Energen MCE pogled na stojnico

Sejemska stojnica za kogeneracijo Energen

Primarni cilj vizualne komunikacije je predstavitev Energena kot proizvajalca kogeneracij za velike uporabnike oz. velike sisteme. Stojnica odseva mladost in inovativnost ekipe v tradicionalni branži, kot je energetika.

Arhitekturna in grafična zasnova stojnice predstavlja urbani del mesta, ki ga predstavljena kogeneracija lahko oskrbi s proizvedeno elektriko in toploto. Mesto je oblikovano iz stolpnic in tovarne, kar komunicira, da predstavljena kogeneracija (eksponat) zadostuje potrebam velikih odjemalcev. Impresivni razstavni eksponat smo umestili na najbolj izpostavljeni del stojnice. 

Izhodišča naročnika

  1. Predstavitev kogeneracije 600 kW.
  2. Ciljna skupina: distributerji, agenti, investitorji, projektanti.
  3. Konkurenčne prednosti: nižja cena, krajši dobavni roki, prilagodljivost.
  4. 15-letne izkušnje v inženiringu in kontraktingu.
  5. Oprema na stojnici: točilna miza za pogovore do 5 minut in miza za 6 oseb za poglobljene pogovore.
     

Grafično je mesto oblikovano v večernem vzdušju, saj le na tak način učinkovito materializiramo toploto in elektriko v obliki prižganih luči v objektih.

O čem smo razmišljali? 

Kakšna naj bo neverbalna oz. vizualna komunikacija, da bo sporočala, da je Energen kogeneracija za velike objekte?

Ne obstajata boljša in slabša elektrika niti ne boljša in slabša toplota. Obstajajo samo uporabniki, ki menijo, da je oskrba z elektriko in toploto samoumevna. Slabe kogeneracije ne bi smele obstajati. 

Kakšna je podoba elektrike in toplote? Toplota je stranski produkt kogeneracije, vendar se kogeneracija dimenzionira za potrebe toplote. Toplota in elektrika sta torej prepleteni. Kako vizualizirati prepletenost in kako vizualizirati elektriko in toploto, ki sta očem nevidni, torej kako vizualizirati občutke?
 

Energen MCE inspiracija
Inspiracija - kako izgledata elektrika in toplota?
Energen vizualizacija elektrike in toplote
Inspiracija - kako izgledata elektrika in toplota?
Energen materializacija elektrike in toplote
Inspiracija - kako izgledata elektrika in toplota?
Energen MCE prihod z leve strani
Energen MCE niz mostov

Komunikacija in grafični koncept

Grafično je mesto oblikovano v večernem vzdušju, saj le na tak način učinkovito materializiramo toploto in elektriko v obliki prižganih luči v objektih. Obe sta proizvedeni iz kogeneracije in potujeta po talni razsvetljavi prek vertikalnih lokov do mesta. S tem je tok oskrbe sklenjen. 

Prihod na stojnico je možen z dveh strani. Ne glede na smer prihoda v 3 sekundah jasno komuniciramo: kontekst (urbano okolje), logotip, razstavljeno kogeneracijo in velikostni razred. S tem je primarni cilj vizualne komunikacije dosežen. 
 

Stojnica je smiselno razdeljena na dva dela. Desni del je namenjen produktu – kogeneraciji, zato v njegovi neposredni bližini v grafiki izpostavimo tehnične specifikacije razstavljene enote. Levi del je namenjen sestankom, kjer se ljudje zadržujejo dlje časa, zato sta korporativna komunikacija in komunikacija konkurenčnih prednosti prav v tem delu. 

Glavni nagovor smo izpeljali iz 15-letnih izkušenj, ki jih je podjetje pridobilo z vpogledom v problematiko tujih kogeneracij skozi servise in vzdrževanja. 

Izpostavili smo konkurenčne prednosti, ki so grafično oblikovane tako, da jih obiskovalec lahko prebere celostno/natančno ali pa preleti le poudarke, ki so hkrati tudi ključne besede konkurenčnih prednosti. Pri vsebinski razširitvi konkurenčnih prednosti smo na humoren način vnesli človeško noto, ki je pika na i sicer tehnične stojnice. 
 

Energen MCE prihod z leve strani
Mostovi nakazujejo potek energije od kogeneracije proti mestu
Energen MCE pogled z desne
Razstavljeni eksponat smo umestili v središče pozornosti
Energen MCE prostor za sestanke
Miza za sestanke je odmaknjena od sejemskega vrveža
Energen MCE kogeneracija pod mostovi
Kogeneracija je dostopna z vseh strani
Energen MCE komunikacija na steni skladišča
Od razstavnem eksponatu je manjša miza za krajše sestanke
Energen MCE iz zraka

Arhitekturna zasnova

Razstavni eksponat, ki je velik in opazen, smo umestili na vogal stojnice. Motor razstavljene kogeneracije je obarvan v živo oranžno, njeni ostali sestavni deli in nosilno ogrodje pa so v nekoliko temnejših sivih barvah. Izdelek s takšno postavitvijo privlači poglede, daje ponudbi podjetja težo in vabi obiskovalce k ogledu.

Prostor za poglobljene sestanke, mizo s šestimi stoli, smo umestili v levi vogal, kjer je nekoliko umaknjen od vrveža na hojnici in ostalega dogajanja na stojnici.

V prostor med skladiščem in razstavnim eksponatom smo umestili manjšo mizo barske višine, namenjeno krajšim pogovorom.

Obodni steni razstavnega prostora s svojo razgibano konturo in grafično podobo ponazarjata silhueto mesta.

Skladišče, prostor za sestanke in razstavni eksponat so v prostor postavljeni pod kotom – vzporedno z diagonalo tlorisa, kar v ambient vnaša dobro mero dinamike in prostor vizualno razgiba ter popestri.

Sejemski izroček

Sejemski izroček v obliki domiselnega letaka, brošure, kataloga idr. je tisto, kar poleg izkušnje na stojnici obiskovalec prinese domov. Njegova naloga je, da v kupu marketinških materialov izstopa ter prikliče pozitiven vtis in izkušnjo, ki so jo predstavniki podjetja in sejemska stojnica pustili na obiskovalcu. Kadar so marketinški materiali konsistentni, podjetje komunicira urejenost in doslednost, kar je osnova za boljšo prepoznavnost blagovne znamke.

Energen MCE sejemski izroček
Domišljen sejemski izroček, ki je nadaljevanje sejemske zgodbe
Energen MCE izroček odprt
Svetlobni palici materializirata elektriko in toploto
Energen MCE izroček zadnja stran
Izroček je skladen s podobo in sporočilnostjo stojnice
Sejemski letak Energen
Sejemski letak za več informacij o kogeneraciji
Laž ima kratke noge
Prigode iz zakulisja
Ne seže do tal

Matej (Pu): "Evo, tle mate prvi render!"
Matej (Pe) prilepi izrezan detajl: »ROFL«!
Matej (Pu): »Kratke nogice, jebiga. Mogoče bo bolje, če tipček raje stoji, razen, če je lahko krovni slogan »Laž ima kratke noge« 😉?«

Žabja perspektiva

Matej (Pu) objavi predogled zasnove stojnice.
Julija: »Daj en normalen pogled, prosim.«
Matej (Pu) objavi nov predogled: »Še enkrat, iz normalnega pogleda. Za tiste, ki žab ne razumejo najbolje.«

Kogeneracija: ogenj + elektrika = vulkan. Moč vulkana v vaši kleti. In to še ni vse. 2 vulkana. Na tri obroke.

Fedja Hvastija

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.