Sejemska stojnica Termo Shop za sejem MOS glavna smer prihoda

Sejemska stojnica toplotne črpalke Termo Shop

Izhodišče za arhitekturno in grafično zasnovo stojnice je zgodba o skupini toplih ljudi. Osrednji element je velika, prostorna miza, ki je pozitiven, prepoznaven simbol trdnosti, zaupanja, povezanosti, družinske topline. 

Z ambientom hiše nismo dobili le posrečene lupine za sporočilnost zgodbe, ampak smo ustvarili tudi izjemen prostor za predstavitev izdelkov in dobro počutje obiskovalcev. Prostor deluje kot presek zunanje lupine hiše in že to dejstvo ustvarja občutek, da smo povabljeni k nekomu domov.

Izhodišča naročnika

  1. Osredotočenost na ljudi: ustvarjanje bližine in sproščenosti.
  2. Vrednost podjetja je v komunikaciji zaupanja - pri njih dobite vse na enem mestu: ogled, ponudbo, izdelavo, montažo, primopredajo, servis, poprodajne aktivnosti. Vse to jih tudi loči od konkurence. Ustrezna montaža je zelo pomembna, saj lahko pomeni 50 % prihranka. Stranki v celotnem procesu stojijo ob strani.
  3. Inženirski pristop: s stranko se pogovarja strokovnjak, ki je kompetenten in prepozna, kaj je zanjo pomembno. Ni napačnih odločitev, zato tudi ni reklamacij.
  4. Za njih je na prvem mestu zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje na vsaki točki stika s stranko. To je glavna vrednota podjetja.
  5. Gonilo rasti so priporočila, zaupanje se širi po naravni poti (od ust do ust). 
  6. Na brand awarenessu podpirajo skrb za planet, ekologijo, skrb za ljudi, trajnostni razvoj.
Termo Shop stojnica MOS pogled z leve
Sejemska stojnica ponazarja hišo
Termo Shop razstavni prostor MOS frontalni pogled
Stojnica toplih ljudi
Termo Shop sejem MOS desna stran
Silhueta hiše
Termo Shop MOS leva stran

Cilji, ki smo si jih postavili:

  • Domačnost. Ustvariti vzdušje, ki na prvi, intuitivni ravni komunicira toplino in sproščen domač ambient.
  • Tehnološka dovršenost. Sejemski prostor mora že v formi delovati napredno, visokotehnološko in hkrati sodobno.
  • Izgradnja zaupanja. Predstavitev izdelkov mora ustvarjati bližino, odprtost, dosegljivost; biti mora nevsiljiva. 

O čem smo razmišljali?

  • Kako in s katerimi elementi ustvariti vzdušje domačnosti, pri čemer domačnost ne pomeni veselice?
  • Smo neke vrste razširjena družina. Kaj simbolizira razširjeno družino? Kateri prostor je tisti, kjer se družina srečuje?
  • Kaj ponudimo gostom? Kako z gosti, morda sprva tujci, vzpostaviti kontakt? Kaj nam pomaga zgraditi zaupanje?
  • Kateri elementi iz narave so simbol trdnosti, povezanosti? 
Termo Shop MOS prostor za sestanke

Arhitekturna zasnova, oprema in grafični koncept 

Za neke vrste dramatično napetost smo ustvarili kontrast zunanjost/notranjost: zunaj imamo tehnično, izčiščeno antracitno površino. Njej nasprotna je topla notranjost, ki vabi z lesenimi ploskvami. Domačnost v lesu je ambientalna podpora sporočilu o toplini in prijateljih. 

Sporočila so enotno zapisana, kar ustvarja umirjeno, zaupanja vredno vzdušje. Zaradi boljše vidljivosti so zapisana na kontrastni podlagi, hkrati pa ne delujejo vsiljivo ali agresivno. Vse v našem ambientu je na nek način predvidljivo, vse teče gladko, ni presenečenj, ni disrupcij. Zaupamo konstantam, zaupanja vreden je nekdo, ki ohranja nivo na celotni poti sodelovanja - ko opremljamo ali prenavljamo dom, elementi presenečenja pač niso dobrodošli. 

Termo Shop MOS Razstavljeni izdelki
Osrednji del stojnice je namenjen izdelkom
Termo Shop MOS pogled v sredino stojnice
Kontrast tehnična zunanjost/topla notranjost
Termo Shop MOS pod streho
Košara z jabolki kot detajl domačnosti

Tipografija je vzeta iz Termo Shopove obstoječe celostne grafične podobe, uporabljeni kontrasti nadaljujejo zgodbo iz njihovih zadnjih prodajnih materialov. 

Moderna arhitekturna zasnova spodbuja k interakciji z artikli in jih hkrati postavlja na višji razstavni nivo. Ne glede na smer prihoda je stojnica prostorsko in grafično uravnotežena ter odprta, pretočna - da se obiskovalec počuti povabljenega vanjo. 

Nekoliko zamejen del za sestanke pa vseeno omogoča intimo oz. občutek, da nisi sredi sejemske hale. 

Oprema nima zgolj uporabne funkcije, ampak oddaja premium videz. Izbrane luči in drobni dekor vnesejo na stojnico toplino in mehkobo. Razsvetljava je pomemben del stojnice; ustvarjen je svetel sejemski prostor. Tla pokriva kombinacija sive in lesa, kar ustvarja kontrast in harmonijo celotnega prostora. 

Termo Shop MOS Pogled iz pticje perspektive
Termo Shop MOS prvi pogled za obiskovalce

Komunikacija

Komunikacijsko je sejemski prostor razdeljen v tri segmente oz. nivoje. Prvi nivo komunikacije je desni del stojnice z mizo, ki je tudi ponudba vrednosti sejemskega nastopa: S pravimi prijatelji je vedno toplo. Osrednja misel se lahko razume večplastno, toplina je lahko metaforično toplina doma ali dobesedno toplina ogretega prostora. V črno-beli tehniki je uporabljena korporativna fotografija zaposlenih, ki komunicira, kdo so prijatelji, ki so vedno z nami. 

Drugi nivo komunikacije na levem delu stojnice s konkretnimi navedki komunicira razloge, zakaj tem ljudem zaupati: Za sabo puščamo le tiste sledi, ki jih je vredno deliti. Pod trditvijo so s prepričljivimi številkami in opazno infografiko navedena dejstva, ki prepričajo. 

Zlasti stranske površine so uporabljene za tretji nivo komunikacije. Na levi zunanji strani obiskovalce iz pomembne smeri prihoda nagovorimo z vprašanjem: Kako pravilno izbrati toplotno črpalko? Premium prostor na zadnji steni je namenjen posebni izpostavitvi nagrajene enote. Notranja stran stene z lastnimi izdelki ponuja formulo za energetsko neodvisnost. 

Ustvarjeno je zaokroženo okolje, ki obiskovalca popelje skozi celotno zgodbo o prijateljih, ki si zaupajo in sklepajo dobre posle. Prostor s premišljeno razporejeno komunikacijo omogoča sejemskemu osebju, da obiskovalca popeljejo po stojnici in se glede na njegov interes ustavijo ob zanj pomembnih grafičnih in komunikacijskih obeležbah. Elementi korporativne prepoznavnosti, tj. zlasti logotip, so uporabljeni na vseh ključnih mestih in omogočajo dobro vidljivost ter prepoznavnost že od daleč. 

Termo Shop MOS mize za sestanke
Drugi nivo komunikacije
Termo Shop MOS montaza konstrukcije
Montaža konstrukcije stojnice
Termo Shop MOS finalno ciscenje
Details matter
marketinški-koncept-termo-shop-19

Izroček

Kako domačnost konkretizirati iz teorije v prakso? Želeli smo drobno pozornost, ki po načelu recipročnosti stke primarno pristno vez in ni komercialne narave. Darilo za obiskovalce mora biti nekaj naravnega, temeljno človeškega - nekaj, kar si damo tudi v vsakdanjem življenju. 

To ustvarimo s košaro domačih rdečih jabolk. Jabolko je močan simbol in sadež s povedno vsebino, njegova izmenjava je kulturološko pozitivno zaznamovana. Okoli peclja ima kartonček s temeljnim sporočilom sejemskega nastopa. Tako obiskovalec lepo misel o pravih prijateljih in toplini vzame s seboj. 

 

Sejemski projekt Termo Shop
Prigode iz zakulisja
sesanje_sejemske_stojnice_Termo_shop_MOS_2019
Ampak ta zgodba te pa res sezuje

Nobeni čevlji niso pustili tako lepih spominov, kot so jih pustile bose noge.

Damjan je zadovoljen

Matej (Pu): »Konstrukcija stoji. Mislim da še nismo imeli tako trdnega štanta.«
Julija: »A je Šema zadovoljen (op. vodja montaž)?«
Matej (Pu): »Pravi, da zdaj se šele delo začne.«

No comment

Matej (Pe): »Damjan, nekaj si objavil, pa nihče ničesar ne vidi ...?«
Damjan: »So že pi******e ... ? Ja, viličar je čez vinil zapeljal in ga osvinjal in strgal.«
Matej (Pu): (facepalm)

Eno je gledati sejemsko stojnico na ekranu, njeno veličino pa lahko doživiš šele, ko je ta postavljena. Tokrat je stojnica sezula tudi mene.

Julija Maček

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.