image fotografija prenovljenih etiket piskar

Idejna zasnova posodobitve embalaže Piskar

Kategorija klasičnih vrečk za odpadke vsebuje veliko število med seboj zelo podobnih izdelkov, vendar pa so med njimi razlike v nekaterih lastnostih, ki jih mora kupec z etikete jasno razbrati. Glavni namen etikete je ustrezno podajanje ključnih informacij za uporabnika. Predlog je oblikovan tako, da je preprosto razširljiv na vse izdelke znotraj posamezne kategorije in tudi na ostale kategorije.

Izhodišča naročnika

Embalaža naj delujejo sodobno, inovativno, premium in naj nagovarja (tudi) mlajšo populacijo. Izpostavljene naj bodo glavne prednosti produktov:

  • vrečke so izdelane iz recikliranih materialov in jih je mogoče ponovno reciklirati;
  • v ponudbi so dišeče vrečke;
  • potrošnik lahko izbira med vrečkami s trakom ali brez traku;
  • vrečke so vzdržljive;
  • vrečke so proizvedene v Sloveniji.

Osnovni podatki, tj. volumen, dimenzije, št. kosov, ... naj bodo na embalaži jasno vidni.

fotografija obstoječe embalaže Piskar

Oblikovni predlog - ki je razširljiv na vse izdelke znotraj posamezne kategorije in tudi na ostale kategorije -  s prilagajanjem glavnih elementov doseže potrebno razlikovanje med posameznimi produkti, obenem pa ohranja pomembno oblikovno konsistenco na nivoju vseh izdelkov krovnega podjetja.

Pri postavitvi osnovnih elementov in njihovi velikosti ter medsebojnih razmerjih smo predvsem upoštevali dejstvo, da je pri večini vrečk naenkrat viden le cca. 50 mm širok pas etikete.

grafični predlog prenove etikete piskar
šablona za prenovo etiket

Šablona

Najpomembnejša informacija za kupca je velikost oz. litraža vrečke, zato je ta podatek najbolj izpostavljen, prevzame pa tudi vlogo pomembnega tipografskega oblikovnega elementa. Poleg glavne informacije so jasno nanizani bistveni podatki o produktu, poleg teh pa je predviden prostor za ikone oz. piktograme, ki dodatno izpostavijo nekatere lastnosti ali podajo nove informacije. Piktogrami/ikone še niso razvite in so v nadaljevanju samo nakazane.

 

Barvna struktura in grafični vzorec

Etikete so zastavljene dvobarvno.
Za celotno kategorijo običajnih vrečk za smeti je predvidena enotna barvna podlaga v ozadju. Skupaj s podatki o volumnu vrečke, pa se spreminja druga barva, t.j. barva pasic in vzorca. Z barvo se preminja tudi vzorec na etiketi.

Z enotno podlago dosežemo večjo prepoznavnost izdelkov med policami, saj dobimo konsistentno podobo. Prav tako se do neke mere med seboj poenoti barvno zelo pester nabor izdelkov.

grafični predlog prenove etikete piskar1
Glavni namen etikete je podajanje ključnih informacij
grafični predlog prenove etikete piskar2
Pri večini vrečk je naenkrat viden le 50 mm širok pas etikete
grafični predlog prenove etikete piskar3
Najpomembnejša informacija za kupca je velikost oz. litraža vrečke
grafični predlog prenove etikete piskar4
Poleg litraže so jasno nanizani bistveni podatki o produktu
zelene sporale
Vzorec na etiketi lahko sestavljajo abstraktne podobe - organske linije
rdeče linije
Vzorec na etiketi lahko sestavljajo abstraktne podobe - geometrijski liki
vijolične linije
Vzorec na etiketi lahko sestavljajo konkretne oblike s sporočilno vrednostjo


Grafični vzorec na etiketi lahko sestavljajo popolnoma abstraktne podobe (packe, organske linije, ...), geometrijski liki (spirale, krogi, pike, linije, ...) ali pa bolj konkretne oblike, ki imajo tudi sporočilno vrednost za kupca.
Pri odišavljenih vrečkah je to npr. vzorec sestavljen iz stiliziranih cvetov, listkov, ipd.
Vzorec je, poleg barve, ključni element, s katerim dosegamo razlikovanje med posameznimi produkti in v nadaljevanju ponuja mnoge možnosti za prilagoditve in aplikacije na različne medije.

Tisto nekaj več

Celostna prenova embalaže pomembno vpliva tudi na samo podobo podjetja in obratno, embalaža produktov odseva tudi podobo podjetja. Ker podjetje Piskar teh smernic (še) nima, je ob projektu preoblikovanja etiket primeren trenutek, da se osveži oz. dodela tudi celostna grafična podoba podjetja.
Nastavljen vizualni koncept za etikete ponuja široke možnosti nadgradnje in uporabe tudi v celostni grafični podobi podjetja.
Nastala je ideja o osvežitvi obstoječega logotipa. Upoštevali smo osnovna načela obstoječega logotipa - na sodoben način je ohranjen kaligrafski oz. rokopisni značaj pisave, kar sporoča dolgo tradicijo podjetja, hkrati pa predstavlja podjetje s sodobnimi tehnološkimi rešitvami.

 

star in nov logotip piskar
Colorful garbage
Prigode iz zakulisja
Tipkanje je 'krete****'

Matej (Pe): »Evo, prvi koncept, colorful garbage 😊.«
Matej (Pu): »Ideja mi je zanimiva, moti me dodatna barva, ki si jo vpeljal pri pasu v sredini. Se mi zdi, da je "overload". Sploh, če si zraven predstavljam še barvne vrečke na katere gredo te etikete. Sicer so mi pa podlage in koncept fajn in ima potencial. Se mi zdi manjši "korak v prihodnost" za naročnika.«
Matej (Pe): »V bistvu se v vsem strinjam s tabo (rofl)!«
Julija: »Da se vama da pisat, jaz bom kar poklicala.«
Matej (Pu): »Tipkanje je bolj karantensko, kot klicanje :D«
Julija: »Sem prebrala 'kretensko'«.

 

Podjetje Piskar bo s sistemom produktov in produktnih skupin svoje izdelke smiselno uredilo in strukturiralo, etikete pa bodo razločevalni element v trgovini, kar bo bistveno vplivalo na pozitivno percepcijo podjetja, hkrati pa pozitivno vplivalo na prodajo za nadaljnjih nekaj let.

Miloš Mihajlovič

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.