airaBELA

Online kampanja Airabela: "Golazen v kotu"

Ideja za digitalno kampanjo "Golazen v kotu" je nastala med razvojem POS-stojala Airabela in predlog zanjo naročniku predstavljen kot popotnica ob zaključku projekta.

Spraševali smo se s čim bi lahko nadomestili oz. dopolnili podobe bivalnih težav v objektih, tj. plesen, odvečna vlaga, neprijetne vonjave, zatohlost, presuh zrak idr. in prišli do ideje o ilustriranih likih. Fotografije problemov so izredno nefotogenične in generične, z vključitvijo simpatičnih ilustracij bi jih učinkovito popestrili, predvsem pa z njimi pritegnili pozornost.

Golazni iz Kotnega dola

Naročniku je bila ideja simpatična, zato smo razvili sedem ilustriranih pošasti oz. golazni, ki ponazarjajo težave v objektih. Te pošasti neprijetnim fotografijam težav v marketinških materialih dodajo ščepec humorja in simpatičnosti.

  • vlago predstavlja: mokrOTO
  • hrup: hrupNIK
  • suh zrak: suhOTA
  • plesen: gljIVA
  • alergije: alERgIK
  • visoko porabo: trošILKA
  • neprijetne vonjave: smRADO
  • rešiteljica vseh težav pa je seveda: airaBELA
mokrOTO
hrupNIK
suhOTA
gljIVA
alERgIK
trošILKA
smRADO

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.