Priročnik celostne grafične podobe Alpod

Nadgradnja močne blagovne znamke Alpod

Podjetje Alpod, znan specialist za talne obloge, je spoznalo potrebo po osvežitvi svoje marketinške pojavnosti in identitete. Zaupali so nam, da izvedemo celovito prenovo njihove grafične podobe, ki ne le da odraža njihove vrednote, temveč tudi odgovarja na potrebe sodobnih potrošnikov. Naša kreativna ekipa je razvila novo celostno grafično podobo, ki je usmerjena v oblikovanje močne in trajne povezave med blagovno znamko Alpod in njenimi strankami. S tem smo Alpod-u pomagali, da postane prepoznavnejši, bolj dostopen in relevanten v vedno konkurenčnejšem okolju.

Identiteta blagovne znamke

Identiteta blagovne znamke je otipljiv odraz njene osebnosti, ki se izraža v vseh vidikih njenega delovanja. Pove nam, za kaj se blagovna znamka zavzema, v kaj verjame in zakaj sploh obstaja. Vsaka blagovna znamka nosi s seboj zgodbo, ki odraža njene vrednote in poslanstvo, kar omogoča potrošnikom, da se z njo povežejo na globlji ravni. Blagovno znamko definira, kako jo vidijo potrošniki, in to v veliki meri oblikuje njihovo mnenje ter zaupanje do nje. V preteklosti so se kupci pogosto osredotočali predvsem na širino ponudbe in ceno, vendar se je ta paradigma bistveno spremenila. Danes potrošniki iščejo predvsem izkušnjo – tisto edinstveno in nepozabno, ki jih bo povezala z blagovno znamko. Zato blagovna znamka ni le ime ali logotip; postane čustveni okus, ki potrošnikom ostane po interakciji z izdelkom, storitvijo ali podjetjem. Ta izkušnja lahko zajema vse od kakovosti izdelka, uporabniške izkušnje, do načina, kako podjetje komunicira s svojimi strankami in gradi emocionalno vez, ki vodi do večje zvestobe in ponovnih nakupov. Potrošniki se z blagovno znamko poistovetijo in jo dojemajo kot del svoje identitete, kar povečuje njeno vrednost in pomen v njihovih življenjih.

Izhodišče

Izhodišče za rebranding podjetja Alpod je predstavljala potreba po izboljšanju prepoznavnosti v konkurenčnem okolju talnih oblog. Alpod je želel ustvariti čustveno povezavo s strankami ter jasneje opredeliti vrednote in osebnost blagovne znamke, ki vključujejo odgovornost, zanesljivost in inovativnost. Cilj podjetja je bil razviti močno blagovno znamko, ki presega celostno grafično podobo in izraža svoje vrednote, stališča, značaj in poslanstvo, kar omogoča prepoznavnost v različnih okoljih. Čeprav se blagovna znamka s časom spreminja, ohranja ključne značilne poteze. Poleg tega je bila potrebna prenova celostne grafične podobe, da bi se uskladila z aktualnimi trendi in kulturo podjetja, ter razvoj strategije, ki upošteva izkušnje in potrebe kupcev. 

LEGO Serious Play

LEGO Serious Play je inovativna metoda, ki združuje igro in učenje ter omogoča udeležencem, da izražajo svoje ideje, razmišljanja in rešitve skozi modeliranje z LEGO kockami. Ta pristop ne le da vključuje zabavno in interaktivno komponento, temveč tudi spodbuja globoko refleksijo in analizo, saj udeleženci pri gradnji modelov pogosto odkrijejo nove vpoglede v svoje misli in občutke. Z modeliranjem svojih idej postanejo bolj angažirani in aktivni udeleženci procesa, kar vodi do bolj odprte in ustvarjalne komunikacije.

Pogosto se uporablja v poslovnem okolju za razvoj strategij, timsko dinamiko in spodbujanje kreativnosti. Pomaga pri jasnem opredeljevanju ciljev, oblikovanju strategij ter krepitvi sodelovanja med člani ekip, saj vsak udeleženec prispeva svoj del v skupni viziji. Uporaba kock tudi olajša razpravo o težkih ali občutljivih temah, saj se lahko udeleženci lažje izražajo preko modelov, namesto da bi se osredotočali na verbalno komunikacijo. Metoda postaja dragoceno orodje za organizacije, ki želijo povečati angažiranost svojih zaposlenih in spodbujati inovativno razmišljanje.

Osebnost in vrednote

Alpod se osredotoča na ustvarjanje blagovne znamke, ki odraža njeno osebnost in vrednote, ki jih goji v vsakodnevnem delovanju. Njihov pristop temelji na globokem razumevanju potreb strank, kar jih spodbuja, da so prilagodljivi in odprti za nove priložnosti. Z močnim občutkom za odgovornost in vztrajnostjo se Alpod zavzema za odličnost v vseh svojih izdelkih in storitvah. Njihova široka izbira talnih oblog odraža željo po inovacijah in kakovosti, kar dodatno krepi njihovo identiteto. Alpod se zaveda, da so vrednote, kot so zanesljivost in etika, ključne za gradnjo zaupanja pri potrošnikih. Ta usmeritev jih vodi k oblikovanju trajnih odnosov, ki temeljijo na skupnem spoštovanju in zadovoljstvu strank. S tem Alpod ne le izpolnjuje pričakovanja svojih uporabnikov, temveč tudi oblikuje pozitiven vpliv v svoji industriji.

Vrednote 1
Vrednote podjetja Alpod
Vrednote 2
Vrednote podjetja Alpod
Vrednote 3
Vrednote podjetja Alpod
Alpod razvoj logotipa na belem ozadju
Razvoj logotipa Alpod
Animacija logotipa Alpod
Animacija logotipa Alpod

Logotip

Logotip podjetja Alpod je ključen element njegove vizualne identitete, ki močno vpliva na prepoznavnost in ugled blagovne znamke. Pri rebrandingu je bil logotip zasnovan z namenom, da ne le odraža vrednote podjetja, temveč tudi simbolizira kakovost in trajnost njegovih izdelkov. Nova zasnova vključuje stilizirane gore (Alpe), ki ponazarjajo povezanost blagovne znamke z naravo in njenimi temeljnimi vrednotami v industriji talnih oblog. Ta simbolika ni le estetska, temveč tudi funkcionalna, saj pomaga potrošnikom takoj prepoznati blagovno znamko v množici konkurentov. Logotip je bil zasnovan z minimalističnim pristopom, kar mu omogoča enostavno uporabo na različnih platformah, od tiskovin do digitalnih medijev. Preprosta in čista oblika logotipa povečuje njegovo berljivost in omogoča, da se brez težav prilagodi različnim velikostim in kontekstom. Vzporedno s to estetiko je nova tipografija logotipa izbrana tako, da dopolnjuje celostno grafično podobo in dodaja sodoben pridih.

Tipografija

Druga pomembna sprememba je tipografija. Prejšnja različica je uporabljala bolj tradicionalen tipografski slog, medtem ko nova tipografija izžareva sodobnost in eleganco, kar ustreza ciljem blagovne znamke in njeni usmeritvi k njihovim vrednotam. Ta sprememba krepi vizualno identiteto podjetja in izboljšuje berljivost.

Barvna paleta

Nazadnje se je prilagodila tudi barvna paleta. Stara paleta je bila sestavljena iz živahnih in kontrastnih barv, nova pa se osredotoča na bolj umirjene in sofisticirane tone, predvsem rdeče in sive, kar dodaja občutek profesionalnosti, ter funkcionira s trenutnimi standardi notranjega oblikovanja in posledično z željami njihovih strank.

Ker grafična podoba ni le logotip

Pri rebrandingu podjetja Alpod smo ponovno potrdili, da grafična podoba obsega več kot le logotip; vključuje celotno vizualno identiteto podjetja. Zato smo poskrbeli tudi za prenovo CGP priročnika, ki služi kot temeljni dokument za dosledno uporabo vseh vizualnih elementov, ter predstavlja skupek vseh prenovljenih materialov. Ta priročnik jasno opredeljuje smernice za uporabo logotipa, tipografije in barv, kar omogoča enotnost v vseh komunikacijskih materialih.

Poleg tega smo obnovili tudi poslovne tiskovine, ki vključujejo vizitke, dopisne liste in promocijske materiale, kar je pripomoglo k profesionalni in usklajeni podobi podjetja. Pomemben del rebrandinga je bilo tudi označevanje poslovnih prostorov, kjer smo implementirali novo grafično podobo na način, ki strankam omogoča enostavno orientacijo in hkrati poudarja kakovost in strokovnost Alpodove ponudbe. S temi koraki smo zagotovili, da je nova vizualna identiteta dosledno prisotna v vseh aspektih poslovanja, kar krepi prepoznavnost in zaupanje v blagovno znamko. 

Prenova celostne grafične podobe
Prenova darilnega programa
Prenova poslovnih prostorov: prej
Prenova poslovnih prostorov: potem
Komunikacijska strategija 1
Komunikacijska strategija "Korak"
Komunikacijska strategija 2
Komunikacijska strategija "Korak"
Komunikacijska strategija 3
Komunikacijska strategija "Korak"

Veliki koraki podjetja Alpod

Sveža vizualna podoba podjetja Alpod sama ne zadostuje; nujno je, da jo podpiramo z učinkovitim marketingom in komunikacijo. Marketinška komunikacija podjetja Alpod temelji na konceptu "koraki", kar simbolizira dinamiko in gibanje, ključni lastnosti blagovne znamke. Vsa sporočila in promocijski materiali so zasnovani tako, da odražajo idejo napredovanja – od prvega stika s potrošnikom do končne odločitve o nakupu. Poudarjanje korakov v komunikaciji ne le da ustvarja močno vizualno povezavo, temveč tudi prenaša sporočilo o zanesljivosti in podpori, ki jo Alpod nudi svojim kupcem. Ta pristop omogoča, da stranke občutijo napredek in rast, kar krepi njihovo zaupanje v blagovno znamko ter spodbuja dolgotrajne odnose. 

Podobe

Premikanje in gibanje sta osrednji ideji pri oblikovanju vizualnih elementov za Alpod. Koncept "koraka" je tesno povezan s človeškim doživetjem, zato iščemo slike, ki prikazujejo življenje z vidika uporabnika. To pomeni, da prikazujemo vsakdanje situacije ljudi in živali oziroma sledi, ki jih puščajo za seboj. Tla morajo izgledati kar se da prefinjeno, obenem pa želimo, da slike prikazujejo srečne ljudi in živali, ki cenijo svoje talne obloge. Tu je pomembno, da se ti liki ne le premikajo po tleh, temveč se tudi sproščajo, igrajo, uživajo v glasbi ali športu. Ta pristop pri strankah vzbuja željo po takem načinu življenja, kar presega zgolj potrebo po menjavi talnih oblog.

Podobe 1
Podobe podjetja Alpod
Podobe 2
Podobe podjetja Alpod
Podobe 3
Podobe podjetja Alpod

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.