Obogatena resničnost na sejemski stojnici

Podjetje Siliko je želelo na sejemski stojnici za sejem IAA Mobility 2023 izbrane izdelke, ki jih že izdelujejo za več premium proizvajalcev električnih in hibridnih vozil, predstaviti na sodoben, inovativen in impresiven način. Poleg fizično prisotnih izdelkov je bila zato pripravljena tudi digitalna predstavitev z uporabo tehnologije dopolnjene resničnosti (Augmented reality), ki je obiskovalcem omogočila bolj interaktivno doživetje. Za celovito dopolnitev vtisa o podjetju in njegovih visokokakovostnih izdelkih je poskrbela tudi video animacija, ki je izpostavila Silikovo tehnološko naprednost in njegovo zavezanost k inovacijam ter trajnosti v avtomobilski industriji.

Izhodišča za razmišljanje

Namen: Sejemska predstavitev, ki bo izdelke prikazala na sodoben, inovativen in zapomnljiv način. Poudari naj se tehnološka odličnost in inovativnost, ki podjetje Siliko postavlja v vlogo izjemnega razvojnega partnerja.

Ciljna publika: Odločevalci in strokovnjaki v avtomobilski industriji, obstoječi in potencialni partnerji ter kupci premium avtomobilskih komponent.

Ključna sporočila: Siliko je ključni igralec v industriji, ki redefinira standarde s kakovostnimi, trajnostnimi in tehnološko dovršenimi rešitvami za električna in hibridna vozila. Več kot 30-letne izkušnje in vrhunska tehnologija postavljajo podjetje v sam vrh industrije.

Ideje

  • Stojnica: Moderno oblikovana stojnica s poudarkom na zelenih elementih in velikem digitalnem zaslonu, ki izpostavlja ključne dosežke podjetja, kot so kakovost, inovacije in trajnost.
  • Aplikacija AR: Aplikacija za obogateno resničnost, ki obiskovalcem omogoča interaktivno izkušnjo – na silhueto avtomobila projicira 3D modele komponent, ki jih proizvaja Siliko, z dodatnimi informacijami o izdelkih.
  • Video animacija: video posnetki kombinirani s 3D animacijo, ki skozi dinamične prehode, makro posnetke in tehnične podrobnosti prikazuje Silikove izdelke in proizvodne procese, s poudarkom na natančnosti in inovacijah.
Inspiracija Siliko

Koncepti

V prvi fazi smo pripravili štiri oblikovne koncepte stojnice, ki predstavljajo celovit pristop k predstavitvi podjetja Siliko. Vsi koncepti poudarjajo zaupanje, trajnost in inovativnost v avtomobilski industriji, s čimer se podjetje pozicionira kot vodilni ponudnik naprednih rešitev. Vsaka stojnica se osredotoča na uporabo modernih oblikovnih elementov, kot so preproste, a dinamične oblike, vključevanje zelenih površin ter jasno komuniciranje ključnih sporočil podjetja, kot sta "The cornerstone of trust" in "Solutions for Electric and Hybrid Vehicles." Poudarek je na prikazu tehnološke naprednosti podjetja z elementi, kot so obogatena resničnost (AR), digitalni zasloni in inovativne vizualizacije. Stojnice so zasnovane za pritegnitev pozornosti, vzpostavljanje zaupanja ter učinkovito poudarjanje tehnološke odličnosti in konkurenčnih prednosti Silika, kar povečuje prepoznavnost podjetja na mednarodnih sejmih.

 

Koncept 3
Enigmatic Horizons
Koncept 1
Abstract Fusion
Koncept 2
Square Sensation
Koncept 4
Elegant Whispers
Stojnica od zgoraj

Arhitekturna zasnova

Arhitekturna zasnova stojnice temelji na sodobnem in odprtem dizajnu, ki učinkovito združuje vizualno privlačnost in funkcionalnost. Glavni elementi stojnice vključujejo preproste, a elegantne oblike z zelenimi poudarki, ki simbolizirajo trajnostno usmeritev podjetja. Vertikalna stena z vrstami smrečic dodaja naravni element, ki poudarja zavezanost podjetja k zelenemu razvoju. Veliki digitalni zaslon omogočaj dinamično predstavitev rešitev za električna in hibridna vozila. Centralno umeščene mize za pogovor spodbujajo interakcijo med obiskovalci in predstavniki podjetja, medtem ko so v ospredju izpostavljeni ključni dosežki podjetja, kot so inovacije, tehnološka odličnost in 30-letna tradicija. Stojnica tako uspešno povezuje sporočilnost z estetskim vtisom.

Stojnica z leve
Stojnica z desne
komunikacija 1
Primarni nivo komunikacije
komunikacija 2
Sekundarni nivo komunikacije
komunikacija 3
Sekundarni nivo komunikacije
komunikacija 4
Terciarni nivo komunikacije

Kreativna zasnova komunikacije

Komunikacija na sejemski stojnici podjetja Siliko se osredotoča na predstavitev podjetja kot zaupanja vrednega partnerja v avtomobilski industriji, ki postavlja nove standarde z odličnostjo v tehnologiji. Ključna sporočila vključujejo več kot 30-letne izkušnje, poudarek na kakovosti, prilagodljivosti in tehnološki popolnosti, kar je posebej pomembno za rešitve za električna in hibridna vozila. Poleg širokega nabora storitev, ki segajo od zasnove do množične proizvodnje, je izpostavljena tudi zavezanost trajnosti in sodelovanju z univerzami ter raziskovalnimi ustanovami za ohranjanje inovativnosti. Poudarjena je tudi družbena odgovornost, kot npr. projekt igrišča iz recikliranih materialov, kar krepi podobo podjetja kot trajnostno usmerjenega igralca na globalnem trgu.

Komunikacija je razdeljena na več nivojev. Krovni slogan naslavlja inovativnost in partnerski pristop k projektom, s poudarkom na prispevku k avtomobilski industriji prihodnosti. Drugi nivo izpostavlja odličnost, 30-letno prisotnost na trgu in trajnostno naravnanost. Tretji nivo pa poudarja konkretne rešitve, kot so napredne storitve za razvoj in proizvodnjo izdelkov, ki zagotavljajo tehnično popolnost in dolgoročno zanesljivost za premium stranke.

Obogatena resničnost

Na stojnici je bila predstavljena aplikacija obogatene resničnosti (AR), ki je omogočila interaktivno doživetje za obiskovalce. Na fizično postavljeno silhueto avtomobila je aplikacija preko tablice projicirala 3D model vozila, v katerega so bili natančno umeščeni deli, ki jih proizvaja podjetje Siliko. Ob kliku na določen del je aplikacija prikazala podrobne tehnične informacije o materialih, tehnologiji in funkcionalnostih izdelka. Aplikacija AR je omogočila privlačno, zanimivo in tehnološko napredno predstavitev prisotnosti Silika v industriji. Ponuja odlično možnost za lažje razumevanje namembnosti oz. uporabe razstavljenih izdelkov s prikazom njihove umestitve v virtualno prikazanem avtomobilu, kot pregleden prikaz podrobnejših informacij. S tem je obiskovalcem ponudila inovativno in poučno izkušnjo ki so si jo zapomnili veliko bolj, kot bi si običajno razstavljene izdelke z opisi ali njihov prikaz v brošuri.

AR zaslon
Avtomobil z izpostavljenimi izdelki
AR na stojnici
Opis posameznega izdelka

Kako vizualno neprivlačne izdelke prikazati na privlačen način

Animacija je močno marketinško orodje, ki jasno komunicira ključne vrednote in tehnološko naprednost podjetja Siliko. Nagovarja odločevalce in strokovnjake v avtomobilski industriji ter krepi zaupanje v Silikovo zavezanost kakovosti, trajnosti in inovacijam. Vizualno precej "neprivlačne" produkte smo s premišljeno osvetlitvijo in bližnjimi posnetki naredili estetske ter jim tako dodali oz. "dvignili vrednost". S tem, ko smo jih "vgradili" v avtomobilsko znamko, za katero je vrhunska kvaliteta samoumevna pa, brez da bi to dejansko napisali, pozicionirali podjetje na nivo kamor dejansko sodi.

 

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.