Avto se pripelje iz mesta

Kreativna zasnova kampanje Vozim na metan

Energetika Ljubljana je distributer plina metan CNG, ki je izjemno gorivo za avtomobile. Izjemno zaradi ekonomičnosti in čistosti.
Nagovarjamo ljudi, ki so v procesu nakupa avtomobila in so vsaj pomislili na katerega od alternativnih pogonov. Ti ljudje so tehnično razgledani, ekonomični in preudarni. Ciljni skupini bi radi sporočili, da je nakup avtomobila na metan dobra izbira. S tem nakupom bodo postali odjemalci Energetike Ljubljana.

V današnjem svetu se je težko znajti v poplavi raznovrstnih informacij in podatkov, zato so zgodbe izjemno učinkovito strateško in trženjsko orodje. Z njimi postanemo prepoznavni, dodelane zgodbe podjetje ločijo od konkurence, ljudi se dotaknejo in zato si jih zapomnijo.

Kreativna zasnova kampanje »Vozim na metan« vključuje:

  1. vizualno komunikacijo (podobe, simboli, barve, tipografijo, grafični dizajn in sistem uporabe),
  2. verbalno oz. marketinško komunikacijo (slogane, krovna besedila).
     

Cilj kampanje »Vozim na metan« je ustvarjanje zgodbe, s katero naročnik na marketinško sodoben način doseže prepoznavnost v javnosti.

Razvijemo ga kot razširitev CGP, kot njegovo nadgradnjo in nadaljevanje. Zaradi atraktivne zgodbarske zasnove ima širšo uporabnost ter seže na več komunikacijskih kanalov oz. funkcionira v širših rabah.

Šablona za kreiranje sloganov kampanje Vozim na metan

Kampanja temelji na ustvarjanju zavedanja glede na to, da ljudje ne poznajo različnih prednosti različnih pogonov, in je osredotočena na koristi vožnje oz. nakup vozila CNG. Glavna sporočila oz. headlini so tako oblikovani v zapomnljivem slogu, ki vzbudi pozornost in zanimanje.

Podporna oz. razlagalna sporočila so izobraževalna in tehnična ter zapisana na način, da je nakup vozila CNG vedno najboljša izbira, če ga primerjamo z ostalimi vozili na alternativni pogon.

Pri oblikovanju naslovnih in pojasnjevalnih trditev smo povezali plin CNG in relevantne koristi za kupca. Smiselno je, da ima vsaka trditev nadaljevanje na spletu, kjer je posamezno dejstvo oz. trditev podrobneje razložena.

Slogani za oglaševalsko kampanjo Energetika CNG
Urejen gospod v srednjih letih

Persona

  • Zrel moški
  • Izobražen
  • Analitičen
  • Informiran
  • Ekonomičen
  • Preudaren

Tehnični entuziast, ki je v nakupnem procesu novega avta in je že kdaj pomislil na alternativne vire pogona.

Podoba

Glavni motiv kampanje je vozilo.

Namenoma ni predstavnik nobene od prepoznavnih blagovnih znamk. Njegova podoba komunicira običajno, a sodobno vozilo. Z zeleno-modro barvno kombinacijo pa dodatno še čisto in ekološko, a vendar alternativno vozilo, ki za razliko od ostalih vozil na alternativni pogon z lahkoto podpre globoko zasidrane potovalne navade.

Tehnično je vozilo 3D-model, ki se ga lahko uporablja v različnih pogledih, barvah idr. ter uporabi v najrazličnejših primerih tržnega komuniciranja.
 

CNG vozilo - zelena tehnologija
Glavni motiv kampanje
Drevo na travniku v akvarel tehniki

Okolje

Fotografije so obdelane s tehniko akvarela.

Gre za nežno tehniko, ki še tako izstopajoče barve ali oblike v original fotografiji, ki sicer jemljejo preveč pozornosti, spremeni v pastelne (voda + pigment) in jih utiša. S tem fokus kampanje ostaja na vozilu. Svet okrog realnega vozila tako postane nekoliko idiličen, boljši, čistejši, takšen, kot si ga želimo v prihodnosti.

Akvarel je tudi sicer priročna tehnika v oblikovanju, saj je na ta način z novimi vizualnimi podobami kampanja enostavno nadgradljiva in razširljiva.
 

Konkurenčne prednosti

Za konkurenčne prednosti, ki jih je smiselno komunicirati in so v prid odločitvi za nakup vozila CNG, smo izbrali fotografije, ki vizualizirajo koristi za kupca.

Glavne prednosti:

  1. več voženj oz. prihranki
  2. manj emisij
  3. serijska vozila
  4. parkiranje v podzemni garaži
  5. domača polnilnica
  6. doseg
  7. trend

Da bi dosegli cilj zapomnljive in prepoznavne kampanje, je bilo treba podobe in glavna sporočila poenotiti, in sicer na način, da je kampanjo mogoče nadgraditi in razširiti v isti maniri in s tem ohraniti konsistentnost in prepoznavnost.
 

Avto CNG na vožnji na podeželju
Več voženj
Avto CNG se pelje na podeželje
Manj emisij
Proizvodnja linija izdelave vozil CNG
Serijska vozila
Parkiran avto pred sodobno hišo
Domača polnilnica
Avto se pelje iz mesta
Trend
Tovornjak se vozi po podeželju
Več voženj B2B
Tovornjak se pelje iz mesta
Trend B2B
Oglas kampanje CNG Vozim na metan v reviji

Barve in podlaga

Osnovni barvi, ki ju uporabljamo, sta svetlo modra in svetlo zelena. Izbrana odtenka komunicirata čistost, ekološkost in sodobnost. Tekst je zapisan v črni oz. sivih barvah, da dosežemo želen in ustrezen kontrast. Dodatne barve izhajajo iz CGP-ja Energetike Ljubljana. Za podlago vseh glavnih vizualov je uporabljen rahlo teksturiran papir, ki vse grafične elemente med seboj subtilno poveže.
 

Ikone

Za poudarke v promocijskih materialih uporabljamo enostavne ikone. Ikone so pomembni grafični elementi, ki pritegnejo pozornost bralca, razbijejo monotonost besedila in z likovno govorico pojasnijo mesta, na katera želimo opozoriti ali jih pojasniti.
 

Oglas v reviji in šablona za pripravo novih oglasov

Primeri uporabe

  • Brošura
  • Oglas v reviji
  • Billboard
  • Citylight
  • Pristajalna spletna stran
Brošura
Billboard
Citylight
Digital
CNG - Vozim na metan
Prigode iz zakulisja
Vse je nametan

Pride žena domov. Hiša v razsulu. Zagleda moža, ki brezskrbno leži na kavču, in reče: "Saj je vse nametan".
On pa si misli: "V kuhinji se pasulj kuha na metan, v garaži se avto polni na metan, ogrevanje je na metan."

To je lahko samo krovna awareness kampanja za firmo. Kreativna zasnova kampanje za gorivo CNG mora temeljiti na vozilu.

Matej Peternelj

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.