Komunikacija
Komunikacija na stojalu je razporejena v več sklopov.
Glavna komunikacija, vidna v nekaj sekundah, odgovori na 3 ključna vprašanja:
- Kaj je to, kar je na stojalu? OGREVALNI SISTEM.
- Zakaj bi moralo kupca zanimati? Ker je sistem HITRO ODZIVEN in se ga PREPROSTO VGRADI.
- Kaj ima kupec od tega? Ogrevalni sistem PREPREČUJE ROSENJE OGLEDAL in OGREJE TLA NA PRIJETNO TEMPERATURO.
Poleg verbalne komunikacije je kupec pred stojalom ves čas v stiku tudi z vizualno komunikacijo. Tako ima ves čas pred očmi zarošeno/odrošeno ogledalo in vizualizacijo toplote, ki skozi fuge prodira v prostor in ga ogreva, stojalo pa razgali tudi talno ogrevanje.
QR-koda poziva kupca k skeniranju, kjer bo na pristajalni strani izvedel več o izdelkih. Izpisan poziv/CTA k skeniranju QR-kode ni potreben, saj QR-koda že sama po sebi nosi uporabniško izkušnjo, da jo je treba poskenirati. Tisti, ki tega ne vedo, jih tudi CTA ne bo pripravil do tega, da to storijo. V tem primeru stojalo ponuja brošuro, ki jo kupec lahko vzame s seboj, saj sta v ta namen vgrajena predala za brošure, ki o izdelkih povedo več.