Izhodišča za razvoj celostne grafične in marketinške podobe ter tiskovin
Priprave sejemskega nastopa smo se lotili celovito in večnivojsko. Na poti do predloga postavitve smo preučili številne detajle iz dejavnosti ter zgodovine podjetja in tudi poti za razvoj celovite marketinške sporočilnosti. Narejena poglobljena raziskava in izdelava sejemskega nastopa so odprli možnosti za razvoj »sejemske zgodbe« na drugih marketinških segmentih.
Logotip podjetja in oblikovni elementi
V arhivskem gradivu smo naleteli na dve uporabi blagovne znamke Pax, ki bi ju bilo vredno uporabiti pri razvoju podjetja. Obe obeležbi komunicirata žlahtnost in sta visoko estetski. S posodobitvijo in osvežitvijo bi iz obeh lahko dobili znaka, ki na subtilen, a učinkovit način komunicirata vse to, kar Pax dejansko je.
V potisku grafične obeležbe smo uporabili elemente Plečnikovih skic, narejenih za dekoracijo sveč v sodelovanju s Paxom. Gre za večne, brezčasne likovne elemente, ki komunicirajo visoko kvaliteto izdelkov ter navezavo na umetnost, ne samo na rokodelsko tradicijo. Predlagamo, da se elementi v stilizirano obliki uporabijo v nastajajočih marketinških gradivih. To bo povezalo sedanjo produkcijo s preteklostjo ter celotni Paxovi zgodbi dvignilo vrednost.