POS-stojalo-za-ogrevalne-sisteme-ogledal-Danfoss

POS-stojalo za električni ogrevalni sistem Danfoss

Stojalo s svojim premium izgledom ogrevalni sistem Danfoss samo še povzdigne na višjo raven. Stojalo je interaktivno in njegova sporočilnost, da gre za ogrevanje, je več kot jasno nakazana. 

 

Vsebinska izhodišča naročnika

Podjetje želi v specializiranih salonih z materiali za strojno inštalacijo in kopalniško opremo predstaviti ne nova, temveč manj poznana produkta, električno talno ogrevanje in ogrevano ogledalo. Oba izdelka želi predstaviti na istem stojalu z argumentom udobja.

  • Življenjska doba produktov je, dokler se uporabniki ne naveličajo kopalnice.

  • Razlog za nakup električnega talnega ogrevanja so hladnejša prehodna obdobja, ko nimaš vpliva na ogrevanje.
  • Garancija na izdelke je 20 let, lahko pokriva tudi strošek menjave ploščic, dela in materiala.
  • Izračun porabe materiala vedno zaokrožiš navzdol, odšteješ prostor, kjer je kad, školjka …
  • Pričakovana izolacija je min. 3 cm. Brez izolacije električno talno ogrevanje ne deluje, izolacija je tako predpogoj.
  • Priporočena temperatura tal je 28 stopinj. Kupci ne smejo pričakovati, da bodo tla topla na dotik. Tla pri tej temperaturi niso mrzla, so mlačna – to je udobje.
  • Talno ogrevanje se ne sme krajšati, treba  je izbrati ustrezno velikost preproge.
  • Pri montaži je treba paziti, da se kabli ne prekrivajo.
  • Najpogostejši priklop ogrevanega ogledala je na stikalo za luč.

Pričakovanja glede stojala so »wow« učinek, interaktivnost, morda delujoči eksponati, para.

POS-stojalo-za-Danfoss-ogrevalna-preproga
POS-stojalo-Danfoss-moodboard1
Koncept 'PARA'
POS-stojalo-Danfoss-moodboard2
Koncept 'TOPLOTA TAL'
POS-stojalo-Danfoss-moodboard3
Koncept 'NEVIDNO UDOBJE'

O čem smo razmišljali?

  • Kako vizualizirati toploto/ogrevanje, pri čemer v primeru električnega talnega ogrevanja dejansko ogrevamo prostor, pri električno ogrevanem ogledalu pa ne ogrevamo prostora, temveč ogledalo, in toplota ne prehaja v prostor. Pri obeh izdelkih ima ogrevanje različen cilj.
  • Kaj si ljudje prikličejo v spomin ob besedi talno ogrevanje? Je to klasično toplovodno ogrevanje ali električno talno ogrevanje?
  • Koliko ljudi sploh pomisli še na katero drugo opcijo kot klasično, vsem dobro poznano, toplovodno talno ogrevanje?
  • Koliko ljudi ob talnem ogrevanju najprej pomisli na višino tlaka in se intuitivno spravi v razmišljanje »to ni zame«? Koliko ljudi ve, da električna talna preproga ne zahteva nobene višine?
  • Kakšno naj bo stojalo, da bo vizualno nagovorilo monterje in končne kupce, tako moške kot ženske?
  • Kakšno naj bo stojalo, ki bo ob boku konkurenčnih v trgovini najbolj pritegnilo pozornost?

Oblikovna zasnova

Stojalo vizualizira nevidno: ugodno in udobno rešitev električnega ogrevalnega sistema za tla in ogledala, ki je v praksi skrita in jo občutimo zgolj zaradi udobja in uporabnega vidika, ki ju izkusimo z njeno uporabo. Forma stojala je sodobna, izčiščena in relativno enostavna, s čimer vlogo sporočilnosti prevzamejo materiali, grafična vsebina in svetlobni učinki. Stojalo s svojo obliko asociira na izsek iz stene, s prehodom v tla. Da ta ponazoritev ne bi bila preveč dobesedna, je v obliko vnešena premišljena doza dinamike v obliki nežnega pregiba stene in mehkega prehoda med steno in tlemi. Gladka površina sprednje strani stojala je na večkotne ploskve razdeljena z vmesnimi fugami in s tem spominja na keramiko. Kovinska konstrukcija stojala je barvana v antracitno temno sivo barvo, v podobnem odtenku je potiskana tudi sprednja površina oz. »ploščice«. Na taki podlagi dobro izstopa tako rdeči logotip Danfoss (izdelan v obliki izreza iz barvnega akrilnega stekla) kot komunikacija v beli barvi, hkrati pa na temni osnovi do izraza pridejo svetlobni učinki: fuge, podosvetljene informacije in osvetljeni grelni element v tleh.

POS-stojalo-Danfoss-fotografija-stojala

Komunikacija

Komunikacija na stojalu je razporejena v več sklopov.
Glavna komunikacija, vidna v nekaj sekundah, odgovori na 3 ključna vprašanja:

  • Kaj je to, kar je na stojalu? OGREVALNI SISTEM.
  • Zakaj bi moralo kupca zanimati? Ker je sistem HITRO ODZIVEN in se ga PREPROSTO VGRADI.
  • Kaj ima kupec od tega? Ogrevalni sistem PREPREČUJE ROSENJE OGLEDAL in OGREJE TLA NA PRIJETNO TEMPERATURO.

Poleg verbalne komunikacije je kupec pred stojalom ves čas v stiku tudi z vizualno komunikacijo. Tako ima ves čas pred očmi zarošeno/odrošeno ogledalo in vizualizacijo toplote, ki skozi fuge prodira v prostor in ga ogreva, stojalo pa razgali tudi talno ogrevanje.
QR-koda poziva kupca k skeniranju, kjer bo na pristajalni strani izvedel več o izdelkih. Izpisan poziv/CTA k skeniranju QR-kode ni potreben, saj QR-koda že sama po sebi nosi uporabniško izkušnjo, da jo je treba poskenirati. Tisti, ki tega ne vedo, jih tudi CTA ne bo pripravil do tega, da to storijo. V tem primeru stojalo ponuja brošuro, ki jo kupec lahko vzame s seboj, saj sta v ta namen vgrajena predala za brošure, ki o izdelkih povedo več.

Pri ogrevanem ogledalu smo izpostavili:

  • 100% učinkovitost proti rošenju;
  • enostavna namestitev;
  • samodejno aktiviranje ob prižigu luči.
     

Pri električnem talnem ogrevanju smo izpostavili:

  • topla tla po 30 minutah;
  • enostavna vgradnja;
  • primerno za prenove;
  • mobilno upravljanje.

Konstrukcija

Nosilna konstrukcija stojala je v celoti izdelana iz jeklenih profilov in jeklene pločevine. Stiki med posameznimi elementi konstrukcije so varjeni. Vsi kovinski deli so elektrostatično lakirani. Čelna stran stojala je izdelana iz akrilne plošče. Sprednjo površino, sicer transparentne akrilne plošče, prekriva grafična obeležba. Njeno površino na manjše plošče, ki dajejo vtis ploščic, delijo rezkani utori. Akrilna plošča je po obeh vzdolžnih robovih osvetljena z LED-svetili rdeče barve, zaradi katerih v površino vrezkani utori sijejo oz. žarijo in s tem ustvarjajo vtis toplote, ki se preliva pod površino. Del obloge na spodnjem delu stojala je transparenten oz. brez grafičnega potiska. Skozi ta del se odpira pogled na ponazoritev električne grelne preproge, ki, ravno tako kot fuge, žari v rdeči svetlobi.

Svetlobni učinki

Prvi svetlobni učinek, ki ga obiskovalec opazi že ob pogledu na daleč, so podosvetljene fuge, ki ponazarjajo toploto. Svetloba v fugah se spreminja (počasno prehajanje močnejših in šibkejših območij osvetljenosti), kar še poveča opaznost in »wow« učinek stojala. Stojalo izpostavlja in pojasnjuje izdelka, ki medsebojno nista neposredno povezana, zato je vsebin, ki jih je treba nanj umestiti, veliko. Da bi komunikacija ostala pregledna, jasna in razumljiva, del podrobnejših informacij o posameznem produktu ni ves čas prisotnih na stojalu, pač pa se intervalno pojavljajo kot dodatna, podosvetljena grafična obeležba.

Nekaj časa so tako na stojalu samo osnovne informacije, del časa so poleg teh vidne še informacije, povezane z ogrevanjem ogledal, del časa pa poleg osnovnih še informacije, povezane z električnim ogrevanjem tal.

Svetloba izpostavlja tudi grelno preprogo pod prozornim delom tal.

POS-stojalo-fotografija-stojala-v-trgovini

Popotnica

V našem podjetju se nam ob ustvarjanju projektov utrnejo razne zamisli, ki so uporabne za nadaljnje kampanje naših naročnikov.
V tem primeru se nam je porodila ideja, kjer predstavljamo težave, ki nastanejo, kadar se v ogledalu ne vidimo, če je to neogrevano in zato zarošeno. Kampanja na hudomušen način spomni ljudi, da ob zarošenem ogledalu lahko močno zgrešimo »cilj«. Tako lahko pri ženskah pride do težav pri nanašanju rdečila ali senčila ali pa pri moških med urejanjem ter jutranjim britjem.
Torej, če se urejate pri zarošenem stojalu, poskusite na poti do izhoda od doma uporabiti še kako ogledalo na poti. Saj veste, da ne bo presenečenj. ;)

POS-stojalo-Danfoss-popotnica-za-nadaljno-kampanijo

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.