Zgodbe, ki prinašajo uspeh

Dobro zastavljena marketinška vsebina je pot do bodočega partnerja ali končnega kupca.

Anamorfna perspektiva Megamobil
Anamorfna perspektiva Megamobil

Edinstvena, vizualno privlačna predstavitev, ki pritegne obiskovalce. S pomočjo optičnih iluzij stojnica izstopa v množici, spodbuja interakcijo in radovednost ter učinkovito predstavlja izdelke ali storitve na inovativen način, povečuje angažiranost in ustvarja trajen vtis.

Stojnica Elrad
Premium stojnica za predstavitev podjetja Elrad Group.

Stojnica Elrad Group je bila oblikovana z združitvijo funkcionalnosti in estetske dovršenosti. Dinamični elementi, kot sta pergola in transparentna stena, so prostoru dodali vizualno odprtost. Podosvetljene niše so elegantno izpostavile izdelke, medtem ko je premišljena uporaba barv in osvetlitve ustvarila sodoben, premium videz, ki je pritegnil obiskovalce.

Stojnica z velikansko prirobnico
Tesnila za tiste, ki se želijo znebiti ubežnih emisij
Donit sejemska stojnica pticja perspektiva
Pogled od zgoraj

Sveža, dinamična, moderna in ambiciozna sejemska stojnica s svojim videzom in komunikacijo na vsakem nivoju sporoča: »Donit na trgu ni več le podjetje srednjega ranga, ki deluje kot sledilec, ampak si zasluži sloves zaupanja vrednega "A-brand" trendsetterja.«

Sejemska stojnica Petrol za sejem Dom
Potrebujete energetsko rešitev za vaš dom?
Razstavni prostor Petrol
Ponudba energetskih rešitev v prijetnem okolju hiše
Pogled na stojnico z njene daljse strani
Komunikacija na daljši stranici stojnice

Primarni cilj je predstaviti Petrolove rešitve za dom, ki vključujejo tako ponudbo energentov kot energetskih rešitev, e-mobilnosti in tehnologij za pametni dom. Sejemski prostor naj daje občutek domačnosti s poudarkom na lesu kot glavnem materialu.
Stojnica naj vsebuje močne statemente, ki pojasnijo, da je Petrol energetski center: one-stop-shop in zato stičišče brezskrbnega udobja.

Flaška ujeta v Augmented Reality postane doživetje, ki pusti vtis

S svežim pristopom smo oblikovali poslovna novoletna darila, kjer smo Flaško predstavili na inovativen način. Z analizo potrošniških trendov smo oblikovali premišljen koncept, izpostavili značilnosti izdelka in spretno vključili storitev Augmented Reality.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Jaka
Logistika

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.

Damjan
Vodja montaž

S pravim orodjem je vse mogoče.

Miloš
Vodja prodaje

Prvi korak je najtežji. In najdaljši.

Jelka
Administracija

Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.

Julija
Direktorica

Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.

Kristina
Računovodstvo

Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.

Žiga
Industrijski oblikovalec

Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.

Maja
Marketing

Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.

Matej
Arhitekt

Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.

Matej
Grafični oblikovalec

Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.