Oblikovna zasnova in konstrukcija
Stojnica je odprta z dveh strani. Zagotoviti je bilo potrebno dobro vidnost in preglednost razstavljenih izdelkov, dostop do njih, hkrati pa tudi opaznost glavne komunikacije in občutek povabljenosti na sejemski prostor. Stojnica je razgibana ter grafično in prostorsko uravnotežena. Iz glavne smeri prihoda je odprta in pretočna, da se obiskovalec počuti povabljenega, ko stopi nanjo.
Razstavljene artikle smo postavili v zamejen prostor (shop-in-shop), s tem smo ustvarili ločen ambient od dela, namenjenega komunikaciji z obiskovalci oz. sestankom. Takšna rešitev stojnico naredi jasno organizirano, izdelki so dobro dostopni, mehke okrogline v pa prostor zmehčajo.
Izbrana oprema komunicira strokovnost in tehnološko podkovanost podjetja, obenem pa leseni elementi na stojnico vnesejo toplino in mehkobo. Ker je razsvetljava pomemben del stojnice, smo ustvarili svetel sejemski prostor. Tla zaokrožajo zgodbo sejemskega nastopa in prostor poenotijo v celoto.