3D animacija za sistem varovanja uslužbencev

Podjetje Elektronika Naglič je želelo skozi vizualno privlačen element predstaviti svoj napredni varnostni sistem "Guardian Grid", ki omogoča hitro odzivanje v kritičnih situacijah na delovnem mestu. Glavni izziv je bil ustvariti animacijo, ki bi bila hkrati tehnično natančna in emocionalno dostopna širšemu občinstvu. 

Projektna naloga

Projektna naloga za animacijo podjetja Elektronika Naglič je bila ustvariti animiran prikaz delovanja varnostnega sistema "Guardian Grid", ki je zasnovan za zaščito uslužbencev v kritičnih situacijah. Sistem deluje s pomočjo brezžične tehnologije, kot so Bluetooth lokatorji in LoRa komunikacije, kar omogoča natančno lociranje ogroženih posameznikov in sprožanje alarma prek panik tipke. Sistem je bilo potrebno predstaviti na zabaven in nevtralen način brez, da bi v ljudeh vzbudili občutek strahu in panike na njihovih zahtevnih delovnih mestih. 

Cilji in ideje

Prikaz delovanja sistema na jasen in vizualno privlačen način ter zmanjšanje občutka strahu sta bila ključna pri zasnovi animacije sistema "Guardian Grid". Namesto osredotočanja na kritične dogodke, ki bi lahko povzročili tesnobo, smo izbrali nevtralne scenarije. Cilj je bil poudariti prednosti sistema, kot so hitro obveščanje, natančnost in varnost uslužbencev. Liki, kot so LEGO junaki ali roboti, zaradi svoje "igračkaste" podobe ne vzbujajo negativnih čustev, kar omogoča lahkotnejše sprejemanje animacije.

Primeri likov uporabljenih v animaciji

Vizualna privlačnost

Animacija vključuje pomembne elemente, kot so spreminjanje barv, ki simbolizirajo prehod iz varnega stanja v nevarno, ter dinamično osvetlitev, ki ustvarja občutek akcije in reakcije v sistemu. Centralni lik v animaciji je simpatičen in preprost — panik tipka, poimenovana "Roger". Njegova glavna vizualna značilnost je velik gumb, ki pokriva skoraj celotno njegovo telo, kar simbolizira njegovo ključno funkcijo: hitro in enostavno aktivacijo alarma v primeru nevarnosti.

V pomoč pri zastavljanju osnovnega izgleda si pripravimo moodboard ki skrbi kot vizualni vodnik in vključuje zbirko elementov, kot so barvne palete, teksture, vzorce in referenčne slike, ki pomaga ohraniti skladnost v vseh fazah projekta in zagotovi, da je končni izdelek usklajen z osnovnim konceptom. 

Glavni lik animacije
Koncept glavnega lika animacije Rogerja
Koncept glavnega lika animacije 1
Koncept Rogerja v nevtralnem stanju
Koncept glavnega lika animacije 2
Koncept Rogerja v stanju nevarnosti
Moodboard za animacijo
Moodboard za naslednje faze animacije

Okolje

Okolje v animaciji  je zasnovano tako, da učinkovito podpira zgodbo in vizualno prikazuje različne scenarije delovanja sistema. V začetni fazi animacije je okolje umirjeno in nevtralno, kar ponazarja stanje varnosti, z uporabo zelene in modre osvetlitve, kar simbolizira, da je vse v redu. Ko pa sistem zazna nevarnost, se barvna shema spremeni – osvetlitev postane rdeča, kar nakazuje nevarnost in aktivacijo panik tipke.

Roger, glavni lik v animaciji, se sprehaja skozi to spreminjajoče se okolje, ki vključuje različne elemente, kot so dinamične osvetlitve, spreminjajoče barve in interaktivni elementi sistema. Ta prehod skozi prostor predstavlja potek od normalnega delovnega dne do trenutka, ko je treba hitro ukrepati ob zaznavi nevarnosti. Okolje je zasnovano kot abstraktni svet, kjer svetloba in senca igrajo ključno vlogo pri ustvarjanju napetosti in poudarjanju kritičnih trenutkov.

Okolje v animaciji glede na situacijo

Storyboard

Storyboard za animacijo je bil ročno narisan in zasnovan tako, da je prikazoval različne situacije, v katerih bi se Roger, lik panik tipke, znašel in začutil nevarnost. Koncept je bil zastavljen na komičen način, kjer so bile situacije zabavne in lahkotne, čeprav so prikazovale potencialno nevarne trenutke, s katerimi se gledalci lahko poistovetijo.

Animacija je uspešno vzbudila smeh in pozitivna čustva, saj je Roger, skozi svoje komične nesreče, prikazal, kako se sistem aktivira in zagotavlja pomoč v trenutkih, ko se počuti ogroženega. Namesto, da bi vzbujala strah, je animacija gledalcem omogočila, da se zabavajo in hkrati razmislijo o situacijah, ki bi se lahko zgodile tudi njim pri opravljanju njihovih službenih dolžnosti.

S takšnim pristopom je animacija dosegla ravnovesje med informativnostjo in zabavo, kar je omogočilo, da so gledalci pozitivno sprejeli prikaz sistema, brez občutkov stresa ali tesnobe.
 

Storyboard 1
Premikanje Rogerja v prostoru/okolju
Storyboard 2
Komična narava Rogerja in njegovega premikanja
Storyboard 3
Roger se sooči z nevarnostjo številka 3

Scenarij

Naslednji korak pri izdelavi animacije je priprava scenarija. Scenarij določa natančne podrobnosti glede dialoga, akcije, okolja in vizualnih elementov za vsako sceno, ki je bila zasnovana v storyboardu.

Pri sestavi scenarija ne smemo pozabiti tudi na zvočne učinke in glasbo, če je potrebno pa ta faza vključuje tudi sestavo in produkcijo spremnega govora (voice-over). 
 

Animiranje

Animacija je bila izvedena v 3D tehniki, s poudarkom na tekočih prehodih med scenami in spreminjajočo se osvetlitvijo. Sistem "Guardian Grid" je bil prikazan skozi različne faze aktivacije, kjer Roger sproži alarm in komunicira s preostalimi elementi sistema. Ko so vse te faze usklajene, lahko animatorji natančno sledijo navodilom in ustvarijo tekočo, končno animacijo v video obliki. Te faze omogočajo, da je končna izvedba usklajena z izhodiščnim konceptom in da doseže želeni in zastavljeni učinek pri občinstvu. Animacija je bila ustvarjena z uporabo naprednih 3D modelirnih orodij, ki so omogočila natančno upodobitev likov in scenarijev. Postopek animiranja je vseboval modeliranje in rigging likov in okolja, pri čemer so bile uporabljene tehnike, ki so omogočile naravno gibanje in komične reakcije Rogerja. Ključno pa je bilo tudi upoštevanje visoke vizualne kakovosti.

Wireframe animacije
Wireframe pogled vseh animiranih likov
Barve Rogerja glede na situacijo
Barve glede na situacijo v kateri se znajde glavni lik
Končni kader animacije

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.