Razstavni prostor Petrol

Sejemska stojnica Petrol

Primarni cilj je predstaviti Petrolove rešitve za dom, ki vključujejo tako ponudbo  energentov kot energetskih rešitev, e-mobilnosti in tehnologij za pametni dom. Sejemski prostor naj daje občutek domačnosti s poudarkom na lesu kot glavnem materialu.
Stojnica naj vsebuje močne statemente, ki pojasnijo, da je Petrol energetski center: one-stop-shop in zato stičišče brezskrbnega udobja.

Zastavljena projektna naloga

  • Na sejmu Dom predstaviti Petrolove rešitve za dom, ki vključujejo tako energente kot energetske rešitve, e-mobilnost in pametni dom.
  • Fokus komunikacije: vse rešitve pod eno streho. Povezujemo energijo v vašem domu z ugodnim Petrol financiranjem brez pologa, brez obresti, do 5 let. 
  • Razstavni eksponati: sončna elektrarna, toplotna črpalka, plinska peč, klima, IR panel, prezračevalna naprava, električno kolo, električna polnilnica. 
  • Ostala komunikacija preko prodajnikov na razstavnem prostoru: Petrol elektrika, Petrol zemeljski plin, Petrol klub plačilna kartica.

Sejemska stojnica Energetskega centra Petrol je zasnovana kot domače okolje, ki obiskovalcem predstavlja široko ponudbo energentov, energetskih rešitev, e-mobilnosti in pametnega doma. Sodobna in topla zasnova s poudarkom na lesu ustvarja občutek domačnosti. Stojnica poudarja Petrol kot "one-stop-shop" za energetske rešitve, kjer so vsi izdelki in storitve na voljo pod eno streho. Različni ambienti, kot so dnevna soba, kopalnica in kuhinja, ponazarjajo celovitost Petrolove ponudbe za udoben in energetsko učinkovit dom.

Petrol inspiracija

O čem smo razmišljali?

Domačnost najbolje ponazarja topel dom – hiša. Pred njo in v njej se uporabljajo vsi izdelki, ki jih želimo razstaviti.

Poleg same zasnove prostora toplino v ambient vnašajo tudi materiali, bodisi v svoji fizični obliki bodisi v grafični ponazoritvi:

  • les,
  • tople barve,
  • zelenje,
  • sonce, ...

Kreativna zasnova komunikacije

1. Primarni nivo komunikacije obsega tri področja:

  • PETROL 70 let smo izpostavili na vrhu totema. Zaradi pozicije na vrhu totema in umestitve samega totema v najbolj izpostavljeni vogal stojnice učinkuje »krovno,« a ob tem ne vpliva na podobo same hiše, niti ne konkurira logotipu Energetskega centra.

  • ENERGETSKI CENTER s svojim logotipom na daljši stranici hiše in dvakrat ponovljenim krovnim sloganom »Energetske rešitve pod eno sončno streho«. 

  • Bistveno prednost pristopa Energetskega centra smo predstavili s sloganom »V naši hiši se svet vrti okoli vas,« ki smo ga umestili na vrh stene skladišča znotraj hiše, kjer je viden tako skozi oba vhoda že od  zunaj kot praktično s katerekoli pozicije znotraj hiše. Slogan je grafično podprt s stilizirano podobo človeka v krogu (vse se vrti okoli človeka / obiskovalca).
Pogled na stojnico s smeri prihoda vecine obiskovalcev
Primarna komunikacija na čelni fasadi hiše
Pogled na stojnico z njene daljse strani
Komunikacija na daljši stranici stojnice
Pogled v notranjost stojnice
Pogled v notranjost sejemske stojnice
Dvorisce pred hiso
Dvorišče pred hišo
Kopalnica utility
Kopalnica / utility
Terasa pred hiso
Terasa pred hišo
Sejemska stojnica Petrol za sejem Dom

2. Sekundarni nivo komunikacije

  • Na totemu je predstavljena nagradna igra »Zadeni sedmico« in pripadajoče nagrade.
  • Ob logotip Energetskega centra smo umestili »7 let delovanja energetskih centrov Ljubljana in celje«. 
  • Na steno ob mizi na terasi smo umestili komunikacijo za prodajo energentov »Tukaj in danes za vas uredimo hiter in enostaven preklop«
  • Znotraj hiše je na različna mesta umeščenih 7 razlogov za sodelovanje z Energetskim centrom. V svoji večji različici so razporejeni tudi po celotni notranjosti, saj so tako lahko večji / bolj opazni in učinkoviti. Odlično delujejo tudi vsak samostojno, pri čemer obiskovalcu puščajo več možnosti, da se poistoveti z vsakim izmed njih. Predstavili smo jih na način izpostavitve težave uporabnika / reštve, ki jo ponuja Energetski center:
  1. brezplačno energetsko svetovanje, prilagojeno vašemu načinu bivanja,
  2. pomoč pri pridobivanju subvencije Eko sklada,
  3. ugodno Petrol financiranje: brez pologa, do 7 let, brez obresti,
  4. dostava, montaža, zagon,
  5. redno vzdrževanje,
  6. servis po poteku garancijskega roka,
  7. akcijska cena Petrol energentov.

3. Terciarni nivo komunikacije 

  • namenjen je predstavitvi ponudbe (napisi ob izdelkih) 
  • in ob prostoru za sestanke tudi ponovno predstavljenim 7 razlogom za Energetski center.

4. Pravljično število 7

Pri strukturiranju komunikacije smo po "naravni poti" prišli do števila 7, ki je zaradi pravljičnosti še posebej učinkovito.


Začenši z dejstvi: več kot 70 let obstoja družbe Petrol, 7 let poslovanja energetskega centra, do 7 let financiranja, 7 predstavljenih rešitev na sejmu do nadaljevanja strukture 7 preko 7 energentov, 7 razlogov za sodelovanje s Petrolom in 7 nagrad v nagradni igri.

Pravljično in ljudsko število 7 ima tako širši komunikacijski potencial, ker:

  1. ga radi uporabljamo v rekih: sedma nebesa, čez sedem let vse prav pride;
  2. pogosta raba v pravljicah: Sneguljčica in sedem palčkov, Volk in sedem kozličkov;
  3. Bog je v sedmih dneh ustvaril svet;
  4. teden ima sedem dni;
  5. imamo sedem osnovnih tonov: do-re-mi-fa-so-la-ti;
  6. v mavrici je sedem barv;
  7. sedem je najpogostejši rezultat metanja dveh kock in sedem je vsota pik na nasprotnih ploskvah igralnih kock.

Cilj komunikacije na sejemski stojnici je ustvarjanje zgodbe, s katero naročnik na marketinško sodoben način doseže prepoznavnost v javnosti. Razvijemo ga kot razširitev CGP kot njegovo nadgradnjo in nadaljevanje.

Zaradi atraktivne zgodbarske zasnove ima širšo uporabnost ter seže na več komunikacijskih kanalov oz. funkcionira v širših rabah.

 

Pogled na stojnico s pticje perspektive
Vhod v hiso z dvorisca
Vhod v hišo z dvoriščne strani
Koticek za sestanke
Udoben kotiček za sestanke
Domacnost v notranjosti
Domačno vzdušje v notranjosti
Hitri sestanki
Terasa je namenjena hitrim sestankom

Opis arhitekturne zasnove stojnice

Stojnica je zasnovana tako, da s svojo konstrukcijsko in grafično podobo oblikuje več različnih medsebojno povezanih ambientov, ti pa skupaj ustvarjajo vtis zunanjosti in notranjosti stanovanjske hiše - doma. Hiša je tako po obliki kot materialih oblikovana sodobno, a ob tem vseeno toplo, prijetno in domačno. Objekt je na tloris stojnice postavljena pod kotom, s čimer smo dosegli tako bolj odprte ambiente zunaj kot dinamičnejšo podobo prostorov znotraj hiše. Na levi strani je prostor, oblikovan tako, da predstavlja dvorišče na obodni zid katerega smo umestili panel sončne elektrarne in električno polnilnico na tla, pred zid pa zunanjo enoto toplotne črpalke. Na dvorišču, v bližini električne polnilnice, so parkirana električna kolesa / skuter.
V notranjosti so prostori oblikovani tako, da vizualno opredeljujejo področja v:

  • utility z inverterjem in tabličnim računalnikom sončne elektrarne in notranjo enoto toplotne črpalke,
  • dnevni prostor z udobnim prostorom za sestanke, na steni nad izhodom na teraso je nameščena notranja enota klime,
  • kopalnica, s plinskim bojlerjem in IR panelom / ogledalom,
  • kuhinja, z jedilno mizo / mizo za sestanke.

Desna stran stojnice ponazarja teraso pred dnevno sobo. Na njej je tretja miza za sestanke - tokrat v podobi vrtne mize s tremi stoli.

Pogled na stojnico z njene daljse strani

Sejemski izroček

Izroček oziroma zgibanka nadaljuje z zgodbo o "pravljični" sedmici, ki jo nadgrajuje s podobo sonca, simbolično prepleteno s podobo sončnice, kar ustvari močno vizualno in simbolno povezavo. Sonce, ki hkrati predstavlja vir energije, in sončnica, ki se vedno obrača proti soncu, poudarjata človekovo potrebo po energiji. Ta analogija se neposredno povezuje s konceptom sončne elektrarne, ki jo Petrol predstavlja na stojnici kot trajnostno rešitev za pridobivanje energije.

Poleg vizualne zgodbe izročku dodamo še praktičen element - priročen paketek sončničnih semen, ki obiskovalcu omogoča, da si z njimi popestri dan. Semena simbolizirajo rast in obnovljivost, kar je v skladu s Petrolovo filozofijo trajnostnega razvoja.

Ker je sejem potekal v času praznika Dan žena, smo se posebej potrudili in pripravili še dodatno darilo za obiskovalke sejma. V zloženki je priložena vrečka čaja, ki vsebuje mešanico cvetnih listkov sončnice, hibiskusa, koščkov jabolka, šipka in pomaranče. Ta čaj ni le osvežilen napitek, temveč tudi simbol pozornosti in skrbi: "za trenutek se usedite in si vzmite čas zase". Celoten izroček tako deluje kot celovita zgodba, ki združuje simboliko, uporabnost in prijetno doživetje za obiskovalce.

Sejemski-izrocek-za-pozornost
Sejemski izroček s pozornostnim darilcem
Sejemski-izrocek-za-pozornost-2
Rdeča nit stojnice
dan-zena-darilce
Darilce za Dan žena
Ekipa projekta Petrol
Prigode iz zakulisja
Slovnične napake in sixpack

Julija pošlje opis zasnove nagradne igre.

Damjan: "Kaka slovnična napakica se najde, sicer pa.... "

Julija: "Če najdeš slovnično napako, dam za 🍺🍺🍺."

Damjan objavi napako. "Pijem Union."

Matej (Pe): "Evo, sixpack je tvoj!"

Damjan: "Še eno imam, sam ne povem, da se me ne prime preveč."

Julija: "=O"

Koronavirus

Spoštovani,

zaradi pojava koronavirusa v Sloveniji in v skladu z odredbo Ministrstva za zdravje št. 470 o prepovedi zbiranja na javnih prireditvah v javnih prostorih zaprtega tipa v Republiki Sloveniji sporočamo, da je 59. Sejem Dom zaprl svoja vrata v soboto, 7. marca, ob 19. uri. Sejem v nedeljo, 8. marca, odpovedujemo.

Hvala za razumevanje.

Ekipa 59. Sejma Dom, GR

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.