Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

Ruda v peči
Animiran prikaz delovanja peči za žganje živosrebrove rude

3D animacija dopolnjena z arhivskimi posnetki za prikaz delovanja peči za žganje živosrebrove rude ki, edina ohranjena na svetu, bogati razstavo v Centru za upravljanje z dediščino živega srebra Idrija.

Ko sta steklo in identiteta strukturirana

Za podjetje Flaška smo izvedli celovito prenovo vizualne identitete in komunikacijske strategije. Posodobili smo logotipe, barvno shemo in uvedli elemente svete geometrije, ki poudarjajo spiritualnost podjetja. Prenovili smo embalažo in nadgradnjo njihovih motivov, izboljšali predstavitev izdelkov z 3D vizualizacijami, ter nadgradili komunikacijo.

AR na sejemski stojnici
Obogatena resničnost na sejemski stojnici Siliko

Sodobna sejemska stojnica za podjetje Siliko, na kateri so informacije o izdelkih prikazani z uporabo obogatene resničnosti, korporativne vrednote in usmeritve podjetja pa z video animacijo.

Ideja
Kako v video animaciji materializirati idejo o ideji?

Animirana predstavitev SIQ-jeve vloge kot ključnega partnerja, ki podjetjem pomaga pri razvoju uspešnih in konkurenčnih izdelkov na globalnem trgu.

Podoba animacije Elektronika Naglič
Kako stresne situacije prikazati na zabaven način?

Podjetje Elektronika Naglič je želelo skozi vizualno privlačen element predstaviti svoj napredni varnostni sistem "Guardian Grid", ki omogoča hitro odzivanje v kritičnih situacijah na delovnem mestu. Glavni izziv je bil ustvariti animacijo, ki bi bila hkrati tehnično natančna in emocionalno dostopna širšemu občinstvu. 

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.