Sejemska stojnica Inštitut Prevent

Sejemska stojnica izdelkov za čiščenje Inštitut Prevent

Glavno marketinško sporočilo sejemske stojnice je, da je dom odraz skrbi za naše zdravje. Primarni namen nastopa je predstavitev čistilnika zraka Aerocide in parnega čistilca EV 3000i ter dogovarjanje za predstavitev na domu. 

Izhodišča naročnika

  • Predstavitev dejavnosti podjetja s področja izboljšave kakovosti bivanja z uporabo patentiranih ekoloških izdelkov.
  • Izpostavitev produktov: parni čistilec EV 3000i, čistilnik zraka Aerocide.
  • Osredotočanje na pridobivanje pozornosti ljudi iz gospodinjstev.

Izzivi:

  • Prepričljivo pokazati uporabnost obeh izdelkov in konkretizirati njune koristi.
  • Kaj s tem storimo za svoje zdravje in kaj to pomeni za naš dom?
  • Komuniciramo strokovnost podjetja, ki ni prodajalec izdelkov, ampak strokovnjak na področju kakovosti bivanja.
Institut Prevent MOS stojnica z desne

Razvoj koncepta

Prikazati želimo razliko med zares čistim in navidezno čistim domom, in sicer s poudarjanjem konkretnih nevarnosti, ki smo jim podvrženi doma, pa se tega sploh ne zavedamo. Na zunanjih stenah komuniciramo neprijetna stanja namenoma in zelo konkretno, ponekod celo mejno, da bi dosegli miselni premik obiskovalca. Prikazujemo nekaj, česar nočemo imeti, in s tem spodbudimo k razmisleku. Kot kontrast pa notranje stene komunicirajo rešitev problema, prikazujejo svežino, pozitivno alternativo neprijetni zunanjosti.

Obiskovalcu želimo dati občutek glede cilja in smisla čiščenja doma, ki je sicer nepriljubljeno opravilo. Prepriča nas širši kontekst zdravega, čistega, prijetnega doma, v katerem prepoznamo dejanske koristi zase.

Institut Prevent MOS desno 2
Komunikacija na zunanjih stenah vzpodbuja razmišljanje
Institut Prevent MOS stojnica s sprednje strani
Sporočila, s katerimi se lahko poistoveti vsak obiskovalec
Institut Prevent stojnica MOS spredaj 2
Modri paneli na prehodih nakazujejo na rešitev
Institut Prevent MOS leva stran stojnice
Imejte čist in svež dom
Institut Prevent MOS pogled na tloris
Tlorisni pogled na stojnico
Institut Prevent MOS notranjost stojnice
Logo podjetja iz umetne trave

Grafični koncept in komunikacija

Zunanje stene z uporabo črno-bele grafične obeležbe (šok efekt) in s konkretiziranimi sporočili komunicirajo resnice o nečistoči, pred katerimi bi si najraje zatisnili oči: kakšen zrak dihamo v zaprtem prostoru, kaj vse je v spalnici okoli nas, pa tega ne vidimo, kaj pomeni, da čistila vsebujejo kemikalije, kaj se skriva v otroški sobi. Štiri zunanje površine nagovarjajo štiri ciljne skupine: alergike, družine z novorojenčki, navdušence nad zdravjem, ljubitelje hišnih živali. Ustvarjen je vtis neprijetnega okolja, v katerem si ne želimo živeti – čeprav se v resnici zavemo, da živimo v njem. 

Stojnici z razgibano, domačno arhitekturno zasnovo in svežimi grafičnimi elementi komunicirata profil podjetja, ki mu je mar za naše zdravje in kakovost bivanja. Cilj je imeti čist, svež in zdrav dom, kar je tudi look&feel sejemskega prostora. 

Institut Prevent MOS spredaj levo
Institut Prevent MOS pogled z vrha na levi del

Stranski paneli z grafično preprosto zeleno-modro (korpo barvi) obeležbo nakazujejo prehod v pozitivno plat zgodbe sejemskega prostora. V “mehurčkih”, ki simbolizirajo dišečo čistočo in svežino, komunicirajo rešitve iz neznosnega stanja, prikazanega zunaj. Sporočila komunicirajo očiščen dom, čist zrak, odsotnost kemikalij, zeleno ekologijo. 

Notranje stene so popolno nasprotje zunanjosti: tu smo v čistem, svežem, zdravem domu; vse je tako, kot bi moralo biti. Takšno okolje dosežemo z uporabo izdelkov EV 3000i in Aerocide. 

Osrednja stena komunicira glavno marketinško sporočilo: Vaš dom je odraz tega, kako skrbite zase. Namen sporočila je povabilo k razmisleku. Uporabljena grafika zelenega gozda izraža svežino, pozitivno usmerjenost, perspektivo. V kotičku za sestanke je domač, prijeten ambient. 

V osrednji del sejemske stojnice je umeščen talni logotip iz trave, ki z vseh vidnih vpadnih točk pritegne pozornost. Trava je uporabljena v podporo svežini, ki jo odseva stojnica. Na logotip je postavljen prozoren pleksi nosilec, na katerem sta predstavljena oba izdelka. 

Robni paneli izpostavljajo ključne lastnosti in koristi obeh izdelkov. Izdelka sta predstavljena z vrhunsko fotografijo, ki daje vtis visoke vrednosti in prefinjenosti. Lastnosti so prikazane v opazni barvni grafiki. Kotiček, namenjen izdelkoma, komunicira njuno izjemnost, ki je dokazljiva, preverljiva in ima garancijo. 

Logotipi podjetja in izdelkov so postavljeni na dobro vidnih lokacijah.

Leseni deli dodajo z dinamično razporeditvijo in premišljeno umestitvijo celotnemu sejemskemu prostoru občutek domačnosti in prijetnosti ter stojnico dodatno razgibajo. Vse skupaj dopolnjujejo tudi nameščene luči in tla, ki s svetlostjo komunicirajo čistost in higieno. 

Institut Prevent MOS koncana stojnica 2
Prozorna podstavka za izdelke ne jemljeta pozornosti logotipu na tleh
Institut Prevent MOS koncana stojnica 1
Opozorila na kemičnih izdelkih za čiščenje so zgovorna; pa jih jemljemo resno?
Institut Prevent MOS koncana stojnica 3
Na notranjih stenah sta podrobneje predstavljena oba izdelka
Institut Prevent MOS koncana stojnica 5
Na podstavka iz pleksi stekla bosta postavljena ponujena izdelka
majica_institut_prevent1

Obeležba oblačila

S premišljeno obeležbo oblačilo postane prepoznaven oglas na dveh nogah; je učinkovita in v bistvu najcenejša reklama, ki je stična točka s širokim bazenom potencialnih strank.

Smiselno je, da naročnik posredujete kakšen cilj bi želel zasledovati z obeležbo oblačila oz. kakšen občutek naj oblačilo posreduje. Ta občutek se nato prevede v vizualno in sporočilno komunikacijo.

majica_institut_prevent2
Resnica boli
Prigode iz zakulisja
Ne zatiskajte si oči pred škodljivimi čistili

Matej (Pe) uploada predlog grafike, ki pojasnjuje, kako nevarna so čistila v resnici. Še sam se čudi svojemu predlogu: "Ufatatatata!"
Matej (Pu) komentira: "Jedrska centrala Prevent!"
Vsi: "ROFL!"

V kreativnem procesu se dobre ideje nikoli ne rodijo kar v trenutku. Včasih se razvijajo in rastejo, a enkrat dozorijo. Najboljše prepoznamo po tem, da odzvanjajo še dolgo po tem, ko je sejemski projekt končan. Včasih jih najdemo tudi na brošurah.

Matej Puklavec

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.