjetnost, da si bodo potencialne stranke zapomnile blagovno znamko in izdelek.

»Brand Awarness«

Vizualno privlačni element obiskovalce pripravi do tega, da posnamejo fotografije in videoposnetke, ki jih lahko delijo na družbenih omrežjih, s čimer blagovna znamka poveča doseg. Visokotehnološki prikazi pričajo o inovativnosti in kvaliteti, kar pozitivno vpliva na percepcijo blagovne znamke in njenih izdelkov. Ta način predstavitve je uporaben za predstavitev različnih vidikov avtodomov, kot so terenske zmogljivosti in druge značilnosti vozil.

 

Iluzija globine in prostornosti

Anamorfna perspektiva izkorišča posebne kote pogleda, zaradi česar slika, ki je v resnici dvodimenzionalna in raztegnjena, izgleda tridimenzionalno. Na velikem vogalnem zaslonu, ki obdaja kot konstrukcije je ta tehnika še posebno učinkovita, saj ustvarja občutek, da se prostorski objekt izboči ali "vstopa" v gledalčev prostor.

Vizualna privlačnost

Zaradi nenavadne in osupljive narave 3D iluzije, ki je vidna samo iz določenega zornega kota, anamorfna perspektiva močno pritegne pozornost gledalcev. Na vogalnem zaslonu, ki ga gledalci doživljajo iz različnih smeri, je ta tehnika še posebej vpadljiva, saj ustvari dramatične prizore, ki iz določenega zornega kota izgledajo popolnoma resnični.

Interaktivnost in dinamika

Ko gledalci premikajo svoje položaje glede na zaslon, se iluzija začne "razpadati" in razkriva, da so predmeti raztegnjeni in popačeni. Ta izkušnja je dinamična, saj omogoča, da iluzija deluje kot interaktivni element. Gledalci so motivirani, da najdejo točko gledišča, s katere se slika "zlije" in postane prepoznavna.

Učinkovita uporaba tehnologije

Vogalni zaslon je še posebej primeren za anamorfno iluzijo, ker učinkovito uporablja dve pravokotni zaslonski ploskvi in s tem doseže večje perspektivno popačenje slike. Zaradi tega je končna iluzija še bolj dramatična in realistična.

 

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.