Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

Cilj je prepričljivo prikazati vrednost sveč visoke kvalitete
Glavni motiv kot odličen zasnutek komunikacijsko širše zgodbe

Prepričljivo in konkretizirano prikazati vrednost sveč visoke kvalitete, in sicer tako v ambientalnem segmentu kot klasični asortiment.
Komunicirati visoko strokovnost podjetja in njihovo tradicijo.
Ustvariti prijetno vzdušje, umirjeno atmosfero domačnosti; hkrati tudi classy nivo.

Energen MCE pogled na stojnico
Kogeneracija lahko z elektriko in toploto oskrbi celo mesto
Energen MCE niz mostov
Elektrika in toplota sta ponazorjeni z LED trakovi
Energen MCE izroček zadnja stran
Izroček skladen s podobo in sporočilnostjo stojnice

Primarni cilj vizualne komunikacije je predstavitev Energena kot proizvajalca kogeneracij za velike uporabnike oz. velike sisteme. Stojnica odseva mladost in inovativnost ekipe v tradicionalni branži, kot je energetika.

Sejemska stojnica Bial za sejem ISH
Proizvodno podjetje, ki razume, kako potuje voda po hiši
Prihod na sejemski prostor Bial na sejmu ISH
Funkcionalni radiatorski dodatki za vsak prostor v domu

Sejemski prostor prepleta dvoje - s prikazom hitre in enostavne montaže radiatorja nagovarja monterje, s prikazom različnih funkcionalnosti radiatorja pa pri sejemskem obiskovalcu vzbuja željo "Tudi jaz bi tako imel."

Pucihar ISH pogled na stojnico
Stojnica komunicira sposobnost reševanja pritrjevalnih izzivov
Pucihar ISH stojnica frontalni pogled
Raznolik nabor izdelkov zahteva povezovalno rdečo nit
Pucihar ISH pogled z desne
Šank - namesto pulta - za sproščene sestanke in druženje
Pucihar ISH popotnica
Predlog sejemske vizitke nadaljuje zgodbo stojnice

Razgibana arhitekturna zasnova sejemske stojnice komunicira prilagodljivost in je podpora glavni sporočilnosti sejemskega nastopa, da z nami ni nič nemogoče.

Porocni sejem Celje, glavna smer prihoda
Podjetje je v prvi vrsti svetovalec in ne prodajalna z oblekami
Celje frontalni pogled na sejemsko postavitev
Dovršen je sleherni detajl na stojnici, tako kot poroka
Stojnica Porocni sejem Celje
Z bleščečo barvno dekoracijo uravnotežena stojnica

Arhitekturna in grafična dovršenost sejemske stojnice komunicira, da je poročni salon White Couture pozoren na sleherni detajl, kar vodi k popolnosti dogodka, kot ga vidijo bodoče neveste.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.