Porocni sejem Celje, glavna smer prihoda

Sejemska stojnica poročne obleke White Couture

Arhitekturna in grafična dovršenost sejemske stojnice komunicirata, da je poročni salon White Couture pozoren na sleherni detajl, kar vodi k popolnosti poročnega dogodka, kot ga vidijo bodoče neveste. Tu se njihove sanje srečajo s poslanstvom salona White Couture.

Izhodišča naročnika

  1. Izposojajo in prodajajo poročne obleke za bodoče neveste.
  2. Dodatki, ki jih tržijo: tančice, tiare, pasovi, lasne perlice, čevlji …
  3. Njihovo poslanstvo je voditi nevesto pri izbiri poročne obleke in ob tem ujeti njen karakter, kar je bolj pomembno kot ujeti njen proporc. Menijo, da mora nevesta obleko začutiti. Iz salona mora oditi pomirjena.
  4. Od konkurence jih loči osebni stik. Pomembno jim je, da se bodoče neveste počutijo dobro in varno.
  5. Obleke niso kitajskega izvora, ampak gre za renomirane blagovne znamke.
  6. Starost bodočih nevest: 22-29 let.
  7. Barvni spekter: srebrna glitter, črna, bela, nude.
  8. Cilj je komunicirati dostopno dovršenost.
     

Vse se začne, ko preskoči prva iskrica in v ta kontekst smo želeli postaviti tudi obiskovalke. Rdeča nit stojnice je tako iskra, ki se pojavi v grafični obeležbi, iskri pa se tudi v zraku, kar smo na stojnico prinesli z obliko luči. Ker pa organizacija poroke, predvsem pa izbira poročne obleke predstavlja tudi stres, jih pomirimo z nagovorom: “Naj bo izbira obleke bleščeča izkušnja.”

Stojnica Porocni sejem Celje

O čem smo razmišljali?

  • Ženske, ki poročne obleke izbirajo v poročnih salonih, si poroko predstavljajo kot najpomembnejši dogodek v njihovem življenju. 
  • Če je poslanstvo salona White Couture svetovanje in vodenje skozi proces izbire, stojnica ne sme izgledati kot prodajalna.
  • Ugotovili smo, da bo dovršenost in dostopnost težko komunicirati hkrati, saj bi s komunikacijo dostopnosti razvrednotili veličino dogodka, ki ga vsaka nevesta sanja. 
  • Bela barva je barva poroke, a obleke na beli podlagi ne pridejo do izraza, temveč se z njo zlijejo.
  • Da na stojnico ne bi prinesli le celostne grafične podobe podjetja, smo iskali tudi zgodbo, s katero se bodo bodoče neveste identificirale. 
Poročni sejem Celje frontalni pogled na sejemsko postavitev
Podjetje je v prvi vrsti svetovalec in ne prodajalna z oblekami
Predstavitev stojnice porocni sejem Celje pogled z leve
Dovršen je sleherni detajl na stojnici; tako kot poroka
Projekt sejemske stojnice desno
Z bleščečo barvno dekoracijo uravnotežena stojnica
Vizualizacija stojnice detajl
Namesto v vitrinah so izdelki predstavljeni na poročnih blazinah
Projekt sejemske stojnice desno

Opis projekta

Izbira črnega ozadja je podpora osnovni zgodbi, saj iskro, iskrenje, bleščanje najlepše vidimo na temni podlagi oz. iskra postane čarobna šele v temi. Sporočilnost, tj. bleščeča izkušnja, je podprta tudi z visečo poročno dekoracijo raznobarvnih glitter krogov ob strani, ki so nanizani na vrvico tako, da lahko delno rotirajo. Z rotacijo se ustvarja veličastno bleščanje.

Sprednji zaokrožen portal je namenjen le dvema oblekama, saj White Couture ni samo prodajalna oblek, temveč v prvi vrsti svetovalec.

Dodatki, kot npr. tiare, čevlji, perle in ostalo so na viseči blazini prišiti, da preprečimo morebitno krajo. S stropa portala ponovimo logotip White Couture, saj je tisti na zadnji steni namenjen obiskovalcem, ki stojnico vidijo z razdalje. 

Vrata sicer miniaturnega, a priročnega prostora za shranjevanje smo obeležili v logotipe uveljavljenih blagovnih znamk, ob tem pa nismo pozabili povedati, kako pomembno je, da stranko začutimo.

Dovršenost in veličino celotne stojnice smo tako dosegli z izborom barv in grafičnih vzorcev oblazinjenega pohištva, na zadnji steni v črni, na portalu pa v beli barvi. Eno stranico portala smo navidezno podprli s pleksi steklom, da so obleke vidne tudi obiskovalcem s hojnice. Dovršenost nadaljujemo tudi s svečano mizo, domačnost in s tem dostopnost, da smo na realnih tleh, pa dosežemo s potiskom tal v vzorcu parketa. 

Stojnica Porocni sejem Festivalna dvorana
Stojnica za sejem v Festivalni dvorani
Festivalna dvorana frontalni pogled
Frontalni pogled na stojnico v Festivalni dvorani
Sejem Festivalna z leve
Levi pogled na stojnico v Festivalni dvorani
sejemski izroček Poročni sejem Celje

Popotnica

Sejemski izroček v obliki domiselnega letaka, brošure, kataloga idr. je tisto, kar poleg izkušnje na stojnici obiskovalec prinese domov. Njegova naloga je, da v kupu marketinških materialov izstopa ter prikliče pozitiven vtis in izkušnjo, ki so ju predstavniki podjetja in sejemska stojnica pustili na obiskovalcu. Kadar so marketinški materiali konsistentni, podjetje komunicira urejenost in doslednost, kar je osnova za boljšo prepoznavnost blagovne znamke.


 

Kaj pa, če mi ne bo prav?
Prigode iz zakulisja
Kako na hitro zožati obleko?

Če si niste predstavljali, kako se preizkusi, ali vam model obleke pristoji. Še dobro, da obleko po izboru vzame v roke šivilja.

Edini pomislek je, čisto praktičen, tele prskalice mečejo iskre in lahko uničijo obleko. Imamo pa plan B z mehurčki.

Julija Maček

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.