Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

notranjost ucilnice/showrooma tech trade1
Zelenje, ki poskrbi, da je 8-urno izobraževanje prijetnejše
notranjost ucilnice/showrooma tech trade1
Barve so premišljeno dozirane tako, da prostor nekoliko poživijo

Barve so premišljeno dozirane tako, da prostor nekoliko poživijo, ga povežejo z grafičnimi vsebinami ter elementi opreme in ga s tem naredijo prijetnejšega. Mehka talna obloga ima pozitiven vpliv tudi na akustične lastnosti prostora – zvok razprši in duši.

oprema prostora z izdelki iz proizvodnega programa skrlj
Sodobna domačnost v showroomu Škrlj
stiliziranih dekorativnih elementov ki dajejo vtis sodov
Stilizirani dekorativni elementi, ki dajejo vtis sodov

Podjetje Škrlj je želelo opremiti prostor, v katerem bodo razstavljali izbrane izdelke iz svojega proizvodnega programa. Showroom je bilo treba obdelati tako, da bo počutje v njem prijetno in domačno ter s tem pri obiskovalcih pustilo pozitiven vtis.

 

Premium vzorčna soba alpekst
Premium izdelki zahtevajo predstavitev v premium okolju
Premium ambient vzorčne sobe alpeks
Veliko vlogo pri zagotavljanju ustrezne podobe ima svetloba

Showroom v sklopu trgovine Alpeks v Ljubljani je namenjen premium predstavitvi izbranih izdelkov najvišje kakovosti. Showroom daje vtis višjega nivoja, kar daje premuim izdelkom, ki so v njem razstavljeni, ustrezen kontekst.

Urejen hodnik v poslovni stavbi
Anamorfna perspektiva ustvari iluzijo širšega prostora
Ena stena na novo urejenega hodnika
Grafika se razpotegne v mehke organske linije, ki prostor popestrijo

Hodnik v drugem nadstropju poslovne stavbe Metronik, na oddelku programerjev, je treba urediti tako, da bo svetlejši, prijaznejši in zanimivejši.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.