Glavni pogled na razstavni prostor Forma tool

Sejemska stojnica Alping rešitev pri obdelavi kovin

Domišljeno zasnovana sejemska stojnica z vsakim izbranim detajlom komunicira blagovno znamko Alping. Arhitekturno in grafično prijetno vzdušje s pregledno izpostavitvijo izdelkov in osredotočenostjo na premeirno razstavljen lasten izdelek – primež.


 

Izhodišča naročnika

  1. Nismo akviziterji niti trgovci, ampak smo bistveno več: v prvi vrsti smo strokovnjaki, svetovalci – strankam svetujemo, kako najbolje rešiti njihov problem. Smo tehnologi, ne prodajalci. Prepoznavamo težave in jih rešujemo.
  2. Izhajamo iz proizvodnje, zato natanko vemo, kakšne probleme imajo uporabniki, poznamo napake, kje gre kaj narobe. Da bi te napake odpravili, smo se lotili razvoja lastnih izdelkov.
  3. Odlikuje nas odlična podpora; strankam svetujemo, kako s primernim orodjem do najboljših rezultatov.
  4. Premierna predstavitev centrirnega primeža za vpenjanje obdelovancev.
  5. Lansiranje blagovne znamke Alping, ki predstavlja kakovostne in zanesljive izdelke za najzahtevnejšo proizvodnjo.
  6. Ustvarjanje zgodbe, ki se lahko nadaljuje na izročku, tj. na sejemskem materialu za obiskovalce. Všečna ideja je na temo prihranka denarja.

Grafična obeležba izhaja iz občutka tehnološke dovršenosti. V sivi barvi komuniciramo fino obdelano kovino, precizne detajle, natančnost in visoko profesionalnost. Grafična rdeča nit stojnice so kolesca v različnih variacijah. Da bi dosegli bolj sproščeno in igrivo vzdušje, so iz kolesc sestavljene rože kot tople, organske oblike. Glavna zgodba s prihrankom časa je sestavljena iz prepoznavni obliki peščene ure pretekajočih se kolesc. 

Sejemska stojnica za sejem Forma tool

O čem smo razmišljali?

  • Kaj pomeni prihraniti čas in kako si ljudje ta prihranek časa lahko vizualiziramo?
  • Časa ne moremo prihraniti – ne glede na to, kaj počnemo, čas vedno samo porabljamo. Toda porabljamo ga lahko za pametne stvari (npr. za proizvodnjo) ali za neproduktivne procese (npr. mrtvi teki v proizvodnji, menjave …).
  • Kaj pomeni prihranjen čas? Če nekaj časa prihranimo, kako ga lahko na drugi strani unovčimo, npr. za več narejenih kosov, večji izkoristek stroja, manj nastavitev in menjav, optimalnejše procese?
  • Kaj je pri obdelavi kovin pomembno, kaj gre lahko narobe, kje se pojavljajo napake in kako jih običajno rešujejo? Kaj tu pomeni svetovanje nekoga, ki se res spozna?
  • Kakšen je profil idealnega partnerja v tej panogi (gre za svetovanje, odpravo napak, razvoj)?
  • Alpingov primež bo predstavljen premierno; kako ga fokusirano izpostaviti ob vseh drugih izdelkih, ki jih je res veliko, da ti ne bodo preglasili? Kako zagotoviti izpostavljenost in dostopnost?
Sejemski moodboard kovinsko kolesje
Inspiracija - kolesje
Sejemski moodboard kovinsko kolesje
Inspiracija - povezanost
Sejemska inspiracija detajl vijaka
Inspiracija - detajli v kovini
Urarska kolesca
Inspiracija - preciznost
Peščena ura
Inspiracija - čas je denar
Obdelava kovin
Inspiracija - obdelava kovin
Detajl v kovini
Inspiracija - orodje
Tloris razstavnega prostora Forma tool

Opis komunikacije

Ponudba vrednosti deluje na prvem nivoju komunikacije, in sicer na glavni steni, ki je najbolj vidna. Z glavnim sporočilom povabimo obiskovalca k razmišljanju, kako se da prihraniti čas. Vprašanje je postavljeno malce hudomušno, da dosežemo prijazno, prijateljsko, partnersko vzdušje. 

Na glavni steni v nadaljevanju že komuniciramo rešitev na zastavljeno vprašanje: mi smo namreč tisti, ki imamo pod kontrolo orodje in opremo za učinkovite rešitve pri obdelovanju kovin. Pojasnimo tudi, kako prav s temi orodji in opremo prihranimo čas in kaj to konkretno pomeni: več narejenih kosov, večji izkoristek stroja, manj nastavitev, manj menjav. Zgodba na glavni steni je z grafično opaznimi elementi in razgibano postavitvijo komunikacijsko organizirana pregledno, jasno in razumljivo. 

 

Stranski pogled na sejemsko stojnico Forma tool
Del stojnice z izdelki je zasnovan kot neke vrste shop-in-shop
Pogled v ambient sejemske stojnice Forma tool
Prostor pod mostovi je namenjen predstavitvi izdelkov
Predstavitev glavnega produkta na sejemski stojnici
Glavni produkt smo izpostavili v vitrini
Pogled na sejemsko stojnico s perspektive obiskovalca
Ob desni strani so obiskovalci deležni prikaza delovanja orodja
Miza za sestanke na sejemski stojnici

Stene skladišča so namenjene korpo elementom in pregledno komunicirajo vse nivoje našega dela: tehnično svetovanje za odpravo napak in izboljšave, razvoj tehnološko zahtevnih izdelkov, prodajo izdelkov evropskih proizvajalcev. V prostoru za sestanke je ustvarjen prostor zaupanja, v vidnem polju obiskovalca povemo, kaj počnemo in kdo smo. Del stojnice, namenjen predstavitvi izdelkov, je zasnovan kot neke vrste shop-in-shop oz. razstavni prostor znotraj sejemske postavitve. V arhitekturno zaključeni celoti je na najopaznejšemu zunanjem delu mostu predstavljen primež. Njegovo arhitekturno in grafično izpostavitev še poudarjajo sporočila, ki so osredotočena na glavne lastnosti in koristi, kar je njihova konkurenčna prednost. Dramatični moment lansiranja novega izdelka poudarimo z nalepko premiera. 


 

 

Oblikovna zasnova in konstrukcija 

Stojnica je odprta z dveh strani. Zagotoviti je bilo potrebno dobro vidnost in preglednost razstavljenih izdelkov, dostop do njih, hkrati pa tudi opaznost glavne komunikacije in občutek povabljenosti na sejemski prostor. Stojnica je razgibana ter grafično in prostorsko uravnotežena. Iz glavne smeri prihoda je odprta in pretočna, da se obiskovalec počuti povabljenega, ko stopi nanjo. 

Razstavljene artikle smo postavili v zamejen prostor (shop-in-shop), s tem smo ustvarili ločen ambient od dela, namenjenega komunikaciji z obiskovalci oz. sestankom. Takšna rešitev stojnico naredi jasno organizirano, izdelki so dobro dostopni, mehke okrogline v pa prostor zmehčajo. 

Izbrana oprema komunicira strokovnost in tehnološko podkovanost podjetja, obenem pa leseni elementi na stojnico vnesejo toplino in mehkobo. Ker je razsvetljava pomemben del stojnice, smo ustvarili svetel sejemski prostor. Tla zaokrožajo zgodbo sejemskega nastopa in prostor poenotijo v celoto. 
 

Ekipa pripravljena na začetek sejma
Ekipa Alping je pripravljena na začetek sejma
Na dobri stojnici ne manjka pravih obiskovalcev
Dobra stojnica in prava ekipa privabljata obiskovalce
sejemski letak Alping

Sejemski izroček

Priprave sejemskega nastopa smo se že od začetka lotili celovito in večnivojsko. Na poti do predloga sejemske postavitve smo preučili številne detajle, iskali smo variante za širšo zgodbo, mdr. tudi za razvoj t. i. sejemskega izročka (tj. give-away element za obiskovalce).

Na kartončku velikosti A6, ki primarno služi kot vizitka podjetja, komuniciramo glavna sporočila oz. marketinške poudarke sejemskega nastopa. Za konkretno vizualizacijo ponudbe vrednosti oz. zgodbe okrog prihranka časa je dodana uporabna peščena ura v korporativni modri barvi.
 

Osnova za dobro stojnico
Prigode iz zakulisja
V nogavicah na kolenih

Priprava je zaključena. Zdaj se montaža lahko prične. 🤣🤣🤣

Odločitev, da projekt v celoti pripravi podjetje 3D Art je bila prava in najboljša. Skupina strokovnjakov, vsak na svojem področju, nič stresni sestanki, veliko dobre volje in nasvetov, je pripeljala do presenetljivega rezultata. Prodaja obstoječim kupcem se je povečala, presenečeni pa smo bili nad velikim številom novo pridobljenih kupcev. 
 

Anton Križaj

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.