Steklarna Hrastnik Ambiente pogled spredaj desno

Sejemska stojnica za namizno steklo Hrastnik 1860

Stojnica obiskovalcem sporoča vrednost, ki jo Steklarna Hrastnik prek razvojnih projektov nudi kupcem.

Razdeljena je na dva logična sklopa:

  1. unikatno oblikovani izdelki in
  2. družine serijskih izdelkov. 

 

Opis koncepta

Krajšim srečanjem so na sprednji strani stojnice namenjene tri okrogle mize s štirimi stoli in barski stoli ob točilnem pultu. Bolj poglobljenim sestankom smo namenili dva sklopa nekoliko udobnejših sedežev s klubskimi mizami.

Razstavni prostor smo ob hojnicah delno omejili s pregradami, ki usmerjajo poti obiskovalcev in znotraj stojnice ustvarjajo občutek zaprtega prostora, a ne ovirajo pogledov. V vsaki od štirih pregrad smo predvideli vitrino, namenjeno predstavitvi posebej izpostavljenih tehnik ali izdelkov.

Komunikacija na stojnici učinkuje na različnih ravneh. Na prvi ravni so sporočila, ki jih obiskovalec razbere že ob približevanju stojnici – pojasnijo mu, s kakšno vsebino se srečuje. Druga raven komunikacije vodi obiskovalca k delom ponudbe, ki ustrezajo njegovim interesom, tretja raven komunikacije pa je namenjena opisom izdelkov in tehnik dekoracije ali obdelave. 

 

Stojnica je oblikovana kot več medsebojno povezanih področij različne namembnosti, nanizanih okoli centralnega stebra. Ob steber smo umestili tudi skladišče in bar, s čimer smo dosegli, da so prostori s predstavitvami različnih izdelkov smiselno in pregledno nanizani po celotni stojnici. Grafična podoba stojnice je umirjena, saj je za dinamiko poskrbljeno že s samo konstrukcijsko zasnovo. Vsi konstrukcijski elementi stojnice so leseni, bodisi iz masivnega lesa ali lesno vlaknenih plošč.

Steklarna Hrastnik Ambiente pogled z leve

Vsebina stojnice

Sprednja stena je namenjena komunikaciji na ravni podjetja. Pod logotipe smo umestili krovni slogan “Manufacturing for world’s leading beverage and tableware brands”; ta obiskovalcu pove, da gre za stojnico proizvajalca, ki dela z vodilnimi blagovnimi znamkami. 

Predstavitev izdelkov na stojnici se deli na dve področji. Družinam serijskih izdelkov je namenjena leva polovica stojnice. Krovni slogan tega segmenta ponudbe poudarja vrednost vtisa, ki ga dodelani izdelki pustijo na končnem kupcu v hotelu, restavraciji ali trgovini: “The only decoration that we kiss over and over.” Unikatno oblikovani izdelki pa so predstavljeni na levi polovici stojnice. Unikatno oblikovani kozarci so predstavljeni kot ponudba v baru. 

Ker gre za izdelke visokega kakovostnega razreda, morata biti na taki ravni tudi podoba in ponudba bara – profesionalni barman, ki gostu ne streže samo pijače, pač pa tudi doživetje – bodisi s pripravo kave, vode ali koktejla. Slogan, ki podpira težnjo po popolnosti izdelkov v tem segmentu ponudbe, je: “Perfection is a lot of little things done passionately.”

Desni del zadnje stene je namenjen predstavitvi razvojnih projektov. Slogan, ki na prvi ravni nagovarja ta segment naročnikov, je: “Never let them forget that you’re different than the rest."

Steklarna Hrastnik Ambiente pogled na desni bok

Grafična podoba 

Z uporabo dveh nevtralnih odtenkov sive in črne ter z minimalnimi barvnimi poudarki v oranžni barvi ustvarja dovolj nevtralno ozadje, da so razstavljeni izdelki in komunikacija v obliki fotografij tisto, kar na stojnici pritegne pozornost. Vse barve izhajajo iz celostne grafične podobe podjetja, tako da je podoba stojnice usklajena z vsemi ostalimi marketinškimi materiali. Logo podjetja je na sprednji in desni strani uporabljen v svoji osnovni obliki “HRASTNIK 1860”, na desni strani pa smo za poudarjeno žlahtnost grafične podobe uporabili njegovo minimalistično obliko - “H”.

Tehnični opis

Vse vidne površine in robovi elementov konstrukcije so finalno obdelani in zaključeni. Grafični elementi so izdelani z neposrednim tiskom ali lepljenjem izrezov iz barvnih ali potiskanih folij. Osvetlitev stojnice izpostavlja izdelke, razstavljene v nišah in vitrinah. Dodatna svetila so nad mesti za sestanke, nad slogani in sporočili v grafiki sten. Na ostalih delih stojnice je svetloba nekoliko pridušena. Vsi stekleni deli stojnice so izdelani iz kaljenega stekla. Talna obloga je laminat v dveh odtenkih lesenega dekorja, položen v vzorcu, ki odraža konstrukcijske elemente na vrhu stojnice. 

Steklarna Hrastnik Ambiente pogled z leve spredaj
Antracitno siv del stojnice za predstavitev serijskih izdelkov
Steklarna Hrastnik Ambiente pogled spredaj desno
Črn del stojnice za predstavitev razvojnih projektov
Steklarna Hrastnik Ambiente šank
Postrežba v kozarcih, ki so jih izdelali za uveljavljene znamke
Steklarna Hrastnik Ambiente prostor za sestanke
Prostor za poglobljene sestanke na udobnih sediščih
Steklarna Hrastnik Ambiente tlorisni pogled
Tlorisni pogled kaže na pretočnost stojnice
Je kdo slišal za turško kavo Illy?
Prigode iz zakulisja
Neizkoriščen tržni potencial

Žiga uploda predogled stojnice.
Matej (Pu): "Kul, sam džezva mi pri Illy šalčkah ni najboljša izbira ... Illy je sinonim za espresso, kozarčki pa tudi."
Matej (Pe): "Pol džezva itak nima kej delat tam … sem mislil da imajo kakšno novo sorto za turško, pa je Hrastnik naredu kozarčke."
Žiga: "Hey u guys r looking at it wrong ... :P ... untapped market potential ... a veš kolk Turkov pride na te sejme :P ... hec ... menjam džezvo."
Matej (Pe): ":D"

Komentar naročnika na predlog stojnice

CGP
Zelo lepo usklajena s CGP.
Daje PREMIUM občutek.
Ravno dovolj oranžne barve za poudarek.

BAR
Komunikacija do kupcev s postavitvijo BARA je super, bolj se poigra z idejo DOŽIVETJE ob pitju pijač.
Že pridobivamo ponudbe za strežbo.
Prosimo vključite opremo bara (kavni aparat, hladilnik, umivalnik…) v najem. 

Mateja Š. Dimic

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.