Unior logotip na tiskovini

Vizualna prenova in marketinška pojavnost podjetja Unior

Celostna grafična podoba in marketinška pojavnost sta ključno orodje za dosego konkurenčne prednosti na trgu. Za podjetje Unior, ki se ukvarja z razvojem ročnih orodij, odkovkov in strojegradnjo sta oblikovanje in identiteta temeljnega pomena pri gradnji močne blagovne znamke. Konsistentna uporaba osnovnih grafičnih elementov in gradnikov zagotavlja enoten videz, ki prispeva k utrjevanju in ohranjanju vrednot podjetja. Upoštevanje zastavljenih smernic omogoča ustvarjanje skladne podobe podjetja na vseh komunikacijskih nivojih, kar dodatno krepi zaupanje in prepoznavnost podjetja Unior med potrošniki.

Projektna naloga

Projektna naloga za osvežitev celostne grafične podobe Unior je bila zasnovana z namenom okrepitve položaja blagovne znamke na trgu. Glavni cilji so vključevali ustvarjanje sodobne podobe in zagotavljanje doslednosti v komunikaciji ter povečanje angažiranosti strank, predvsem na področjih, s katerimi se ukvarjajo njihove persone oziroma ciljne publike. V tem procesu so logotip, slogan in modra barva, ki so osnovni elementi znamke Unior, ostali nespremenjeni, saj predstavljajo velik del njihove tradicije in prepoznavnosti. Obstoječe elemente je bilo potrebno podpreti z osveženo barvno paleto in posodobljenimi grafičnimi elementi. Z uvedbo novih smernic smo podjetju Unior zagotovili prenovljeno konsistenco, ki krepi njegovo prepoznavnost in identiteto na trgu. Projektna naloga predstavlja celovit pristop, ki Uniorju omogoča prilagoditev sodobnim tržnim razmeram ob hkratnem ohranjanju svojih temeljev in tradicije.

Izhodišče

Naše izhodišče je bila osvežitev celostne grafične podobe, pri čemer smo se, poleg razvoja korporativne podobe podjetja in njegovih divizij, osredotočili predvsem na program Ročnega orodja, za katerega smo pripravili nadgradnjo grafične podobe ter poglobljeno marketinško komunikacijo. V procesu osvežitve smo zagotavlili jasno in učinkovito komunikacijo, ki nagovarja končne potrošnike ter upošteva njihove potrebe, strahove in želje. Nova grafična podoba odraža kakovost izdelkov in čustveno povezanost z uporabniki. Oblikovali smo strategijo, ki poudarja inovativnost, funkcionalnost in zanesljivost ročnega orodja Unior ter podpira tradicijo in omogoča rast v prihodnosti.

Hierarhična struktura divizij Unior:
Jasna diferenciacija in korporativna identiteta

Unior je sestavljen iz treh ključnih divizij, naša naloga pa je bila vzpostaviti pravilno hierarhijo teh programov, da bi Unior ostal prepoznaven na korporativnem nivoju. Z jasno hierarhijo smo omogočili diferenciacijo med posameznimi programi, kar strankam olajša razumevanje podjetja in povečuje prepoznavnost blagovne znamke. Hkrati smo ohranili enotnost in doslednost celostne grafične podobe, kar krepi identiteto podjetja, ter divizije na korporativnem nivoju predstavili kot enakovredne, katerih nadpomenka ostaja Unior.

Hierarhija logotipov 1
Korporativni (obstoječ) logotip na mreži
Hierarhija logotipov 2
Vertikalni logotipi posameznih divizij
Hierarhija logotipov 3
Horizontalni logotipi posameznih divizij
Hierarhija logotipov 4
Logotip s pripisom podjetja posamezne divizije
Hierarhija logotipov 5
Korporativni logotip z divizijami

Stvari so postale resne ... skozi igro :)

Lego Serious Play

Lego Serious Play je inovativna metoda, ki uporablja Lego kocke za reševanje problemov, spodbujanje kreativnosti in izboljšanje komunikacije v skupinah. Udeleženci z gradnjo modelov izražajo svoje misli, ideje in občutke, kar spodbuja aktivno sodelovanje. Ta pristop omogoča vizualizacijo kompleksnih konceptov in razvoj strategij ter raziskovanje različnih perspektiv. Pomembna uporaba te metode je določanje arhetipa podjetja, kar pripomore k razumevanju njegove identitete in vrednot. Pogosto se uporablja v poslovnem okolju za načrtovanje, timsko delo in inovacije, saj ustvarja odprto in varno okolje za izražanje mnenj, kar vodi do boljših rešitev in odločitev.

Arhetip, osebnost in vrednote

Bistvo arhetipa je, da ga ljudje opisujejo na podoben način, kar vodi do jasne in dosledne percepcije blagovne znamke. Razumevanje teh arhetipov omogoča Uniorju, da oblikuje strategije in komunikacijo, ki odražajo njegovo bistvo ter se povezujejo z uporabniki na čustveni ravni. S tem arhetip postane vodilo za oblikovanje vseh vidikov delovanja podjetja, kar krepi zaupanje in povezanost s strankami. V tej fazi lahko razmišljamo in zastavimo tudi najpomemnejše vrednote, ter s skupkom vsega določimo samo osebnost podjetja Unior.

Lego Serious Play

Osvežitev celostne grafične podobe 

Pri osvežitvi celostne grafične podobe podjetja Unior smo izvedli ključne spremembe, ki so okrepile prepoznavnost blagovne znamke. Nova barvna paleta vključuje enako modro, kot do sedaj, izgled pa smo nadgradili z niansami sive in antracit barve, kar ustvarja sodobnejši videz. Postavitev informacij je bolj organizirana, kar omogoča hitrejše razumevanje vsebine, medtem ko uporabljene sodobne pisave povečujejo profesionalnost. V novem dizajnu so dinamični vizualni elementi, ki bolje odražajo naravo dela v Uniorju. Komunikacija je jasna in učinkovita, tako na korporativnem nivoju, kjer gre predvsem za neke poslovne materiale, kot tudi na ostalih nivojih, kjer nagovarja končne potrošnike ter upošteva njihove potrebe. Te spremembe prispevajo k privlačni podobi Unior, ki uspešno komunicira s ciljnim občinstvom.

Osvežitev celostne grafične podobe 1
Dopisni list in vizitka
Osvežitev celostne grafične podobe 2
Letak predstavitve divizij Unior
Osvežitev celostne grafične podobe 3
Delovodnik/Planer Unior
Osvežitev celostne grafične podobe 4
Stenski koledar Unior

Barvna paleta in tipografija

Odločitev za antracitno in sivo barvo v celostni grafični podobi Unior temelji na sodobni estetiki in občutku profesionalnosti. Te nevtralne barve omogočajo odlične kontraste, simbolizirajo moč in stabilnost ter zagotavljajo prilagodljivost v različnih kontekstih, kar krepi Uniorjevo zavezo k kakovosti in inovacijam. Poleg barv je ključna tudi izbira tipografije; uporabljena pisava Termina, ki je bila sicer že del grafične podobe, združuje moderno berljivost z estetsko privlačnostjo, kar dodatno poudarja Uniorjevo zavezanost k odličnosti in doslednosti v komunikaciji.

Grafični vzorci in teksture

Vzorci in teksture v osvežitvi grafične podobe Unior temeljijo na tradiciji in dolgoletnih izkušnjah ter inovativnosti, ki jo podjetje nenehno razvija. Vsak vzorec in tekstura sta skrbno zasnovana, da predstavljata specifične aspekte Uniorjevih produktov in procesov, dodatno dodajata dinamiko in gibanje, kar izboljšuje estetski vtis celostne grafične podobe. Tako postanejo ne le dekorativni elementi, temveč tudi pomembna komunikacijska orodja, ki podpirajo Uniorjevo sporočilo o kakovosti in zanesljivosti. Vsak od treh programov podjetja Unior ima svoj specifičen vzorec, ki se odraža tudi v vseh tiskovinah in materialih. Vzorci in teksture pa so pomemben del vseh prenovljenih materialov.

Barvna paleta in vzorec
Prenova embalaže
Prenovljen izgled embalaž Unior
Prenova embalaže 2
Prenovljen izgled ovitkov Unior
Prenova embalaže 3
Prenovljen set orodja Unior
Prenova embalaže 4
Prenova kartončkov Unior

Embalaža

Embalaža Unior je predstavljala ključni element celostne grafične podobe, ki odraža kakovost in inovativnost podjetja. Prenovljena embalaža združuje funkcionalnost in estetski dizajn, kar zagotavlja zaščito izdelkov ter hkrati privlačno predstavitev na trgu. Vse to prispeva k močnejši povezavi med Uniorjem in njegovimi strankami, saj embalaža postane prvi stik potrošnika s podjetjem in njegovimi izdelki. Vsako embalažo krasi izdelku primern vzorec, ki se direktno navezuje na izdelek, katerega obdaja. Z nekaj dodatnih tiskarskih tehnik smo lahko embalaže podjetja Unior dvignili na nivo, ki odraža najvišjo kakovost, saj le tako lahko konkurira samemu produktu in ga tako tudi predstavi v najboljši možni luči.

3D vizualizacije

3D vizualizacije prinašajo številne prednosti, ki pomembno vplivajo na različne industrijske panoge. Omogočajo realistične in podrobne prikaze izdelkov, prostorov ali konceptov, kar strankam olajša predstavljanje končnega rezultata in povečuje verjetnost nakupa. Z boljšo komunikacijo med oblikovalci, inženirji in strankami zmanjšujejo možnosti za napačne interpretacije in pospešujejo odločanje. Hkrati so 3D modeli enostavni za prilagoditev, kar omogoča hitro izvajanje sprememb v dizajnu, učinkovito pa se uporabljajo tudi v trženjskih materialih, kar povečuje privlačnost in angažiranost potrošnikov, ter omogočajo hitro ustvarjanje in testiranje prototipov, kar poskrbi za boljše razumevanje funkcionalnosti še preden se izdelek dejansko izdeluje. V marketingu pa so odlična odskočna deska za izdelavo kreativnih oglasov, kjer jih z uporabo naprednejših programov za urejanje fotografij lahko popeljemo na še višji nivo, obenem pa izpostavimo vse prednosti in uporabe samega izdelka.

Fotografija in vizualizacija na antracit ozadju
Primerjava fotografije in 3D vizualizacije: fotografija/vizualizacija
3D vizualizacija na antracit ozadju
Primerjava fotografije in 3D vizualizacije: skreirana vizualizacija
3D vizualizacija overlay na antracit ozadju
Primerjava fotografije in 3D vizualizacije: dodelava vizualizacije

Kreativna uporaba fotografij

Z inovativnimi pristopi k fotografiranju, kot so dinamične kompozicije in kreativna osvetlitev, fotografije ne le da prikazujejo izdelke, temveč tudi pripovedujejo zgodbe, ki resonirajo s strankami. 

Uporaba realnih situacij in aplikacij izdelkov v fotografijah omogoča potrošnikom, da se lažje povežejo s ponudbo in si predstavljajo, kako bi ti izdelki obogatili njihovo vsakodnevno življenje. Tudi, če gre za obstoječe fotografije, ki so na videz popolnoma običajne, jih premišljena obdelava lahko popelje na višji in bolj dinamičen nivo.

Kreativna uporaba obstoječih fotografij

Pravilna komunikacijska strategija glede na zastavljene cilje

Komunikacijska strategija za blagovno znamko Unior je zasnovana na temeljih identitete, osebnosti, vrednot, arhetipov in izzivov uporabnikov (person), ki predstavljajo ključne elemente njenega prepoznavnega značaja. Jezikovni slog je naravnan k jasnosti in dostopnosti, kar omogoča, da se sporočila učinkovito prenesejo na ciljno publiko. Strategija temelji na moči Uniorja v ponudbi najbolj kakovostnega in zanesljivega orodja, ki omogoča dosego izjemnih rezultatov. Poudarek je na reševanju zahtevnih nalog in premagovanju ovir, kar spodbuja pogum in odločnost pri uporabi izdelkov. Zmagovitost se odraža v občutku uspeha in zadovoljstva, ki ga Unior prinaša uporabnikom. S tem je komunikacija zasnovana tako, da navdihuje in motivira, kar krepi zaupanje in zvestobo do blagovne znamke.

Persone 

Persone so fiktivni profili, ki predstavljajo ciljne uporabnike blagovne znamke, kar pomaga pri razumevanju njihovih potreb, želja in vedenj. V primeru Uniorja smo oblikovali več person, ki odražajo različne tipe uporabnikov ročnega orodja, od profesionalnih obrtnikov do domačih mojstrov. Vsaka persona je bila zasnovana na osnovi demografskih podatkov, življenjskega sloga in specifičnih izzivov, s katerimi se soočajo pri izbiri in uporabi orodij. Ta pristop nam omogoča, da bolje prilagodimo komunikacijske strategije in marketinške aktivnosti, saj lahko nagovarjamo potrebe in pričakovanja posameznih skupin. Z razumevanjem njihovih motivacij in preferenc lahko Unior razvija izdelke in sporočila, ki so relevantna in privlačna za končne potrošnike, kar posledično povečuje angažiranost in zvestobo blagovni znamki.

Marketinški materiali

Ob upoštevanju zastavljenih ciljev in pravil vizualne identitete se lahko oblikujejo marketinški materiali, ki učinkovito izražajo blagovno znamko ter njeno zavezanost k kakovosti in inovacijam. Prenova teh materialov je bila usmerjena v razvoj strategij za dosledno in privlačno predstavitev izdelkov ter sporočil blagovne znamke. Ti materiali vključujejo brošure, letake, plakate, embalažo in digitalne vsebine, ki jasno predstavljajo prednosti ročnega orodja Unior. S poudarkom na kakovosti, zanesljivosti in inovativnosti so marketinški materiali usklajeni s celostno grafično podobo podjetja, kar zagotavlja dosledno sporočilo na vseh kanalih. Vsebine so oblikovane z jasnim in dostopnim jezikom, ki nagovarja ciljno publiko ter izpostavlja rešitve za njihove specifične potrebe. Poleg tega spodbujajo čustveno povezanost z blagovno znamko, kar krepi zaupanje in zvestobo uporabnikov. S tem pristopom Unior učinkovito komunicira svoje vrednote in utrjuje svoj položaj na trgu.

Marketinški letak tiskovina
Marketinški letak: prej
Marketinški letak tiskovina 2
Marketinški letak: potem
Marketinški letak tiskovina 3
Kadrovski oglas: prej
Marketinški letak tiskovina 4
Kadrovski oglas: potem
Marketinški letak tiskovina 5
Akcijski letak: prej
Marketinški letak tiskovina 6
Akcijski letak: potem
Spletna stran 1
Spletna stran: before
Spletna stran 2
Spletna stran: after

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.