Sejemska stojnica Pax Stele na Christmas World Frankfurt

Sejemska stojnica svečarstva Pax


Prepričljivo in konkretizirano prikazati vrednost sveč visoke kvalitete, in sicer tako v ambientalnem segmentu kot klasični asortiment.
Komunicirati visoko strokovnost podjetja in njihovo tradicijo.
Ustvariti prijetno vzdušje, umirjeno atmosfero domačnosti; hkrati tudi classy nivo.

Vsebinska izhodišča naročnika

  • Osvežena obstoječa podoba sejemskega nastopa, po kateri so med obiskovalci že prepoznavni; brez revolucionarnih sprememb.
  • Poudarek na svečah na tekoči vosek, tj. na Lunah in Lun'cah. Barvna lestvica, rešena lahko tudi v grafiki. Raznolika barva plastike je konkurenčna prednost.
  • Na stojnici naj bodo predstavljen tudi t. i. rezervni deli, mdr. vložki za svečke, stojalo za stenj, in sicer za boljšo ponazoritev glavnega artikla potencialnemu kupcu.
  • Plečnikove sveče za dvigovanje vrednosti – komunicirajo kvaliteto, craftmanship, tradicijo.

Pax je vedno podpiral razvoj, bil korak naprej; sodelujejo pri razvoju panoge. Poudarek na tradiciji, to vliva zaupanje.

Zastavljena projektna naloga


Sejem Christmasworld, Frankfurt, 25.–29. 1. 2019
Primarni namen sejemskega nastopa je predstavitev programa – »push« na sveče na tekoči vosek, barvna lestvica,
t.i. rezervni deli. Osvojiti večji delež trga.

  • velikost stojnice 7 m x 3,5 m
  • 2 stranici odprti (oblika črke L)
  • skladišče
  • 2x niša za sveče
  • 2x miza in stoli
  • obstoječi pult
  • dvignjena tla
Fotografija originalnih Plečnikovih vzorcev

Zakaj imamo taki radi sveče? Zakaj jih sploh prižigamo? Kdaj jih prižigamo; kolikokrat, koliko sveč naenkrat? Na kaj nas sveče asociirajo, ali je bistvo sveče pravzaprav plamen, njegova barva, toplina?

Bistvo sveče je toplina, svetloba, to nam posreduje plamen – sveče prižigamo zaradi plamena, ta komunicira človeškost, sporoča, da je tudi v temi svetloba, daje neko pozitivno naravnanost, svetle točke tudi v temnih trenutkih, je nekaj pozitivnega. Ko pomislimo na svečo, pomislimo na prižgano svečo, na plamen in njegovo toplino.

Sveče so žive luči (living lights), zato jih ne more nadomestiti baterijski plamen in tudi osvetlitev z žarnicami je čisto nekaj drugega. Sveča mora biti prižgana, da je njen učinek pravi, da posreduje svoje sporočilo.

Prižiganje sveč da ambientu neko ponotranjenost, da se umirimo, osredotočimo. Prižiganje sveč v prostorih je priljubljeno tudi zaradi danskega načela hygge (domačnost, udobnost, prijetnost).
 

Kako bi lahko uporabili in komunicirali Plečnikovo tradicijo? Kaj nam sporoča dejstvo, da je prišlo do sodelovanja med Plečnikom in Steletovimi? Kakšna je bila vloga svečarjev v tistem času, so bili percipirani kot navadni obrtniki ali kot ene vrste umetniki? Bistvo tega sodelovanja je, da gre za inovativne obrtnike, ki so se povezali z umetniki in ustvarjali sveče kot umetniške predmete, kot umetnost.

Raziskovanje Plečnikovega materiala in gradiva iz Lectarjeve hiše: kakšni motivi so bili uporabljeni, iskanje detajlov, ki komunicirajo plemenito tradicijo.

Ob raziskavi trga oz. intervjuvanju kupcev ugotovimo, da poudarjajo, da Paxove sveče na tekoči vosek res dolgo gorijo, da ni ostanka, da je menjava kartuše preprosta. Tak način menjave se jim zdi tudi ekološki. Modularnost poudarijo kot prednost.
 

Opis komunikacije in grafičnega koncepta

Feel & look, ki smo ga želeli doseči

Sejemska stojnica ustvari prijetno vzdušje udobja, umirjenosti, celo neke vrste pravljičnosti. Človeška figura našteto poudari, zaokroži in vdahne življenje. Ustvarimo atmosfero, ki poleg domačnosti komunicira tudi visoko estetsko vrednost (in s tem kvaliteto) ter z izbranimi detajli poudari žlahtno tradicijo.
Komunikacija na več nivojih podpre glavno sporočilnost miru in prijetnosti ter zelo konkretno ponazori vrednost razstavljenih izdelkov. Uporabljena srebrna barva sledi glavnim trendom za leto 2019.
Celoten sejemski nastop je zasnovan kot širša zgodba, ki jo je mogoče peljati naprej ne samo na naslednjih sejemskih predstavitvah, ampak tudi v celostni grafični podobi in predstavitvah v tiskovinah (katalog, letaki).
 

Sejemska stojnica Pax Christmas World 1
Sejemska stojnica ustvari prijetno vzdušje udobja
Sejemska stojnica Pax Christmas World 2
Sejemska stojnica ustvarja atmosfero domačnosti
Sejemska stojnica Pax Christmas World 3
Sejemska stojnica komunicira visoko estetsko vrednost
Sejemska stojnica Pax Christmas World 4
Stojnica z zbranimi detajli poudari žlahtno tradicijo

Glavna stena povabi k razmišljanju o tem, kaj pravzaprav ustvari naš občutek miru in prijetnosti, kaj je tisto, kar v naše življenje zares vnese občutek udobja. S premišljeno izbrano človeško figuro povabimo, da z lučjo, tj. s prižgano svečo, v življenje vnesemo drugačno izkušnjo domačnosti, prijetnosti. Topla človeška dlan objema Lun'co v beli netransparentni različici, tj. je uporabljen dejanski Paxov izdelek. Ustvarjeno je nekoliko mistično, poduhovljeno vzdušje, katerega glavno sporočilo sta mit in prijetnost. V ozadju grafične obeležbe so kot potisk uporabljeni motivi s Plečnikovih sveč oz. načrtov zanje.

Levi panel z nišo za izdelke je v celoti namenjen ambientalnemu programu (Lune in Lun'ce). S claimom, da si obarvajte posebne trenutke, poziva k uporabi izdelkov, ki ustvarijo barvito vzdušje, ko si želimo nekaj posebnega. Luna, Paxova inovacija, je konkretno predstavljena z vsemi prednostmi. V grafični obeležbi je uporabljena žlahtna srebrna barva s potiskom, vzetim iz Plečnikovih skic za sveče. Tudi obroba niše za sveče je vzeta iz Plečnikovih skic.

Vrata skladišča so namenjena korporativni komunikaciji: Pax predstavljamo kot razvijalca, oblikovalca, izdelovalca in dobavitelja na globalni ravni.

Stene skladišča poudarjajo tradicijo, tj. da razstavljavec ni od včeraj in ima bogato znanje o izdelavi sveč. V grafični obeležbi je narejen kolaž fotografij Plečnikovih sveč in gradiva iz arhivskega dela Lectarjeve hiše. Močno vizualno sporočilnost podpre trditev, da gre za inovativne obrtnike oz. rokodelce – komuniciramo žlahtno tradicijo in bogat know-how podjetja. V zgornjem desnem delu je kot vodni tisk uporabljen nekdanji znak blagovne znamke Pax.
 

Desni panel z nišo za izdelke konkretizira prednosti Paxovih sveč: precej dlje gorijo, ni ostanka parafina, ne sajijo, gorijo tudi v vetru in dežju. Lastnosti so navedene pod pomembnim claimom celotne stojnice, tj. da so sveče žive luči. Kakor na levem panelu je v grafični obeležbi uporabljena žlahtna srebrna barva s potiskom, vzetim iz Plečnikovih skic za sveče; tudi obroba niše za sveče je vzeta iz Plečnikovih skic. V nišah je dovolj prostora, da so na urejen način predstavljeni vsi izdelki in t. i. rezervni material. Omogočen je preprost dostop do sveč, da se izdelek pokaže zainteresiranemu kupcu.

Grafična obeležba sejemskega prostora izhaja iz ustvarjanja umirjenega, kontemplativnega vzdušja s pridihom pravljičnosti. V potisku so uporabljene dejanske Plečnikove skice, kar je ne samo pika na i, ampak postavlja celotno zgodbo na višji nivo. Uporabljeni vzorci lahko delujejo kot elegantna tekstura, dekoracija ali kot optični učinek. Vsakdo od nas jih lahko vidi po svoje, s tem stojnica intuitivno komunicira z obiskovalci, jih pritegne, da se ustavijo, raziskujejo, kaj je tisto, kar pravzaprav vidijo.
 
Ustvarjeno je povezano sejemsko okolje, zaokrožena zgodba, ki s svojo enotnostjo pomirja in hkrati komunicira celovitost sejemskega nastopa. Zadaj stoji nekdo, ki točno ve, kaj dela, saj nič ni prepuščeno naključju.
Uporabljene srebrna, modra in rjava barva delujejo domačno in hkrati elegantno. Ustvarjajo elegantni look in premium ambient. To še dopolnjujejo nekoliko dvignjena tla v mehki sivi barvi. Logotip podjetja je uporabljen na vseh ključnih mestih, kar zagotavlja vidljivost ne glede na smer prihoda obiskovalcev.
 

Izhodišča za razvoj celostne grafične in marketinške podobe ter tiskovin

Priprave sejemskega nastopa smo se lotili celovito in večnivojsko. Na poti do predloga postavitve smo preučili številne detajle iz dejavnosti ter zgodovine podjetja in tudi poti za razvoj celovite marketinške sporočilnosti. Narejena poglobljena raziskava in izdelava sejemskega nastopa so odprli možnosti za razvoj »sejemske zgodbe« na drugih marketinških segmentih.

Logotip podjetja in oblikovni elementi

V arhivskem gradivu smo naleteli na dve uporabi blagovne znamke Pax, ki bi ju bilo vredno uporabiti pri razvoju podjetja. Obe obeležbi komunicirata žlahtnost in sta visoko estetski. S posodobitvijo in osvežitvijo bi iz obeh lahko dobili znaka, ki na subtilen, a učinkovit način komunicirata vse to, kar Pax dejansko je.

V potisku grafične obeležbe smo uporabili elemente Plečnikovih skic, narejenih za dekoracijo sveč v sodelovanju s Paxom. Gre za večne, brezčasne likovne elemente, ki komunicirajo visoko kvaliteto izdelkov ter navezavo na umetnost, ne samo na rokodelsko tradicijo. Predlagamo, da se elementi v stilizirano obliki uporabijo v nastajajočih marketinških gradivih. To bo povezalo sedanjo produkcijo s preteklostjo ter celotni Paxovi zgodbi dvignilo vrednost.

V arhivskem gradivu smo naleteli na dve uporabi logotipa Pax
Obe obeležbi komunicirata žlahtnost in sta visoko estetski
V grafični obeležbi smo uporabili elemente Plečnikovih skic
Plečnikove skice predstavljajo večne, brezčasne likovne elemente
Predlog kataloga Pax sveč

Predstavitveni katalog

Osrednji motiv človeške figure s prižgano Lun'co in sloganom »Candles are living lights« je odličen zasnutek komunikacijsko širše in marketinško učinkovite zgodbe. Izhajamo iz nekega prazničnega, hkrati intimnega in domačnega vzdušja. Komuniciramo prijetnost s pridihom pravljičnosti, nekoliko skrivnostna zgodba posreduje toplino in mir ter je hkrati primerna za ambientalni in t. i. nagrobni program.
 

Zasluženo
Prigode iz zakulisja
Krača in hmeljev smoothie

Jaka piše z montaže: "3 ... 2 ... 1 ..." in pošlje fotografije zmontirane stojnice.
Matej (Pu): "Sexy!"
Matej (Pe): "Yeeeeaaah!!
Julija: "Popolno, kot da bi Damjan in Jaka delala."
Nekaj sekund za tem, prileti fotografija iz zakulisja.
Damjan: "Zasluženo! :P"
 

Ups ...

Ob prihodu v sejemsko halo, nas je na prostoru, kjer bi morali začeti z montažo stojnice, čakala že postavljena stojnica. Nekdo je namesto v hali 11, postavil stojnico v naši hali. Pravijo na sejmišču, da kaj takega še niso doživeli v 18 letih.
 

Damjan Šemrl

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.