Končna vizualizacija sejemske stojnice Elrad Group

Elrad Group - celovite marketinške rešitve

Stojnica Elrad Group je zasnovana z namenom učinkovite predstavitve izdelkov in storitev, s poudarkom na odprtosti in dinamičnem oblikovanju, ki obiskovalcem omogoča lažji dostop in prijetno izkušnjo. Podosvetljene niše, premišljena osvetlitev ter trije TV ekrani omogočajo vizualno privlačno in informativno predstavitev tehnoloških rešitev podjetja. Animirani video predstavlja celovito ponudbo skupine Elrad, kar kupcem omogoča boljše razumevanje njihove vrednosti in inovativnosti. Dodatno pa POS-stojala in predstavitveni kovčki za izdelke podjetja Dafra zagotavljajo enostavno uporabo in profesionalen prikaz, kar izboljša prepoznavnost in promocijo izdelkov v prodajnem okolju.

Vsebinska izhodišča naročnika 

  1. Predstavitev podjetja kot vrhunskega ponudnika celovitih rešitev na področju načrtovanja in izdelave posameznih komponent ter celotnih elektronskih sklopov. 
  2. Želje glede opreme stojnice: prostor za sestanke, manjša miza za hitre pogovore, opcijsko sprejemni pult, skladišče s prostorom za kavni avtomat, policami, obešalniki. 
  3. Razstavljeni izdelki so manjših dimenzij - kako izrazito tehnično podobo tako drobnih izdelkov predstaviti in izpostaviti na privlačen način in na premium nivoju. 
Izhodišča za nastanek Elrad projekta
sejemska-stojnica-elrad-group-razvoj01
Izziv: na majhen tloris umestiti impresivno stojnico
sejemska-stojnica-elrad-group-razvoj02
Pri tako majhni površini hitro pride do prenasičenosti prostora...
sejemska-stojnica-elrad-group-razvoj03
... kar lahko pripelje do sprememb prvotnega koncepta
sejemska-stojnica-elrad-group-razvoj04
S skrbno dodelanimi in izpiljenimi detajli...
sejemska-stojnica-elrad-group-razvoj05
...izsledimo želje naročnika in realiziramo projekt

Opis oblikovne zasnove 

Prostor za postavitev stojnice je kotni – odprt z dveh strani. Glavna smer prihoda obiskovalcev je, glede na lokacijo stojnice v hali, z njene leve strani. V tloris, ki je na voljo, je potrebno smiselno umestiti:

  • odprti del stojnice ki naj bo čim bolj pregleden, dostopen in odprt,
  • polodprti del stojnice, ki ponuja malce umika od običajnega vrveža sejemskega dogajanja,
  • zaprti del stojnice, kjer se lahko vršijo bolj poglobljeni pogovori s povabljenimi obiskovalci.

Prvotni koncepti imajo nekaj skupnih lastnosti, v nekaterih pa se med seboj precej razlikujejo. Vsi pa upoštevajo prostorska izhodišča in zadoščajo vsem funkcionalnim zahtevam.

Pogled na stojnico

Skladišče in prostor za sestanke smo umestili ob obodni steni, tako da sprednji del stojnice ostaja kar se da odprt. Zaradi relativno majhnega prostora za sestanke, smo del stene vizualno odprli z diagonalno umeščeno transparentno površino, ki hkrati podobi stojnice doda dinamično komponento. Mizo za krajše pogovore smo obdali s pergolo, ki kljub temu da prostora za srečanja v resnici ne zapira, ustvari občutek zaključenega ambienta. Izdelkom smo namenili podosvetljene niše integrirane v steno prostora za sestanke. V nišah so poličke, na katere se poljubno razporedi razstavljene izdelke, za potrebe prezentacije, pa se jih lahko jemlje iz niš. Na stojnici so trije TV ekrani. Prvi, na steni za sprejemnim pultom, je namenjen korporativni predstavitvi. Drugi, na steni pod pergolo, služi prezentaciji izdelkov in tehnologij izdelave. Tretji, na steni v sobi za sestanke, pa služi individualnim prezentacijam. Dinamično razgibani podobi stojnice premium podobo dodaja izbor barv v grafiki in izdatna uporaba svetlobe. Najizrazitejši element arhitekturne podobe je zelena linija, ki se vije od sprejemnega pulta, se nadaljuje v obliki podosvetljenega venca na katerem so nanizani logotipi podjetij v skupini Elrad in prek pergole zaobjame celoten volumen prostora.

Pogled na stojnico Elrad z vrha
Kljub precej zapolnjenemu tlorisu stojnica deluje odprto
Pogled na stojnico od spredaj
Pogled s strani prihoda večine obiskovalcev

Grafična podoba in komunikacija

Nad zeleni venec je umeščen logotip Elrad Group, izdelan v obliki 3D napisa, ob katerem je žareč (od znotraj osvetljen) zeleni logotip “E”. Enak okrogli osvetljeni “E” se ponovi še na desni strani stojnice. Temno siva barva grafike poskrbi da svetloba in zeleni poudarki pridejo do polne veljave. Ravno tako so na taki podlagi, s svojo belo osvetljeno notranjostjo nezgrešljive niše z izdelki. Stena ob sprejemnem pultu in stena z zemljevidom sveta za mizico za krajše sestanke sta, za prijetnejše počutje, obarvani v nekoliko svetlejšem odtenku. Želja naročnika je bila v prvem planu izpostaviti podjetja ki sestavljajo skupino, zato so na zelenm vencu nanizani vsi njihovi logotipi. Sekundarni nagovori so umeščeni nad televizijo ob prostorčku za kratke sestanke, na sprejemni pult, ob niše z izdelki ter na podporne stebre pergole.

Izvedba stojnice in nadaljevanje zgodbe

Stojnica je več kot uspešno opravila svoje poslanstvo: na tepih privabiti prave obiskovalce. Predstavniki podjetij iz skupine Elrad so se na sejmu srečali z mnogimi obstoječimi partnerji ter pridobili veliko število novih potencialnih partnerjev, naročnikov in distributerjev, s katerimi bodo lahko vzpostavili dolgoročne poslovne odnose. Uspešno sodelovanje pri projektu sejemskega nastopa skupine Elrad smo zato nadaljevali in nadgradili še z:

  • animirano korporativno predstavitvijo skupine Elrad group, ki je vključevala ključne vrednote in vizijo podjetja,
  • oblikovanjem POS-stojal ter predstavitvenih kovčkov za izdelke podjetja Dafra, člana skupine Elrad, s poudarkom na inovativnosti in funkcionalnosti teh rešitev.

To je pripomoglo k celostnemu pristopu in večji prepoznavnosti blagovnih znamk znotraj skupine.

Elrad Group fotografija sejem 1
Stojnica Elrad Group na sejmu Battery Experts Forum 2022
Elrad Group fotografija sejem 2
Pult, mizica in soba za sestanke tkejo nove poslovne vezi
Elrad Group fotografija sejem 3
Za izpostavitev izdelkov smo zasnovali kotiček za vzorce
Elrad Group fotografija sejem 4
Na mizi ob kotičku vzorcev so prezentacije učinkovitejše
Elrad Group fotografija sejem 5
V sobici za poslovna srečanja se nizajo nova sodelovanja
Elrad Group fotografija sejem 6
Video razgrinja podjetje potencialnim strankam

Video animacija Elrad Group

Podjetje želi svoje storitve predstaviti v videu. Želena dolžina je približno 3 minute, največ 5 min. Video je bil premierno prikazan na sejemski stojnici, kasneje pa uporabljen za prezentacije, sestanke in spletno stran. Vsebina vključuje predstavitev storitev, izdelkov, zgodovine in statistične podatke matičnega ter partnerskih podjetij.

Animirani grafični elementi ponazarjajo sporočilnost besedila, kar olajša sledenje in izboljša razumevanje. Glavni akter videa je zelena pika, ki prikazuje proizvodne procese, faze kontrole in področja uporabe izdelkov podjetij skupine, kot tudi njihove konkurenčne prednosti.

Video animacija

POS-stojalo Dafra

POS-stojalo za izdelke podjetja Dafra, člana skupine Elrad, je zasnovano z namenom izpostaviti izdelke na najbolj privlačen in funkcionalen način, hkrati pa krepi vizualno podobo blagovne znamke. Namenjeno je postavitvi v sejni sobi ali na prodajnih mestih, kjer elegantno dopolnjuje prostor in povečuje prepoznavnost podjetja.

Stojalo omogoča optimalno preglednost izdelkov, ki so sortirani glede na tehniko izdelave, ter enostaven dostop do njih za boljšo interakcijo s strankami.

Izdelki, ki so večinoma zelo majhnih dimenzij, so razstavljeni v prozornih škatlicah, ki jih lahko preprosto vzamemo s stojala, omogočeno pa je tudi odstranjevanje posameznih izdelkov iz škatlic za podrobnejši pregled.

Inspiracija stojalo in kovček Dafra
Inspiracija za oblikovanje POS-stojala in kovčka
POS-Stojalo Dafra closeup
Škatlice z izdelki se lahko vzamejo s stojala
Zadnja stran stojala
Zadnja stran stojala omogoča servis svetil
POS-stojalo Dafra
Kovček Dafra - top view
Izdelki so sortirani po postopkih izdelave

Kovček za prezentacijo izdelkov Dafra

Predstavitveni kovček za izdelke podjetja Dafra, člana skupine Elrad, je zasnovan s poudarkom na funkcionalnosti, estetiki in uporabnosti. Kovček predstavnikom podjetja omogoča varen transport drobnih izdelkov ter hkrati privlačno, pregledno ter profesionalno predstavitev na prodajnih mestih, sejmih ali poslovnih sestankih.

Notranjost je skrbno oblikovana za optimalno zaščito, urejeno razporeditev in enostaven dostop do posameznih izdelkov, kar omogoča preglednost ter učinkovito uporabo pri predstavitvah. Zunanjost kovčka je sodobna, z vizualnimi elementi, ki izražajo blagovno znamko Dafra, kar prispeva k boljši prepoznavnosti. Škatlice so vstavljene v ležišča iz trde pene in se lahko vzamejo iz kovčka. Kovček krepi profesionalen vtis, povečuje zaupanje strank ter olajša promocijo in prodajo izdelkov.

Kovček za izdelke Dafra
Škatlice za izdelke
Projektna ekipa Elrad
Matej Peternelj
Matej Peternelj
Julija Maček
Matej Puklavec

I like the video and 3D Art has done a good job. I like the idea using our bubbles leading through the video.

Scott Faude Managing Partner

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.