POS-stojalo za pivo brez izdelkov

POS-stojalo za kraft piva več proizvajalcev

POS-stojalo za kraft piva je zaradi svoje dovršenosti v detajlih in enotnega zgodbarskega koncepta opazno in vpadljivo. Kot je kraft pivo na policah, je kraft (umetniško) že samo stojalo.

Tak način prezentacije da vsebini steklenic oseben značaj, težko si namreč predstavljamo z ljubeznijo nabran hmelj v masovni proizvodnji. Vsaka od steklenic je v bistvu neke vrste ročni, unikatni oz. obrtniški izdelek, ki smo mu vdahnili dušo oz. karakter – in uporabnikom danes je mar, da je tisto, kar užijejo, nekaj posebnega, ima poseben, oseben značaj.

Izhodišča naročnika

  1. Pregledno predstaviti slovenska kraft piva.
  2. Estetskost in vpadljivost, opaznost na prodajnem mestu.
  3. Poudariti pristnost slovenskega pivovarstva.
  4. Približati slovenske pivovarje slovenskemu potrošniku.
  5. Nevtralna komunikacija na slovensko proizvodnjo, ne na posameznega proizvajalca.
  6. Morebitni vsebinski poudarki: hmelj visoke kvalitete, odlična voda izpod hribov, dodatki.

POS-stojalo ni samo nosilec marketinških sporočil, ampak samostojno komunicira na vizualnem nivoju: z domišljeno tipografijo, izborom barv in detajli. Izbrana barvna shema po eni strani izraža splošni stil kraft pivovarstva, hkrati pa je dovolj nevtralna kulisa za izdelke različnih proizvajalcev s precej različnimi etiketami.

POS-stojalo za pivo Ahac

O čem smo razmišljali?

Kakšen je proces izdelave piva? Kako nastane pivo v kraft pivovarni in kako v »tovarni« tipa Union? O kakšnih količinah govorimo? Kakšne so sestavine, kje jih kraft pivovarji nabavijo?

Zakaj se reče, da pivo varimo? Ali ga v bistvu kuhamo? Kako so kraft pivovarji začeli – morda s kuhanjem piva dejansko na domačen štedilniku? Kaj gre lahko narobe?

Kako nastane recept za kraft pivo? Ali se tekom serij morda spreminja ali gre vseskozi za ponavljanje istega vzorca?

Zakaj pravijo, da je kraft pivo pijača doživetja? Kaj doživimo? Kaj v steklenici kraft piva je tako drugačnega od klasičnega piva? Ali je za koga kraft pivo lahko zanič, kaj lahko zmoti?

Kdo torej pije kraft piva, kakšni so njegovi pivci? Starost, vrednote, življenjski stil … Kaj pa način oblačenja, glasba, ki jo poslušajo, navsezadnje smisel za humor? Kaj je skupnega prostorom, v katerih strežejo/prodajajo kraft pivo? Barve, materiali, stil opreme, look & feel …

Kako dosežemo, da kupec postane radoveden, da bo pričel raziskovati? Že res, da ne veš, kaj se skriva v steklenici, ampak sezi na stojalo, spoznavaj in odkrivaj nove okuse – iščemo to, da bodo ljudje raziskovali, da bodo vzeli tudi drugi tip piva, četudi jim prvi morda ni bil všeč?

Opis komunikacije

Ponudba vrednosti komunicira s t. i. headerja stojala: Spusti okus z vajeti. Na prvi ravni komunikacije uporabnikom sporočamo, da bodo v steklenicah našli novo doživetje, nekaj, česar ne poznajo, je pa strašno kul. Pozivamo k osvobajanju izpod klasičnih predpostavk, kaj je okus piva, in nagovarjamo k spoznavanju novega. Korist za uporabnika je torej izkušnja, ki pitju piva daje nov smisel.

Druga raven komunikacije na eni stranici stojala utemeljuje vrednost slovenskega pivovarstva. Kreativna komunikacija se poigra s stereotipi, kakšni so kraft pivovarji, in njihovo značilno podobo obrne pivu v prid. Jezdimo na valovih kraft pivovarstva kot širše kulture in stila, smisel pitja pa fokusiramo na užitek, ki presega oktoberfestovske predstave.

Tretja raven komunikacije na drugi stranici stojala specificira vsebino steklenic, tj. ječmen, vodo, hmelj, kvasovke in dodatke. To namreč pivo je. Namesto dolgočasnega listanja lastnosti pa sestavine naštejemo v poetični zgodbici, ki je jezikovna vzporednica tistega, kar je v pivu kraft, tj. umetniško.

Tak način prezentacije da vsebini steklenic, tj. kraft pivu, oseben značaj, težko si namreč predstavljamo z ljubeznijo nabran hmelj v masovni proizvodnji. Vsaka od teh naših steklenic pa je neke vrste ročni, unikatni oz. obrtniški izdelek. Ki smo mu vdahnili dušo oz. karakter – in uporabnikom danes je mar, da je tisto, kar užijejo, nekaj posebnega, ima poseben, oseben značaj.
 

Oblikovna zasnova in konstrukcija

Stojalo s svojo obliko in izborom materialov (tako fizičnih kot upodobljenih v grafiki) izžareva prvine, ki jih povezujemo s kraft pivovarstvom: mojstrstvo, drznost in kreativnost. Hkrati se z uporabo mreže, ki na sprednji strani objame po eno vrsto izdelkov na vsaki polici, navezuje tudi na krovni slogan Spusti okus z vajeti.

Izdelkom so namenjene 4 fiksne police, na vsaki od njih je prostora za 48 steklenic, skupaj torej 192. Volumen, namenjen izdelkom, zagotavlja maksimalen izkoristek prostora.

Konstrukcija stojala je izdelana iz kovine, kar zagotavlja ustrezno trdnost ter nosilnost, primerno predvideni količini izdelkov. Za zagotovitev dolge življenjske dobe z minimalno možnostjo poškodb je konstrukcija v celoti elektrostatično lakirana. Bočni stranici, header in footer so opremljeni z grafiko, tiskano na folijo in aplicirano na kovinsko konstrukcijo.

V podnožju sta na eni strani regulirni nogici, ki omogočata stabilno postavitev tudi na rahlo neravni podlagi, na drugi strani pa kolesi, ki omogočata (z nagibom k sebi) enostavnejše premikanje stojala po prostoru.

Inspiracija Pivo 1
Inspiracija - pivovarna, v kakršni nastajajo kraft piva
Inspiracija Pivo 2
Inspiracija - pivovarna/pivnica
Inspiracija Pivo 3
Kaj je skupnega pivnicam kraft pivovarn?
Inspiracija Pivo 4
Kako izgledajo varilci kraft piv?
Letak na POS-stojalu za kraft pivo
Pivske cevi
Prigode iz zakulisja
Jadranski avtokampi

Matej (Pe) uploda prve skice stojal.
Matej (Pu): »Pri big scale pivovarni, cevi in tudi les nista prvi asociaciji ... vse skupaj je preveliko, da bi to prišlo do izraza. Pri malih pivovarnah pa ja, velikokrat imajo celo del proizvodnje vidne. Tudi kakšen bakren kotel se še pridruži v asociaciji.
Matej (Pe): »Tako je, sej iz tega sem tudi izhajal, imam kar širok nabor teh fotk, s katerimi bomo podkrepili predstavitev (smile). S cevmi bo pa izvedbeno pomoje kar problem - biti morajo rostfrei videza, sicer bo vse skupaj izpadlo kot kakšna kanalizacija ... ne vem, zaenkrat ne bom preveč pameten glede tega.«
Matej (Pu): »LOL kanalizacija. Pijte naše pivo z aromo stranišč v jadranskih avtokampih!«
 

Sometimes you have to swim through a river of shit to come out clean on the other side.

Žiga Dermitz

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.