Matej (Pe) uploda prve skice stojal.
Matej (Pu): »Pri big scale pivovarni, cevi in tudi les nista prvi asociaciji ... vse skupaj je preveliko, da bi to prišlo do izraza. Pri malih pivovarnah pa ja, velikokrat imajo celo del proizvodnje vidne. Tudi kakšen bakren kotel se še pridruži v asociaciji.
Matej (Pe): »Tako je, sej iz tega sem tudi izhajal, imam kar širok nabor teh fotk, s katerimi bomo podkrepili predstavitev (smile). S cevmi bo pa izvedbeno pomoje kar problem - biti morajo rostfrei videza, sicer bo vse skupaj izpadlo kot kakšna kanalizacija ... ne vem, zaenkrat ne bom preveč pameten glede tega.«
Matej (Pu): »LOL kanalizacija. Pijte naše pivo z aromo stranišč v jadranskih avtokampih!«
POS-stojalo za kraft piva več proizvajalcev
POS-stojalo za kraft piva je zaradi svoje dovršenosti v detajlih in enotnega zgodbarskega koncepta opazno in vpadljivo. Kot je kraft pivo na policah, je kraft (umetniško) že samo stojalo.
Tak način prezentacije da vsebini steklenic oseben značaj, težko si namreč predstavljamo z ljubeznijo nabran hmelj v masovni proizvodnji. Vsaka od steklenic je v bistvu neke vrste ročni, unikatni oz. obrtniški izdelek, ki smo mu vdahnili dušo oz. karakter – in uporabnikom danes je mar, da je tisto, kar užijejo, nekaj posebnega, ima poseben, oseben značaj.