Kreativno POS-stojalo prenovljene linije Argeta Junior

Za Argetino prenovljeno linijo Junior smo razvili POS stojalo, ki nagovarja mlajše občinstvo s pomočjo lika igrivega račka Juniorja. Ta ikonični junak linije je zasnovan kot otrokov prijatelj in vzornik, ki ga spremlja pri njegovih dogodivščinah, igranju in sanjah. Stojalo je zasnovano tako, da pritegne pozornost otrok ter hkrati nagovarja starše s poudarkom na ljubezni do otrok in kakovostnih izdelkih.

Projektna naloga

Naša naloga je bila ustvariti dve različici stojala, ki izhajata iz enake osnove – manjšo klasiko ter večjo paletno izpostavitev. Stojalo mora otrokom omogočiti interakcijo z likom račka Juniorja, brez neposrednega stika zaradi takratnih omejitev epidemije Covid-19. Prav tako smo morali upoštevati omejen prostor pri trgovcih in pozornost pritegniti v nekaj sekundah, da bi spodbudili spontane nakupe in daljšo pozornost pri starših. V fazi konceptov nam še ni bila predstavljena prenovljena embalaža Argeta Junior, zato smo morali izhajati le iz naše kreativne narave, ter nalogo izvesti "from scratch". 

 

 

Izhodišče 

Lik račka Juniorja je v središču zgodbe, saj predstavlja otrokovega »starejšega brata« – zaupanja vrednega prijatelja, ki ga podpira in varuje pri vseh njegovih pustolovščinah. POS stojalo je zasnovano z namenom, da se približa otrokom, jih popelje v domišljijski svet račka Juniorja in jih skozi igro pritegne k izdelkom na prodajnem mestu, hkrati pa poudarja tudi koristi in kakovost namazov, ki so na voljo za različne priložnosti in obroke.

Predstavitev konceptov

Vsak koncept ima edinstveno tematiko in zasnovo, ki otrokom omogoča vstop v unikaten igriv, domišljijski svet na prodajnem mestu. POS stojala s svojo interaktivnostjo pritegnejo otroško, kot tudi starševo radovednost. Vsako stojalo prinaša svojo zgodbo – od letenja v balonu, raziskovanja gradu, plovbe na ladji sredi valov, do raziskovanja vesolja z raketo. S tem koncepti ustvarjajo edinstveno nakupno izkušnjo, ki presega zgolj izbiro izdelka, in krepijo povezavo kupcev z blagovno znamko Argeta.
 

Grajska pustolovščina

Koncept stojala v obliki gradu predstavlja račka Juniorja in njegovo trdnjavo. Trdna struktura gradu simbolizira zaupanje in zanesljivost, kar poudarja vrednote Argeta Junior. Otrokom omogoča, da se potopijo v svet domišljije, kjer je glavni junak njihov pogumni vitez.

Otroške igrarije

Ta koncept prinaša račka Juniorja v igrivo okolje hiške na drevesu, kar otrokom približa igro v naravi in popolnoma novo pustolovščino. Sestava stojala vključuje različne interaktivne elemente, kot so viseči mostovi in plezalne poti, ki spodbujajo domišljijo otrok in jih vabijo k raziskovanju. Hiška na drevesu simbolizira varnost, toplino in zabavo, hkrati pa predstavlja zdrav in naraven izbor, ki ga namazi Argeta Junior ponujajo otrokom.

Potep z balonom

Stojalo v obliki balona vključuje račka Juniorja, ki se dviguje visoko v nebo, obdan z oblaki. To stojalo simbolizira svobodo, raziskovanje in otroške sanje. S svojim živahnim dizajnom otroke popelje v domišljijski svet, medtem ko staršem subtilno posreduje sporočilo o njihovi izredni kakovosti.

Morski podvig

Stojalo v obliki ladje prikazuje Juniorja na morski avanturi. Valovi, ki obdajajo ladjo, simbolizirajo svobodo in radovednost, kar popolno opiše otroško naravo. Dizajn ladjice pa sporoča svežino in energijo, ki jo Argeta Junior prinaša v otroško prehrano.

Misija: vesolje

Raketa kot stojalo prinaša Juniorja v vesoljski svet, kar simbolizira doseganje novih višin in spodbujanje otroške vedoželjnosti. Dinamičen dizajn stojala je zasnovan tako, da pritegne več starostnih skupin otrok, saj z vesoljsko ekspedicijo nagovarja tudi malce starejše otroke. 

Izbran koncept in izvedba

Po predstavitvi konceptov, smo s stranko ugotovili, da so namreč zelo podobni motivi tudi del prenove samih embalaž. Takrat so nam razkrili njihove prenovljene embalaže, kar nam je omogočilo, da smo s skupnimi močmi lahko stojalo prilagodili do točke, ki se je direktno navezovala na embalažo. Ta igriva postavitev, obdana z oblaki in lebdečimi baloni, pritegne pozornost otrok in jih vabi k raziskovanju izdelkov. Hkrati pa poudarja sporočila, kot so »brez glutena« in »brez konzervansov,« ki so vidno nameščena na balonu.

Izbran koncept - Potep z balonom
Prenovljena embalaža z balonom
Izvedba izbranega POS stojala

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.