pos-stojalo za prezracevalni sistem

POS-stojalo za prezračevalni sistem Airabela

POS-stojalo mora v maloprodaji v 3 sekundah izpolniti 3 kriterije. 

  1. S svojo obliko vzbuditi pozornost: stojalo je izdelano v obliki hiške. 
  2. Odgovoriti kupcu na vprašanje, kaj je to, kar je na stojalu, in zakaj bi ga moralo zanimati: kako odpraviti probleme, kot so slab zrak, odvečna vlaga, kopičenje vonjav, plesen. 
  3. Pozvati kupca k nadaljnji akciji/aktivaciji: najuspešnejši način odpravljanja vseh naštetih težav je prezračevanje.
     

Vsebinska izhodišča naročnika

Ciljna skupina: veleprodajalci, trgovci, arhitekti, projektanti, monterji. 

Prodaja do končnih kupcev se izvaja izključno prek B2B-mreže. Poslovna odločitev je - biti izključno dobavitelj. 

Stojalo potrebujejo za lokalne decentralizirane prezračevalne sisteme blagovne znamke Siku, katere uvoznik so.

Cilji POS-izpostavitev:

  • povečati prepoznavnost BZ Siku;
  • dvigniti zavedanje ljudi, zakaj so prezračevalni sistemi potrebni;
  • ciljnim kupcem v njihovih maloprodajnih enotah olajšati delo s produktom, saj bo predstavitev na POS-stojalu pomagala pri prodaji.
     

Razlogi/vzroki za nakup prezračevalnega sistema

  • Pretesnenje stavb je že tako dobro, da je treba vlago odvajati.
  • Stara gradnja, kjer ni možno speljati kanalov. Tam je višina stropov 2,4 m. Zaradi tega so edina rešitev lokalni prezračevalni sistemi, brez razvoda cevi.
  • Tehnološke razlike med proizvajalci niso velike. Razlike so v dodatkih, npr:
  1. Wi-Fi (eno napravo lahko brezžično povežemo z njej podobnimi enotami; ena naprava je master, ki koordinira delovanje vseh ostalih);
  2. tedenski timer;
  3. možnost dodajanja boljših filtrov F8;
  4. senzor vlage;
  5. možnost priklopa senzorja CO2, ki se vklopi, ko je stopnja CO2 nad določeno vrednostjo.
  • Proizvajalci večinoma delajo prezračevalne sisteme z zamenjavo zraka 50 m3/uro v najvišji hitrosti, kar pa je povezano z glasnostjo sistema. Airabela želi zrak obrniti v 2 urah v prvi ali drugi hitrosti.
  • Garancija 2 leti. 
pos-stojalo inspiracija 1
Inspiracija - odvečna vlaga
pos-stojalo-inspiracija-plesen
Inspiracija - plesen
pos-stojalo-inspiracija-alergije
Inspiracija - alergije
pos-stojalo-inspiracija-mokrota
Inspiracija - vlažnost
pos-stojalo-inspiracija-nov-dom
Inspiracija - čist, urejen dom
pos-stojalo-inspiracija-mirnost
Inspiracija - dobro počutje doma
Airabela-koncept-1
Koncept "HIŠKE"
Airabela-koncept-2
Koncept "HIŠA SVEŽINE"
Airabela-koncept-3
Koncept "3 HIŠE"

Možne smeri razvoja stojala

Vsi predstavljeni koncepti stojal:

  1. HIŠKE,
  2. HIŠA SVEŽINE in
  3. 3 HIŠE (opcija pozitiv-negativ)

hkrati na istem stojalu komunicirajo »problem-rešitev«. Tako se na vsakem stojalu potrošnik lahko poistoveti s problemom, hkrati pa dobi odgovor na rešitev problema – vgradnja prezračevanja.

pos-stojalo-Airabela-fotografija-izdelanega-stojala

Komunikacija na stojalu

1. raven
Komunikacija problemov: slab zrak, odvečna vlaga, kopičenje vonjav, plesen. Najuspešnejši način odpravljanja vseh naštetih težav je prezračevanje.

2. raven
Potrošnik morda prepozna, da stojalo komunicira naselje hiš, ki imajo različne probleme, ena pa bivalnih problemov nima. Prvi dve imata probleme, povezane z odvečno vlago. Tretja, ki ima v steni vgrajeno prezračevanje, pa je sveža, čista in zdrava. Na vizualni ravni sta tako prvi dve temačni, tretja pa barvna in sveža.
Na tej ravni potrošnik dobi informacijo:
• da je blagovna znamka prezračevalnega sistema Siku pod streho podjetja Airabela;
• da gre za lokalni prezračevalni sistem za naknadno vgradnjo;
• da je prezračevalni sistem Wi-Fi povezljiv.

3. raven
Informacija o subvencioniranju s strani EKO sklada.
Komunikacija koristi prezračevalnega sistema:

  • do 97 % odpadne toplote se pretvori v dovedeno toploto,
  • filtriranje žuželk, prahu in cvetnega prahu,
  • odvzem vlage dovodnemu zraku (tipalo vlažnosti),
  • indikator za menjavo filtrov,
  • vrste objektov, ki jim je prezračevanje namenjeno: hiše, stanovanja, poslovni objekti, hoteli, kavarne, toalete.

Poziv k akciji smo dosegli z odprtim delom stranskega panela, kjer je vgrajen prezračevalni sistem, ki neverbalno poziva, da si ljudje sistem ogledajo v drobovje. Eksponat se s stojala lahko sname, tako da si ga potrošnik lahko pobližje pogleda. Tega sicer ne komuniciramo neposredno, je pa ta možnost dana, kadar je ob stojalu prodajni predstavnik. 

Naročnik je ob predstavitvi konceptov za izvedbo izbral koncept »3 hiše – negativ«. Pri razvoju stojala se je pokazalo, da je koncept »negativ« deloval na stilizirani in izčiščeni osnovi, pri dodajanju konkretne komunikacije in izpeljave zamišljene zgodbe pa je uporaba koncepta »pozitiv« bolj logična in smiselna. 

Stojalo je možno izdelati iz kovine, lesa ali plastičnih plošč ali s kombinacijo vseh naštetih materialov. Ker še nismo preučili najbolj optimalnega načina izvedbe, bo to pojasnilo oz. specifikacija podana v sklopu ponudbe. 

Dimenzije stojala, za katere večina trgovcev po Sloveniji nima zadržkov glede postavitve, so 600 x 400 x 1600 mm.

Popotnica 

Predlog podob za digitalno kampanjo »Veter v laseh« je namenoma pretiran, saj le s takšnimi motivi pritegnemo pozornost potrošnikov. Kljub nerealističnim podobam je vsakomur takoj jasno, da je takšen prostor svež in prezračen.

Airabela-popotnica-veter-v-laseh
Airabela-popotnica-golazen-v-kotu

Popotnica

Predlog ilustracij za digitalno kampanjo "Golazen v kotu", ki bi nadomestile oz. dopolnile podobe bivalnih težav v objektih, tj. plesen, odvečna vlaga, neprijetne vonjave, zatohlost, presuh zrak idr. Ilustracije smo predlagali, ker so fotografije problemov izredno nefotogenične in generične, te pa bi z vključitvijo simpatičnih ilustracij popestrili, predvsem pa z njimi pritegnili pozornost.

Jedrski reaktor
Prigode iz zakulisja
Podosvetlitev stojala

Matej (Pe): "Če bi spodnji hiški podosvetlili, bi bilo prav moderno."

Matej (Pu): "Mhm, samo škoda, ker se to drugače kot z jedrskim reaktorjem ne da. Vsaj glede na ceno podosvetlitve."

Matej (Pe): "Pa mogoče malenkost zavrteli, nekaj stopinj - eno v levo in eno v desno, da zakompliciramo do konca." 

Prezračevalna naprava SIKU.

SIKUrna rešitev.

Airabela

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.