Rio Mare Pate

Kampanja ob vizualni prenovi Rio Mare Pate

Za lansiranje prenovljene podobe Rio Mare Pate smo razvili marketinško strategijo s ključnimi vizuali, oznamčenjem polic in POS-stojali. Ključni vizuali temeljijo na dveh konceptih: "kreacija umetnine" in "paleta okusov", kjer so okusi predstavljeni kot barve na slikarski paleti, kar poudarja mediteransko dediščino znamke. Oznamčenje polic črpa navdih iz slikovitih mediteranskih mestec, POS-stojalo pa spominja na vaško tržnico z lokalnimi pridelki. Ti elementi skupaj podpirajo luksuzno naravo izdelkov Rio Mare in povečujejo njihovo privlačnost na prodajnih mestih.

Inspiracija

Navdih za celoten projekt smo črpali iz bogate mediteranske in italijanske dediščine, ki združuje elemente kulinarike, umetnosti in arhitekture. Za ključni vizual nas je navdihnilo slikarstvo, v eni različici paleta, kjer različni okusi paštete postanejo barve, kar simbolizira kreativnost in užitek pri ustvarjanju. V drugi različici ključnega vizuala pa smo se oprli na slikarsko tehniko in žive barve, ki prikazujejo panorame italijanskih mest, kot je Amalfi. Oznamčenje polic črpa inspiracijo iz italijanskih tržnic in ozkih kamnitih ulic, kjer je vsak izdelek skrbno razstavljen, kar poudarja toplino in pristnost tradicionalnega italijanskega načina življenja. POS-stojala so zasnovana kot vozički, ki spominjajo na bogato obložene tržnice, kjer lokalni kmetje ponujajo sveže pridelke, kar krepi povezanost znamke z naravnimi, kakovostnimi sestavinami.

Inspiracija za key visual
Za ključni vizual
Inspiracija za shelf branding in POS-stojala
Oznamčenje polic in POS-stojala
Key visual v nekaj potezah do kulinarične mojstrovine

V nekaj potezah do kulinarične mojstrovine

Zgodba vizuala se razvija s slikarske palete na platno, kjer v ozadju izstopa ikonična panorama Amalfija, prikazana v dveh različnih perspektivah. Ta osupljiva pokrajina poudarja italijansko-mediteranski značaj znamke Rio Mare, medtem ko slikarska tehnika v kombinaciji s sloganom "V nekaj potezah do kulinarične mojstrovine" povezuje ustvarjalnost v umetnosti in kulinariki. Vsak namazan kos kruha postane edinstvena umetnina, kulinarična mojstrovina v nekaj preprostih potezah. Vizual je univerzalen in primeren za pašteto v tubi in oval, saj "poteza" odpira širše interpretacije, ki nagovarjajo različne ciljne skupine in oba načina nanašanja namaza na kruh.

Paleta okusov za kulinarične mojstrovine

Slikarska paleta nadomešča krožnik, pri čemer kupčki paštete postanejo "barve", s katerimi lahko vsakdo ustvari svojo edinstveno umetnino na kruhu, prilagojeno svojemu okusu in željam. Narezani kosi kruha ostajajo nenamazani, s čimer potrošnika vabi k aktivnemu sodelovanju in raziskovanju različnih kombinacij okusov. Osrednji slogan je napisan s fontom, ki spominja na poteze čopiča, medtem ko so robovi vizuala dinamično zaključeni z slikarskimi potezami. Ta celostna zasnova podpira zgodbo o slikarstvu, ustvarjalnosti in individualnem izražanju. Vizual je še posebej primeren za pašteto v tubi, saj logično povezuje tubo z barvami, ki se iztisnejo za kreacijo unikatnih okusov, s poudarkom na osebni kulinarični izkušnji.

Key visual Paleta okusov
V nekaj potezah do kulinarične mojstrovine
malo POS-stojalo Rio Mare Pate

POS-stojala

POS-stojala so zasnovana z jasnim navdihom iz mediteranskega okolja, natančneje iz italijanskih tržnic, kar takoj vzbudi občutek pristnosti in domačnosti. Stojala so oblikovana kot leseni vozički s kolesi, kar vzbuja asociacijo na tradicionalne tržnice in lokalne pridelke. Topli leseni detajli, kamnite podlage in viseča zelišča dodajajo avtentičnost in poudarjajo naravno ter visoko kakovost izdelkov Rio Mare. Barvna paleta in materiali ustvarjajo prijetno, vabljivo vzdušje, ki spodbuja potrošnike k raziskovanju izdelkov na stojalu. Stojala so zasnovana tako, da ne le pritegnejo pozornost, ampak ustvarijo tudi močno čustveno povezavo s potrošnikom, kar podpira zgodbo o svežini, italijanski tradiciji in prefinjenih okusih Rio Mare Pate.

veliko POS-stojalo Rio Mare Pate

Shelf Branding

Zasnova polic je prežeta z mediteranskimi elementi, ki ustvarjajo avtentično in prijetno nakupno izkušnjo. Inspiracijo črpamo iz značilnih ozkih ulic italijanskih mestec, kjer kamniti zidovi, obokani prehodi in pisani izveski ustvarjajo edinstveno vzdušje. Te vizualne značilnosti smo prenesli v dizajn polic, s čimer smo želeli potrošniku približati italijanski način življenja, poln tradicije, topline in preprostih užitkov. Barvna paleta, sestavljena iz naravnih, zemeljskih tonov, kot so topli leseni odtenki in kamniti teksture, vzbuja občutek domačnosti in avtentičnosti. Les in kamen, kot osrednja materiala, dodatno poudarjata kakovost in trajnost, ki jo izraža znamka Rio Mare.

Polična postavitev je oblikovana tako, da ne le vizualno pritegne, temveč tudi ustvari čustveno povezanost s potrošnikom. Potrošnik se med nakupovanjem počuti kot del italijanske zgodbe, kjer je vsak izdelek skrbno izbran in prepojen z bogato kulinarično tradicijo. Takšna postavitev komunicira zgodbo o visoki kakovosti in dolgotrajni dediščini Rio Mare, hkrati pa ustvarja občutek zaupanja in lojalnosti do izdelkov. Skupaj s prepoznavno mediteransko estetiko, oznamčenje polic krepi identiteto znamke in spodbuja prijetno nakupno izkušnjo, ki prepriča s svojo avtentičnostjo in povezavo z italijansko tradicijo.

Shelf branding
Shelf branding triple

Ideja za valentinovo

Za valentinovo smo zasnovali kreativno preobrazbo prepoznavnega logotipa Rio Mare v "Mio Amore," kar izdelku daje romantičen pridih in ustvarja še tesnejšo povezavo z ljubeznijo in nežnostjo. Ta igra besed izkorišča italijanski izvor znamke, saj "Mio Amore" pomeni "moja ljubezen," kar utrjuje emocionalno navezanost na izdelek. Vizualni elementi, kot so srčki in puščice, simbolizirajo ljubezensko tematiko praznika, pri čemer ohranjamo prepoznavno embalažo tunine v oljčnem olju.

Slogan "Od vedno prva" poudarja tradicijo in visoko kakovost izdelkov Rio Mare, ki jih potrošniki prepoznavajo kot prvo izbiro, ko želijo nekaj posebnega. Celoten koncept gradi na kombinaciji ljubezni, kakovosti in italijanske tradicije, kar znamki omogoča, da se z romantično noto približa kupcem. Slogan močno podpira zgodbo o zaupanju in dosledni odličnosti, kar dodatno poveča privlačnost izdelka v času valentinovega.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.