Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

Oglas CNG v reviji
Z nakupom vozila na metan se stroški goriva skoraj prepolovijo.
Billboard CNG - Vozim na metan
Vozila na metan so izjemno varna, saj so tovarniško izdelana.

Energetika Ljubljana je distributer plina metan CNG, ki je izjemno gorivo za avtomobile. Izjemno zaradi ekonomičnosti in čistosti. Nagovarjamo ljudi, ki so v procesu nakupa avtomobila in so vsaj pomislili na katerega od alternativnih pogonov.

Simbol Pojdi na zrak čez del fotografije
Minimalistična, linijska in hkrati vsebinsko polna zasnova logotipa
Logotipi na štirih plakatih
Pojdi. Raziskuj. Doživi. Pripoveduj.

Predlagani logotipi izhajajo iz dejanskih kontur in vsebinskih značilnosti posameznih področij. Funkcionirajo kot dejanske vizualne prezentacije posameznega področja, saj vsebujejo realne elemente oz. iz njih izhajajo v prepoznavnih linijah. So učinkovit prepoznavni znak in ne splošna reprezentacija. 

Premium vzorčna soba alpekst
Premium izdelki zahtevajo predstavitev v premium okolju
Premium ambient vzorčne sobe alpeks
Veliko vlogo pri zagotavljanju ustrezne podobe ima svetloba

Showroom v sklopu trgovine Alpeks v Ljubljani je namenjen premium predstavitvi izbranih izdelkov najvišje kakovosti. Showroom daje vtis višjega nivoja, kar daje premuim izdelkom, ki so v njem razstavljeni, ustrezen kontekst.

Urejen hodnik v poslovni stavbi
Anamorfna perspektiva ustvari iluzijo širšega prostora - poiščite GIF
Ena stena na novo urejenega hodnika
Grafika se razpotegne v mehke organske linije, ki prostor popestrijo

Hodnik v drugem nadstropju poslovne stavbe Metronik, na oddelku programerjev, je treba urediti tako, da bo svetlejši, prijaznejši in zanimivejši.

Marketinško-vizualna pojavnost National
Vizualna in vsebinska preobleka blagovne znamke
Ilustracija Bober bob za blagovno znamko National
Osebnost blagovne znamke National je Bober Bob

Blagovno znamko definira, kako naši naročniki vidijo naš posel. Prizadevanje za izgradnjo blagovne znamke ustvari z njimi dolgoročen odnos. Smisel gradnje identitete je torej vzpostavitev dolgoročnega zaupanja.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.