Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

POS-stojalo-za-trgovino-horizon-Clair
Eno multi-brand stojalo za izrazito različne produkte

Nosilna konstrukcija multi-brand stojala je modularna in v celoti kovinska. Kovinske so tudi prestavljive police, ki imajo na zadnji strani zatiče, ki se zatikajo v perforacijo na kovinski konstrukciji na poljuben nivo. Stojalo je prilagodljivo na raznovrstne izdelke.

obelezba-merkur-regala-trajnostna-energetska-oskrba8
Koncept obeležbe regala "Housepower"
obelezba-merkur-regala-trajnostna-energetska-oskrba9
Koncept obeležbe regala "Earthwarmth"

Merkur se želi obiskovalcem trgovine predstaviti ne le kot prodajalec posamičnih komponent/naprav za ogrevanje, temveč kot ponudnik celovitih ogrevalnih rešitev, ki so v koraku z aktualnimi trendi.

POS-stojalo-za-ogrevalne-sisteme-Danfoss
Ogrevanje ogledala je nujna stvar, za katero niste vedeli, da jo potrebujete

Stojalo s svojim premium izgledom ogrevalni sistem Danfoss samo še povzdigne na višjo raven. Stojalo je interaktivno in njegova sporočilnost, da gre za ogrevanje, je več kot jasno nakazana.

Najlepsa-vizualizacija-pos-stojala-knjiznica-domzale
Domišljijski svet knjig, pregledno pripravljen za bralce

Stojalo je pregledno in preprosto, obiskovalce obvešča o dogodkih ter omogoča, da si sami postrežejo z vrečkami, knjigami in ostalimi informacijami.

Vizualizacija-POS-stojala-apinature
Izdelana vizualizacija za medene izdelke Apinature
Fotografija-POS-stojala-apinature
Satje in barve narave, povezani v celoto

Podjetje Apinature je uvoznik za prehranska dopolnila in medene izdelke proizvajalcev Brezzo, Tongil in Apicuba. Na stojalu želi izdelke predstaviti pod blagovno znamko Apinature, saj se bodo izdelki postopoma razvijali pod imenom te blagovne znamke. 

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.