Julija: »Matej, barve, tipografija, kompozicija ... vse je še za dodelat.«
Matej (Pe): »Weš de, mam že nrjen ;).«
Julija: »Zlata ribica, hvala!«
Matej (Pu): »Zgleda, da smo lihkar rešili problem, kako klicat koga izmed naju. Jaz sem Matej, ti boš pa Goldi. Al pa Fiš. Kar ti je ljubše!«
Matej (Pe): »:D Pol že raje Fiš!«
Zeleni kras - logotipi za posamezna področja
Cilj
Cilj projektne naloge je bil oblikovati logotipe za posamezna področja znotraj produkta Zeleni kras.
K oblikovanju smo pristopili celostno: zasnovati učinkovite logotipe, ki drug drugega dopolnjujejo, se sestavljajo ter hkrati podpirajo krovno zgodbo Zelenega krasa. Prvi ravni grafične komunikacije smo želeli dodati dve ravni sporočilnosti, in sicer povabilo oz. poziv k akciji ter domiselno poimenovanje področja. Logotipi naj bodo na vseh sporočilnih področjih zasnovani modularno in odprto – lahko se poljubno sestavljajo, hkrati pa so možne morebitne nadgradnje z dodatnimi področji.